ik heb het meer over het algemeen. maargoed, jullie staan er ook dus ik acht de kans dat jullie we arise niet draaien kleinSolutio wrote:Gaat iemand We Arise draaien?Duruz wrote:ben benieuwd. kijk ook echt uit naar q-base. wat gaat dat smullen wordenArboza wrote:gaan jullie niet meer achter komen, kga dit weekend met de remake starten, track zal dus ietsje anders klinkenhahaha
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Je had dus misschien toch wel wat aan men commentArboza wrote:gaan jullie niet meer achter komen, kga dit weekend met de remake starten, track zal dus ietsje anders klinken
Intro blijft toch wel hetzelfdeArboza wrote:gaan jullie niet meer achter komen, kga dit weekend met de remake starten, track zal dus ietsje anders klinken
Kvind dat aan het hele nummer niks veranderd hoeft te wordenDaveytl wrote:Intro blijft toch wel hetzelfdeArboza wrote:gaan jullie niet meer achter komen, kga dit weekend met de remake starten, track zal dus ietsje anders klinken?
Ben ik wel met je eens, al mag de climax iets energieker worden naar mijn mening.
Of juist iets meer emotie/ drama.
meningen verschillen daar, maar kvind gewoon dat hij zo moet blijven, ksnap ook niet wat hij nog beter wil makenDaveytl wrote:Ben ik wel met je eens, al mag de climax iets energieker worden naar mijn mening.
Omdat ik de projectfile verloren ben door een computercrash.. alles blijft hetzelfde, alleen zal het sounddesign, uitmix en de kick wat verbeterd wordenIntervention wrote:meningen verschillen daar, maar kvind gewoon dat hij zo moet blijven, ksnap ook niet wat hij nog beter wil makenDaveytl wrote:Ben ik wel met je eens, al mag de climax iets energieker worden naar mijn mening.
-
D
nee de vocals zijn juist vet! moet je zo laten!Arboza wrote:Omdat ik de projectfile verloren ben door een computercrash.. alles blijft hetzelfde, alleen zal het sounddesign, uitmix en de kick wat verbeterd wordenIntervention wrote:meningen verschillen daar, maar kvind gewoon dat hij zo moet blijven, ksnap ook niet wat hij nog beter wil makenDaveytl wrote:Ben ik wel met je eens, al mag de climax iets energieker worden naar mijn mening.
Of juist iets meer emotie/ drama.Ook is er een kans dat er nieuwe vocalen in komen
Beter dat hij zoveel mogelijk hetzelfde blijft, echt wat een plaatArboza wrote:Omdat ik de projectfile verloren ben door een computercrash.. alles blijft hetzelfde, alleen zal het sounddesign, uitmix en de kick wat verbeterd wordenIntervention wrote:meningen verschillen daar, maar kvind gewoon dat hij zo moet blijven, ksnap ook niet wat hij nog beter wil makenDaveytl wrote:Ben ik wel met je eens, al mag de climax iets energieker worden naar mijn mening.
Of juist iets meer emotie/ drama.Ook is er een kans dat er nieuwe vocalen in komen
Ik moet deze maar weer eens live horen!
Misschien een idee om zowel de oude als de nieuwe versie te releasen?
Kun je eerst even goed lezen aubGuido wrote:Misschien een idee om zowel de oude als de nieuwe versie te releasen?
Arboza wrote: Omdat ik de projectfile verloren ben door een computercrash.. alles blijft hetzelfde, alleen zal het sounddesign, uitmix en de kick wat verbeterd wordenOok is er een kans dat er nieuwe vocalen in komen
DarkestSymphony wrote: nee de vocals zijn juist vet! moet je zo laten!
Kzal ff kijken, zal iig niet al teveel veranderen aan de track 
Nightmare staat inmiddels ook op m'n youtubechannel, zal ff een topic make
Nightmare staat inmiddels ook op m'n youtubechannel, zal ff een topic make
Is hier al iets over bekend qua release of heb ik nieuws gemist? 
Er is jammer genoeg nog niks bekend voor zover ik weet. Ik wil deze en Nightmare!hurricane wrote:Is hier al iets over bekend qua release of heb ik nieuws gemist?
Tita hengel deze man anders even binnen bij TMS. 
Mee eens!Dakpan wrote:Tita hengel deze man anders even binnen bij TMS.
anders ik wel!G1LL wrote:Mee eens!Dakpan wrote:Tita hengel deze man anders even binnen bij TMS.
/agreePete wrote:anders ik wel!G1LL wrote:Mee eens!Dakpan wrote:Tita hengel deze man anders even binnen bij TMS.
En nou moet iemand toch echt opschieten met het binnenhalen van deze jongen
Slaat werkelijk nergens op dat dit nog geen label heeft.
Slaat werkelijk nergens op dat dit nog geen label heeft.
Ben ik ook wel erg benieuwd naar, dit is voor mij toch wel de allervetste unreleased plaat ooit denk ik.