Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 mei 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Armin van Buuren

Track(s): This Is What It Feels Like (Audiotricz Bootleg)

Bericht Geplaatst op 19 mei 2013 14:49 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt wel leuk
Bericht Geplaatst op 19 mei 2013 15:28 
 
Hardtraxxer

Wat een drukte!

On topic: Vind de plaat lekker weg luisteren maar niet veel bijzonders. Het is zeg maar de hardstyle die je kan verwachten en niet iets speciaals dus. :)
Bericht Geplaatst op 19 mei 2013 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

talhout schreef:
Wat een drukte!

On topic: Vind de plaat lekker weg luisteren maar niet veel bijzonders. Het is zeg maar de hardstyle die je kan verwachten en niet iets speciaals dus. :)


Festival was net begonnen, 2 uurtjes later stond de boel van voor naar achteren vol. Helaas, want Audiotricz draaide een dikke set.
Bericht Geplaatst op 19 mei 2013 15:58 
 

Afblijven van deze plaat, en al helemaal deze aanhangsels van de Atmozfears
Bericht Geplaatst op 19 mei 2013 18:13 
 
Hardtraxxer

ThaBomba. schreef:
talhout schreef:
Wat een drukte!

On topic: Vind de plaat lekker weg luisteren maar niet veel bijzonders. Het is zeg maar de hardstyle die je kan verwachten en niet iets speciaals dus. :)


Festival was net begonnen, 2 uurtjes later stond de boel van voor naar achteren vol. Helaas, want Audiotricz draaide een dikke set.


Haha okee, njah was ook maar een grapje. Heb de timetables gezien :)
Bericht Geplaatst op 19 mei 2013 19:23 
 

JEFSKIII schreef:
Afblijven van deze plaat, en al helemaal deze aanhangsels van de Atmozfears



hoezo dat? toch juist tof dat je hem nu ook in een hardstyle jasje op een hardstyle feesje kan horen ofwat?
Bericht Geplaatst op 19 mei 2013 19:48 
 

Ja, sorry voor me domme post, ik wacht ook nog steeds op de eerste Justin Bieber plaat in een Hardstyle jasje, echt sorry man, ik dacht niet na voordat ik dat zei.
Bericht Geplaatst op 19 mei 2013 21:13 
 

hotymoty schreef:
Klinkt wel leuk


:) :)
Bericht Geplaatst op 19 mei 2013 23:06 
 

JEFSKIII schreef:
Ja, sorry voor me domme post, ik wacht ook nog steeds op de eerste Justin Bieber plaat in een Hardstyle jasje, echt sorry man, ik dacht niet na voordat ik dat zei.


daar is een idee :oh: :worship:
Bericht Geplaatst op 20 mei 2013 12:43 
 

JEFSKIII schreef:
Afblijven van deze plaat, en al helemaal deze aanhangsels van de Atmozfears


Jankie. Topplaat in een topjasje! (L)

En Atmozfears aanhangsels? :huh:
Bericht Geplaatst op 20 mei 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:

Topplaat in een topjasje! (L)
Bericht Geplaatst op 20 mei 2013 14:29 
 
Hardtraxx Addict

Origineel is echt vet! Deze bootleg gaat overigens nergens over... weer met een populair nummer zieltjes winnen.. triest hoor -.-
Bericht Geplaatst op 20 mei 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

Dit voorspelt weinig goeds.. :sick:
Bericht Geplaatst op 20 mei 2013 14:35 
 

Jro_ schreef:
JEFSKIII schreef:
Afblijven van deze plaat, en al helemaal deze aanhangsels van de Atmozfears


Jankie. Topplaat in een topjasje! (L)

En Atmozfears aanhangsels? :huh:


Ja
Bericht Geplaatst op 20 mei 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan natuurlijk ook alles van de sombere kant inzien..

Prima bootleg! Eigen feel aan kunnen geven, maar wel herkenbaar. Ik wil die gasten binnenkort eens live zien of een setje horen ofzo, tot nu toe onder de indruk van wat ze aan platen maken!
Bericht Geplaatst op 20 mei 2013 14:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Je kan natuurlijk ook alles van de sombere kant inzien..

Prima bootleg! Eigen feel aan kunnen geven, maar wel herkenbaar. Ik wil die gasten binnenkort eens live zien of een setje horen ofzo, tot nu toe onder de indruk van wat ze aan platen maken!


Dit. Maar desondanks ben ik het wel eens met de rest van de reacties, ik vind hun sounds bijna 1 op 1 kopieën van de Atmozfears.. Zie liever dat zij dan ook een eigen stijl ontwikkelen als het gaat om sounds, want ik zie wel potentie.
Bericht Geplaatst op 20 mei 2013 16:28 
 

Ebbie schreef:
Khadber schreef:
Je kan natuurlijk ook alles van de sombere kant inzien..

Prima bootleg! Eigen feel aan kunnen geven, maar wel herkenbaar. Ik wil die gasten binnenkort eens live zien of een setje horen ofzo, tot nu toe onder de indruk van wat ze aan platen maken!


Dit. Maar desondanks ben ik het wel eens met de rest van de reacties, ik vind hun sounds bijna 1 op 1 kopieën van de Atmozfears.. Zie liever dat zij dan ook een eigen stijl ontwikkelen als het gaat om sounds, want ik zie wel potentie.


Nou ben totaal geen fan van Atmozfears, maar wel van deze twee heren dus snap niet waar het idee vandaan komt.
Bericht Geplaatst op 20 mei 2013 16:44 
 
Hardtraxxer

Dat ze een collab met atmozfears hebben gemaakt wil nog niet zeggen dat ze geen eigen sound hebben. Als ik op de woorden van Leon af mag gaan was Dance no More al voor 90% klaar voordat ze ermee naar de studio van Tim gingen!! It could be & we are as one zijn soloplaten met eigen sounds..commerciële tracks zijn gewoon wat herkenbaarder qua sounds die op elkaar lijken maar zegt verder niet zoveel. Gelukkig kan ik er bij zeggen dat die mafkezen zo'n 60 uur per week met hun muziek bezig zijn, dus vind zowieso dat sommige hier hun tekort doen door te zeggen dat ze 1 op 1 kopieën van atmozfears zijn. Over de plaat: vind hem heerlijk, zo'n simpele melodie maar toch met zo'n gevoel d'r in! :thumbup: denk dat overgrote deel van het publiek zo'n plaat kan waarderen omdat het herkenbaar is met een eigen touch, en dat is precies wat ze willen zo aan het begin van hun opkomst..logische keuze dus.
Bericht Geplaatst op 20 mei 2013 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ebbie schreef:
Khadber schreef:
Je kan natuurlijk ook alles van de sombere kant inzien..

Prima bootleg! Eigen feel aan kunnen geven, maar wel herkenbaar. Ik wil die gasten binnenkort eens live zien of een setje horen ofzo, tot nu toe onder de indruk van wat ze aan platen maken!


Dit. Maar desondanks ben ik het wel eens met de rest van de reacties, ik vind hun sounds bijna 1 op 1 kopieën van de Atmozfears.. Zie liever dat zij dan ook een eigen stijl ontwikkelen als het gaat om sounds, want ik zie wel potentie.


De andere promo die ze draaiden, een Fusion of Dance Tool klinkt naar mijn mening toch helemaal niet naar Atmozfears en is gewoon een eigen sound. Dit klinkt een beetje als de collabs die ze gedaan hebben maar wie zegt dat Audiotricz daar geen groot aandeel in hadden qua sound.
Bericht Geplaatst op 22 mei 2013 12:25 
 
Hardtraxxer

ik zag die titel... maar toch vind ik deze wel aardig ^^
Bericht Geplaatst op 22 mei 2013 15:10 
 
Hardtraxxer

Jro_ schreef:

Topplaat in een topjasje! (L)

Bericht Geplaatst op 23 mei 2013 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geen verkeerde plaat hoor :$
Bericht Geplaatst op 23 mei 2013 20:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

-.-
Bericht Geplaatst op 24 mei 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
aanhangsels van de Atmozfears


Onzin.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks