Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik haat ze niet, maar ze vragen op de verkeerde manier aandacht bij hoogstaande mensen in de scene met zulke tracks.

Maaaargoed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 21:17 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
CyrilHS schreef:
Al blijft die W&W remix van This Is What It Feels Like ook bruut! :loving:
Die je via mij kent :cool:

W&W remix is dikjes, deze is mwhua mwhua

Nee had ik op kermiszondag gehoord maar ik wist de naam niet! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2013 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De naam heb je door mij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 01:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Junkenlul, het gaat er hier niet om of zijn producties wel of niet goed zijn... Zoals ik eerder zei. Monster en Destroy zijn hier goed ontvangen. Net als Up Top. Persoonlijk vind ik What It's Like en This is the Time ook wel leuke plaatjes, maar daar gaat het nu niet om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 02:08 
 


Vanaf 5:15, player :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 02:17 
 
Hardtraxx Newbie

Distinctive schreef:
Bij 3. mag je al neerzetten Inner Heat, Lady Faith en Audiotricz.

Audiotricz produceert sowieso zelf hun eigen muziek. Zelfde geldt voor Inner Heat. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 08:15 
 

Ben hier even (zoals door sommigen al verwacht) met de bezem doorheen gegaan. Waarschuwingen nog maar even niet gegeven, echter de volgende die krijgt er dus wel 1.

Nog maar eens een greep uit de policy:

Jor-D schreef:
  • Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
  • Blijf zoveel mogelijk ontopic in de topics. Berichten die afwijken van het onderwerp waar het over gaat worden niet gewaardeerd en kunnen verwijdert of verplaatst worden door de Beheerders of Moderators.
  • Iedereen heeft een eigen mening en smaak, respecteer dit van elkaar, en val elkaar daardoor niet aan.
  • Kritiek geven en je mening uiten vinden wij prima! Echter, doe dit volwassen en onderbouwd of opbouwend. Daar hebben anderen veel meer aan dan een ongezouten mening en maakt het hier voor iedereen ook wat gezelliger dan constante negativiteit. De "alles kut enter" generatie is hier niet welkom.

Dus, hou het aub gezellig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 09:17 
 
Hardtraxx Veteran

Edit: Ik zeg maar niets meer in topics waar atmozfears/audiotricz/tvds tracks besproken worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 10:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat heb ik gemist? PM, iemand? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ongelofelijk, TVDS mag dus iemand 'klein vervelend snertjong' noemen, en als Nerazurro93 Neophyte uitmaakt voor mafkees wordt hij gebanned. Beetje scheve verhoudingen is het niet?

Nu ben ik niet iemand die iets gaat berichten gaat melden bij mods, maar nu zitten jullie ook een beetje scheef te werken...

Welkom op Hardtraxx man, je zal voor dit bericht ook wel een waarschuwing krijgen. :/ Gaat weer helemaal nergens over, ik zeg helemaal niks raars en mijn tekst is ook weer weg. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 10:57 
 
Hardtraxx Veteran

@iMark, niet waar. Hij is geband wegens het delen van promo's.
@Max, volgens mij heeft hij alles vanwaar de discussie begon verwijderd? *Geen idee overigens*
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
@iMark, niet waar. Hij is geband wegens het delen van promo's.
@Max, volgens mij heeft hij alles vanwaar de discussie begon verwijderd? *Geen idee overigens*


De discussie begon vanwege een provocerend bericht van een ander.
OT: duurt lang, laat maar komen die HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij is eindelijk free released! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 22:58 
 

gratis-tracks-hs/armin-van-buuren-ft-trevor-guthrie-this-is-what-it-feels-like-audiotrics-bootleg-t40482.html
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks