Zoooo lang op deze gewacht he
heerlijke track.
Related topics
Active topics in Gratis tracks
- View the latest post: Phuture Noize - Wait, What
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Cygnus X - Superstring (Rank Tweekaz Bootleg)
- View the latest post: Da Tweekaz - The Past (Mystic's Present Edit)
- View the latest post: Sickmode - OGSHIII (20 min with 2019 folder eeeeeasyyyy)
Moderators
Gaaf nummer, ben ook zeer benieuwd naar je nieuwe versie!
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Zieke track, hele vette melodie.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Arboza interesseert mij normaal niet zo heel erg veel, maar heb 'm deze keer een kans gegeven. 
Wat een aparte climax met een hele sterke duistere sfeer, en die kicks...
Zeer geslaagd!
Wat een aparte climax met een hele sterke duistere sfeer, en die kicks...
Dit.. Zo specteculair vind ik hem nou ook weer niet, maar wil niet zeggen dat het een slechte plaat is.Fusionmania wrote:Mwah gaat wel, verveeld snel.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
als ik deze melodie luister echt waar overal kippenvel

Zaaaaaalige sfeer in de climax!
Alleen jammer dat de kicks wat aan de slappe kant zijn..
-
RHardtraxxer
- 162 posts member since 2010
- last seen Apr 2017
Was hem al haast vergeten, is dus op het goede moment vrijgekomen 
Sfeervolle plaat, kan het zeker wel waarderen. Maar de melodie is ergens van gejat, komt me ernstig bekend voor. Kan mn vinger er niet op leggen. Iemand?
Lion KingGangsterdwerg wrote:Sfeervolle plaat, kan het zeker wel waarderen. Maar de melodie is ergens van gejat, komt me ernstig bekend voor. Kan mn vinger er niet op leggen. Iemand?
Het zijn niet bijzonder moeilijke akkoorden, noten.. Kan dus best zijn dat ie op iets lijkt, maar heb em tog egt zelf bedachtGangsterdwerg wrote:Sfeervolle plaat, kan het zeker wel waarderen. Maar de melodie is ergens van gejat, komt me ernstig bekend voor. Kan mn vinger er niet op leggen. Iemand?
Bovenstaand filmpje van de leeuwenkoning lijkt er anders aardig opArboza wrote:Het zijn niet bijzonder moeilijke akkoorden, noten.. Kan dus best zijn dat ie op iets lijkt, maar heb em tog egt zelf bedachtGangsterdwerg wrote:Sfeervolle plaat, kan het zeker wel waarderen. Maar de melodie is ergens van gejat, komt me ernstig bekend voor. Kan mn vinger er niet op leggen. Iemand?
Doet mij dan eerder denken aan een plaat van System Of A Down, A.D.D. (vanaf 0:39)
View on YouTube
Maar dat heb je nou eenmaal met een eenvoudige melodie, hoe minder noten, hoe meer het op iets anders KAN lijken. Ik zeg kan want het is maar net of je het hoort, of niet. Ik vind het Lion King stukje er een stuk minder op lijken bijvoorbeeld. Maar goed, lekker boeiend.
View on YouTube
Maar dat heb je nou eenmaal met een eenvoudige melodie, hoe minder noten, hoe meer het op iets anders KAN lijken. Ik zeg kan want het is maar net of je het hoort, of niet. Ik vind het Lion King stukje er een stuk minder op lijken bijvoorbeeld. Maar goed, lekker boeiend.
Woehoe eindelijk!
Deze plaat wacht ik al weet ik het hoe lang op. Was bang dat ie voor altijd zou verdwijnen. Heeel blij met deze free. Wat een ge-wel-dige sfeer in deze plaat. En lekker dreunende kicks er achter. Fenomenaal. Snap niet dat deze free komt.
Aangezien die 'old version' heet ben ik benieuwd wat er met de 'new version' gaat gebeuren. Denk niet dat dit te overtreffen valt eigenlijk.
Vind 't altijd maar vergezocht dat er bij overeenkomst van een paar intervallen altijd meteen wordt geroepen dat de melodie ergens van is of heel erg op lijkt. Ook nu weer. In beide voorbeelden hoor ik kleine overeenkomsten af en toe in de melodie, maar de totale melodie loopt echt heel anders.
Aangezien die 'old version' heet ben ik benieuwd wat er met de 'new version' gaat gebeuren. Denk niet dat dit te overtreffen valt eigenlijk.
Vind 't altijd maar vergezocht dat er bij overeenkomst van een paar intervallen altijd meteen wordt geroepen dat de melodie ergens van is of heel erg op lijkt. Ook nu weer. In beide voorbeelden hoor ik kleine overeenkomsten af en toe in de melodie, maar de totale melodie loopt echt heel anders.
Dit.BuzzLightyear wrote:Zaaaaaalige sfeer in de climax!Alleen jammer dat de kicks wat aan de slappe kant zijn..
Daarom komt er ook een re-make onderanderen ! en voor de afmix !
Zeer benieuwd!Asylum wrote:Daarom komt er ook een re-make onderanderen ! en voor de afmix !