Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 15:00 
 
Hardtraxxer

Artiest: Alpha Twins

Track(s): Kick back (E-Force remix)

Sample/video:


Deze gisteren opgenomen op Intents bij Luna&E-Force
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 15:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt wel dik heeft wel iets van E-force :P
Zit wel stomme pitch, das dan weer niet zo E-force achtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt erg E-force achtig inderdaad, maar klinkt nog wel een beetje rommelig ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 15:20 
 
Hardtraxx Addict

Zoo hey dit klinkt dik! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd naar HQ, klinkt goed dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 15:29 
 
Hardtraxxer

Vond het in eerste instantie ook op een e-force achtige remix lijken, maar laatste stuk heeft weer wat weg van een noisecontrollers melodie. Kan me alleen niet voorstellen dat hun 2 iets van noisecontrollers draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste gok is eigenlijk Artic of iets dergelijks, maar goed. Blijft gokken. Klinkt in ieder geval wel interessant, hoor hem waarschijnlijk zaterdag wel op Dedicated Festival.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anarchist mss?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 16:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Aan de screeches te horen is het een E-Force remix. misschien een collab met Luna maar hou het voorlopig op E-Force.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 16:30 
 
Hardtraxxer

ZOu wel vet zijn als dit een E-Force remix word. kan hij in ieder geval wel iets leuks van maken :P
Kan er nu niet super veel van horen dus ik wacht even op HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 21:05 
 
Hardtraxxer

Ik was 5 minuten weg om een kluisje te halen, wel balen als ik dit zo hoor. Klinkt wel vet.
Iemand die andere nieuwe van E-force ook toevallig opgenomen? Met die choirs, leek een beetje op crucifix
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2013 21:47 
 
Hardtraxx Addict

Dudejay schreef:
Ik was 5 minuten weg om een kluisje te halen, wel balen als ik dit zo hoor. Klinkt wel vet.
Iemand die andere nieuwe van E-force ook toevallig opgenomen? Met die choirs, leek een beetje op crucifix

Je bedoelt E-Force & X-Pander - Liberty? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 00:12 
 

Deze klonk een stuk krachtiger dan het origineel, maar ik dacht dat het niet meer dan een edit was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet officieel dus.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Niet officieel dus.
Afbeelding


Of zij weten het gewoon nog niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 12:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vind het niet echt e-force achtig klinken, moet ook eerder aan nc denken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2013 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk als NC het waren dat ze er wel van af wisten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 13:15 
 
Hardtraxxer

b-plan schreef:
Klinkt wel dik heeft wel iets van E-force :P
Zit wel stomme pitch, das dan weer niet zo E-force achtig.


Het is altijd zo makkelijk om te zeggen pitch dit pitch dat. Een pitch kick hoeft niet te betekenen dat het slecht is. Ik zie hier meerdere malen dat het eigenlijk altijd slecht is. Een pitchkick kan een bepaalde drive geven aan een track en dus de track leuker maken. Leer ook is iets te waarderen want pitchkicks zullen nog veel komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 14:07 
 
Hardtraxx Veteran

Durf mijn geld erop te zetten dat dit een E-Force (& Luna?) remix is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2013 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Durf mijn geld erop te zetten dat dit een E-Force (& Luna?) remix is.

Ja en dat ze daar nu nog niets over zeggen omdat deze op het nieuwe A2 Records album komt. ^^ Maar klinkt wel geinig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 21:43 
 
Hardtraxx Addict

Citaat:
Radical Redemption ‏@RdclRedemption 4m
Awesome remix on @AlphaTwins 'Kick Back', mr. @EforceNL!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2013 22:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben wel erg benieuwd naar deze. Origineel is ondergewaardeerd imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 00:22 
 
Hardtraxx Veteran

Screeches :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 22:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ThaMaster schreef:
b-plan schreef:
Klinkt wel dik heeft wel iets van E-force :P
Zit wel stomme pitch, das dan weer niet zo E-force achtig.


Het is altijd zo makkelijk om te zeggen pitch dit pitch dat. Een pitch kick hoeft niet te betekenen dat het slecht is. Ik zie hier meerdere malen dat het eigenlijk altijd slecht is. Een pitchkick kan een bepaalde drive geven aan een track en dus de track leuker maken. Leer ook is iets te waarderen want pitchkicks zullen nog veel komen.


Hier kan ik je wel in volgen maar vind het in dit geval echt geen meerwaarde hebben, soms kan ik een pitch wel waarderen maar hier vind ik hem ronduit irritant maar is natuurlijk moeilijk te zeggen nu. Wacht wel op hq voor mijn definitief oordeel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 13:05 
 



2:32:30

klinkt leuk maar ben die e-force sound beetje zat aan het raken :(
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks