Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Hahaha :lol: Wat een reactie.
S
4 posts member since 2011
last seen Jan 2012
Jolle wrote:
Sjaan wrote:
Festuca wrote:Ik verwacht eigenlijk dat dat stukje melodie naar beneden gaat en dan een pitchkick naar beneden dat zou hem prachtig maken
Als jij nou gewoon ff wacht totdat je 18 bent geworden en je dan eindelijk een feest mag bezoeken is verstandiger.

Pas dan mag jij je mening geven over pitchkicks naar beneden/omhoog schroeven... :kiss:
Hij was vorig jaar op The Qontinent en heb hem gezien op Liberator dus die reactie slaat nergens op xd
Als iemand op een feest is gewwest waar het geluid goed is dan mag ik aannemen dat je dan niet gaat zeggen: "Ik had liever gehoord dat die pitchkicks een beetje van hoogte veranderen."
Je gaat mij niet wijsmaken dat iemand met een beetje verstand zal zeggen: "heej, maar dit klinkt best leuk zoals die kick ineens snoeihard naar beneden/omhoog gaat :clap: "

Dus ja, hij moet dan eerst maar eens dit soort "pitchkick-grapjes" op een feestje meemaken voordat hij gaat zeggen dat die grapjes wel leuk klinken op z'n computer. :)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Sjaan heeft een punt want op een feest zijn pitchkicks 90% van de tijd 'walls of bass' die verder alles wegdrukken.
S
last seen Jan 2012
Dakpan wrote:Sjaan heeft een punt want op een feest zijn pitchkicks 90% van de tijd 'walls of bass' die verder alles wegdrukken.
Dit bedoel ik dus, kon het niet zo goed verwoorden!
Het klinkt gewoon kut op een feest, klaar!
Daarom moeten mensen maar wachten totdat ze 18 zijn (of een feest hebben bezocht) voordat ze dit soort onzinnige uitspraken gaan doen over pitchkicks ^^
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Sjaan wrote:
Dakpan wrote:Sjaan heeft een punt want op een feest zijn pitchkicks 90% van de tijd 'walls of bass' die verder alles wegdrukken.
Daarom moeten mensen maar wachten totdat ze 18 zijn (of een feest hebben bezocht) voordat ze dit soort onzinnige uitspraken gaan doen over pitchkicks ^^
Image
Eigen mening hebben mag niet meer?
S
last seen Jan 2012
PierrePruuk wrote:
Sjaan wrote:
Image
Eigen mening hebben mag niet meer?
Als iets niet klinkt, klinkt het gewoon niet ;)
Op een feest klinken dit soort nummers dan gewoon als een flinke nate scheet, en je gaat mij niet wijsmaken dat iemand dat leuk vind.
Al zijn er altijd mensen dusdanig onder de invloed dat ze er geen last van hebben...

Maar goed, ik heb me dus speciaal aangemeld om dit ff te zeggen. Iemand die bij dit nummer zoeiets zegt moet ff wat bijleren ^^

Want op dezemanier wordt veel hardstyle verneukt....
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Alsof pitchkicks die omlaag gaan per definitie niet goed klinken :lol:
Dan heb jij waarschijnlijk nog nooit Under Attack of Haunter of the Dark live gehoord, want daarvan zijn de pitchkicks fe-no-me-naal!
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Hmm hoe kan et het dat ik hier een gevoel bij heb wat ik niet kan beschrijven :p top plaat dus :thumbsup:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
De kicks zijn het enige slechte in Under Attack en Haunter of the Dark :whistle:
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
heel aparte track dit! geweldige melodie :loving:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Lyst wrote:De kicks zijn het enige slechte in Under Attack en Haunter of the Dark :whistle:
Dat vind JIJ :P
Zijn weinig mensen het mee eens denk ik.
Last edited by Daveytl on 30 Jul 2011 16:47, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
RobertV wrote:heel aparte track dit! geweldige melodie :loving:
Een comment over de track :D

(hint aan de rest)
Artiest
264 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Inno wrote:
RobertV wrote:heel aparte track dit! geweldige melodie :loving:
Een comment over de track :D

(hint aan de rest)
hahaha vet off-topic hiero :D
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Heerlijke track, met een oersterke melodie.
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Melodielijn is wel aardig vet.
Maar dat zegt dan ook meteen alles.
De vocals voegen niks toe, voor mijn gevoel gaan de kicks ook niet helemaal lekker en is het meer distortion als wat anders.
Bovendien mist de track energie, toch zonde van die vette melodielijn...
Artiest
last seen Jun 2026
Piaaa wrote:De vocals voegen niks toe, voor mijn gevoel gaan de kicks ook niet helemaal lekker en is het meer distortion als wat anders.
Leg dit stukje ff uit, want snap niet precies waar je dit zo vandaan haalt :)
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Lyst wrote:De kicks zijn het enige slechte in Under Attack en Haunter of the Dark :whistle:
Je speelt met vuur nu hé ! :P
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Arboza wrote:
Piaaa wrote:De vocals voegen niks toe, voor mijn gevoel gaan de kicks ook niet helemaal lekker en is het meer distortion als wat anders.
Vind de vocals opzich, das dan persoonlijk gezien, niet veel toevoegen aan de track, vind ze tevens wat overdreven.
Over de kicks tsjaa, ze klinken me nu een beetje 'zwaar' en 'teveel van het goeie' om het maar zo te zeggen, waardoor ze voor mijn gevoel niet helemaal lekker uit de verf komen.
Kan ook aan het feit Youtube en niet live horen liggen hoor.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ik vind hem in MQ al geil en als ik iets geil vind ik MQ heb je het goed voor elkaar :drool:
R
Hardtraxxer
162 posts member since 2010
last seen Apr 2017
Wow!! Vette track! :yay:
Vlug releasen die hap :drool:
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Piaaa wrote:
Arboza wrote:
Vind de vocals opzich, das dan persoonlijk gezien, niet veel toevoegen aan de track, vind ze tevens wat overdreven.
Over de kicks tsjaa, ze klinken me nu een beetje 'zwaar' en 'teveel van het goeie' om het maar zo te zeggen, waardoor ze voor mijn gevoel niet helemaal lekker uit de verf komen.
Kan ook aan het feit Youtube en niet live horen liggen hoor.
Ik denk inderdaad dat dat gewoon door het feit komt dat het een rip is en dat je vanaf youtube luistert. In goede kwaliteit verwacht ik wel dat het iets beter klinkt.
Artiest
last seen Jun 2026
gaan jullie niet meer achter komen, kga dit weekend met de remake starten, track zal dus ietsje anders klinken :)
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Arboza wrote:gaan jullie niet meer achter komen, kga dit weekend met de remake starten, track zal dus ietsje anders klinken :)
ben benieuwd. kijk ook echt uit naar q-base. wat gaat dat smullen worden :drool:
Artiest
146 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Duruz wrote:
Arboza wrote:gaan jullie niet meer achter komen, kga dit weekend met de remake starten, track zal dus ietsje anders klinken :)
ben benieuwd. kijk ook echt uit naar q-base. wat gaat dat smullen worden :drool:
Gaat iemand We Arise draaien? :P hahaha
Artiest
388 posts member since 2010
last seen Jun 2023
Beetje voorbarig ofnie? :P