Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 19:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hahaha :lol: Wat een reactie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 19:56 
 
Hardtraxx Newbie

Jolle schreef:
Sjaan schreef:
Festuca schreef:
Ik verwacht eigenlijk dat dat stukje melodie naar beneden gaat en dan een pitchkick naar beneden dat zou hem prachtig maken

Als jij nou gewoon ff wacht totdat je 18 bent geworden en je dan eindelijk een feest mag bezoeken is verstandiger.

Pas dan mag jij je mening geven over pitchkicks naar beneden/omhoog schroeven... :kiss:


Hij was vorig jaar op The Qontinent en heb hem gezien op Liberator dus die reactie slaat nergens op xd

Als iemand op een feest is gewwest waar het geluid goed is dan mag ik aannemen dat je dan niet gaat zeggen: "Ik had liever gehoord dat die pitchkicks een beetje van hoogte veranderen."
Je gaat mij niet wijsmaken dat iemand met een beetje verstand zal zeggen: "heej, maar dit klinkt best leuk zoals die kick ineens snoeihard naar beneden/omhoog gaat :clap: "

Dus ja, hij moet dan eerst maar eens dit soort "pitchkick-grapjes" op een feestje meemaken voordat hij gaat zeggen dat die grapjes wel leuk klinken op z'n computer. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjaan heeft een punt want op een feest zijn pitchkicks 90% van de tijd 'walls of bass' die verder alles wegdrukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 20:08 
 
Hardtraxx Newbie

Dakpan schreef:
Sjaan heeft een punt want op een feest zijn pitchkicks 90% van de tijd 'walls of bass' die verder alles wegdrukken.

Dit bedoel ik dus, kon het niet zo goed verwoorden!
Het klinkt gewoon kut op een feest, klaar!
Daarom moeten mensen maar wachten totdat ze 18 zijn (of een feest hebben bezocht) voordat ze dit soort onzinnige uitspraken gaan doen over pitchkicks ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 20:16 
 
Hardtraxx Veteran

Sjaan schreef:
Dakpan schreef:
Sjaan heeft een punt want op een feest zijn pitchkicks 90% van de tijd 'walls of bass' die verder alles wegdrukken.

Dit bedoel ik dus, kon het niet zo goed verwoorden!
Het klinkt gewoon kut op een feest, klaar!
Daarom moeten mensen maar wachten totdat ze 18 zijn (of een feest hebben bezocht) voordat ze dit soort onzinnige uitspraken gaan doen over pitchkicks ^^

Afbeelding
Eigen mening hebben mag niet meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 21:22 
 
Hardtraxx Newbie

PierrePruuk schreef:
Sjaan schreef:
Dakpan schreef:
Sjaan heeft een punt want op een feest zijn pitchkicks 90% van de tijd 'walls of bass' die verder alles wegdrukken.

Dit bedoel ik dus, kon het niet zo goed verwoorden!
Het klinkt gewoon kut op een feest, klaar!
Daarom moeten mensen maar wachten totdat ze 18 zijn (of een feest hebben bezocht) voordat ze dit soort onzinnige uitspraken gaan doen over pitchkicks ^^

Afbeelding
Eigen mening hebben mag niet meer?

Als iets niet klinkt, klinkt het gewoon niet ;)
Op een feest klinken dit soort nummers dan gewoon als een flinke nate scheet, en je gaat mij niet wijsmaken dat iemand dat leuk vind.
Al zijn er altijd mensen dusdanig onder de invloed dat ze er geen last van hebben...

Maar goed, ik heb me dus speciaal aangemeld om dit ff te zeggen. Iemand die bij dit nummer zoeiets zegt moet ff wat bijleren ^^

Want op dezemanier wordt veel hardstyle verneukt....
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsof pitchkicks die omlaag gaan per definitie niet goed klinken :lol:
Dan heb jij waarschijnlijk nog nooit Under Attack of Haunter of the Dark live gehoord, want daarvan zijn de pitchkicks fe-no-me-naal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 23:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm hoe kan et het dat ik hier een gevoel bij heb wat ik niet kan beschrijven :p top plaat dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 09:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

De kicks zijn het enige slechte in Under Attack en Haunter of the Dark :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 11:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heel aparte track dit! geweldige melodie :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
De kicks zijn het enige slechte in Under Attack en Haunter of the Dark :whistle:

Dat vind JIJ :P
Zijn weinig mensen het mee eens denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
heel aparte track dit! geweldige melodie :loving:

Een comment over de track :D

(hint aan de rest)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 18:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Inno schreef:
RobertV schreef:
heel aparte track dit! geweldige melodie :loving:

Een comment over de track :D

(hint aan de rest)


hahaha vet off-topic hiero :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke track, met een oersterke melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodielijn is wel aardig vet.
Maar dat zegt dan ook meteen alles.
De vocals voegen niks toe, voor mijn gevoel gaan de kicks ook niet helemaal lekker en is het meer distortion als wat anders.
Bovendien mist de track energie, toch zonde van die vette melodielijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 01:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
De vocals voegen niks toe, voor mijn gevoel gaan de kicks ook niet helemaal lekker en is het meer distortion als wat anders.


Leg dit stukje ff uit, want snap niet precies waar je dit zo vandaan haalt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 06:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
De kicks zijn het enige slechte in Under Attack en Haunter of the Dark :whistle:


Je speelt met vuur nu hé ! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arboza schreef:
Piaaa schreef:
De vocals voegen niks toe, voor mijn gevoel gaan de kicks ook niet helemaal lekker en is het meer distortion als wat anders.


Leg dit stukje ff uit, want snap niet precies waar je dit zo vandaan haalt :)

Vind de vocals opzich, das dan persoonlijk gezien, niet veel toevoegen aan de track, vind ze tevens wat overdreven.
Over de kicks tsjaa, ze klinken me nu een beetje 'zwaar' en 'teveel van het goeie' om het maar zo te zeggen, waardoor ze voor mijn gevoel niet helemaal lekker uit de verf komen.
Kan ook aan het feit Youtube en niet live horen liggen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 20:10 
 
Artiest

Ik vind hem in MQ al geil en als ik iets geil vind ik MQ heb je het goed voor elkaar :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 12:04 
 
Hardtraxxer

Wow!! Vette track! :yay:
Vlug releasen die hap :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 12:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Arboza schreef:
Piaaa schreef:
De vocals voegen niks toe, voor mijn gevoel gaan de kicks ook niet helemaal lekker en is het meer distortion als wat anders.


Leg dit stukje ff uit, want snap niet precies waar je dit zo vandaan haalt :)

Vind de vocals opzich, das dan persoonlijk gezien, niet veel toevoegen aan de track, vind ze tevens wat overdreven.
Over de kicks tsjaa, ze klinken me nu een beetje 'zwaar' en 'teveel van het goeie' om het maar zo te zeggen, waardoor ze voor mijn gevoel niet helemaal lekker uit de verf komen.
Kan ook aan het feit Youtube en niet live horen liggen hoor.

Ik denk inderdaad dat dat gewoon door het feit komt dat het een rip is en dat je vanaf youtube luistert. In goede kwaliteit verwacht ik wel dat het iets beter klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 23:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

gaan jullie niet meer achter komen, kga dit weekend met de remake starten, track zal dus ietsje anders klinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 10:30 
 
Hardtraxx Veteran

Arboza schreef:
gaan jullie niet meer achter komen, kga dit weekend met de remake starten, track zal dus ietsje anders klinken :)


ben benieuwd. kijk ook echt uit naar q-base. wat gaat dat smullen worden :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 10:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Arboza schreef:
gaan jullie niet meer achter komen, kga dit weekend met de remake starten, track zal dus ietsje anders klinken :)


ben benieuwd. kijk ook echt uit naar q-base. wat gaat dat smullen worden :drool:


Gaat iemand We Arise draaien? :P hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 10:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Beetje voorbarig ofnie? :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks