Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 mei 2013 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardWithStyle22 schreef:
Video


Wat een kutstream. Mijn telefoon filmde nog beter.
Bericht Geplaatst op 25 mei 2013 22:50 
 

Dit moet je meer laten remixen door Headhunterz & Noisecontrollers of evt. een Wildstylez, maar niet deze puppies die nog ontmaagd moeten worden in de scene en zieltjes proberen te winnen met deze bootleg.

Amen
Bericht Geplaatst op 25 mei 2013 22:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Dit moet je meer laten remixen door Headhunterz & Noisecontrollers of evt. een Wildstylez, maar niet deze puppies die nog ontmaagd moeten worden in de scene en zieltjes proberen te winnen met deze bootleg.

Het gaat er uiteindelijk niet om wie het geremixed heeft, maar hoe het klinkt. Maar moet zeggen dat dit verre van interessant klinkt....
Bericht Geplaatst op 25 mei 2013 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Jefski: Een artiest mag toch zelf bepalen waarvan ie een bootleg maakt? Ookal is het geen populaire artiest? En wie zegt dat hhz, ws en nc niet zieltjes proberen te winnen met hun remixen?
Bericht Geplaatst op 25 mei 2013 22:56 
 

Om het naar mijn enigszins beter te laten klinken* , dat was ik nog vergeten erbij te zetten, want dit klinkt gewoon nergens naar.
Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 19:31 
 
Hardtraxxer

Bericht Geplaatst op 30 mei 2013 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wizzieuploadzz schreef:

Je weet dat je de zelfde video post als de begin post?

OT ook HQ is die lekker.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2013 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word weggegeven bij 2500 likes.
Bericht Geplaatst op 01 jun 2013 10:36 
 
Hardtraxxer

Hij gaat er me door!!
Bericht Geplaatst op 01 jun 2013 12:49 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Word weggegeven bij 2500 likes.


vet :)
Bericht Geplaatst op 02 jun 2013 14:04 
 
Hardtraxx Addict

Werd gisteren gedraaid door D-Block & S-te-Fan en klonk toch wel leuk hoor :)
Bericht Geplaatst op 03 jun 2013 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

3222 likes en nog niet te downloaden, slechte zaak van ze, verder is het nummer namelijk prima en wil hem hebben :lol:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2013 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AvixDJ schreef:
3222 likes en nog niet te downloaden, slechte zaak van ze, verder is het nummer namelijk prima en wil hem hebben :lol:

Als je dan net onder dat nummertje naar de post had gekeken:

Citaat:
Whoooh already more than 3k likes on Facebook!! Didn't see that one coming. We will give you the download link asap, because we're still waiting for the final master.

Thanks for your support!
Bericht Geplaatst op 09 jun 2013 10:32 
 

Ik stoor me ontzettend aan de kicks :/
Bericht Geplaatst op 09 jun 2013 12:17 
 
Hardtraxx Elite

bloemkool schreef:
Ik stoor me ontzettend aan de kicks :/

ja daar mogen ze nog even aan werken :P
Bericht Geplaatst op 09 jun 2013 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry maar dit klinkt ontiegelijk saai. Leer please eerst ff hoe je kicks maakt.
Bericht Geplaatst op 09 jun 2013 13:33 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Sorry maar dit klinkt ontiegelijk saai. Leer please eerst ff hoe je kicks maakt.


smaken verschillen gelukkig nog. ik vind ze wel lekker :)
Bericht Geplaatst op 09 jun 2013 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker plaatje :)
Bericht Geplaatst op 12 jun 2013 21:16 
 

Hoezo Wildstylez kicks?
Bericht Geplaatst op 12 jun 2013 21:19 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Dear fans,

We did mention earlier today that we might got something for you tonight, but due some exiting news that we received today about our bootleg we have to put the free download on hold.

We feel sorry that we have to disappoint you for now, but we will make it up you in the near future! Besides that we want to thank you all for the good responses on the track so far.

We keep you posted on this!

Love,

Léon & Kenneth
Audiotricz
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 18:40 
 
Hardtraxx Veteran

Goddomme dit is ook echt weer niks voor mij zeg.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 18:52 
 
Hardtraxx Elite

Lekkere bootleg! Al blijft die W&W remix van This Is What It Feels Like ook bruut! :loving:
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CyrilHS schreef:
Al blijft die W&W remix van This Is What It Feels Like ook bruut! :loving:
Die je via mij kent :cool:

W&W remix is dikjes, deze is mwhua mwhua
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
:thumbup: Haha, maar wat een onzin heren.



-Niets te vermelden-
Bericht Geplaatst op 13 jun 2013 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dit is ook niet mijn stijl binnen het genre, maar vanwaar de haat voor Audiotricz? -.-
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks