Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 13:45 
 
Hardtraxx Addict

Eerste E-Force plaat sinds tijden die me niks doet. Kick vind ik ook niet veel soeps eigenlijk, van mij mag hij zijn oude kick nog wel even gebruiken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 13:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sorry, maar weten de Alpha² nu zelfs niet welke platen van hun geremixed worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 14:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Sorry, maar weten de Alpha² nu zelfs niet welke platen van hun geremixed worden?

Vast wel, maar ze houden dat wss gewoon geheim zoals eerder gezegd voor het nieuwe A2 album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren gehoord in Adaro's set @ TMS. Klonk erg goed. Melo van origineel in tact gelaten en gewoon nog meer drive er aan toegevoegd. Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 22:44 
 
Hardtraxx Veteran


@2:33:22
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 23:58 
 
Hardtraxx Veteran

Duidelijk nieuwe kicks ook, klinkt heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
TiMOTHYb schreef:
Sorry, maar weten de Alpha² nu zelfs niet welke platen van hun geremixed worden?

Vast wel, maar ze houden dat wss gewoon geheim zoals eerder gezegd voor het nieuwe A2 album.


Neem aan dat je dan gewoon geen reactie geeft? Ze tweeten nu gewoon terug dat ze van niets weten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind 'm een beetje saai. Niet heel erg veel toegevoegde waarde. Redelijk nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 20:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Precies wat jordi zegt, rare bedoening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 20:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Verbaast me al dat ze weten welke tracks onder hun eigen naam uitkomen.

Te makkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 21:32 
 
Hardtraxx Elite

Elke keer hetzelfde fucking trucje. Boring as fuck
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2013 22:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Verbaast me al dat ze weten welke tracks onder hun eigen naam uitkomen.

Te makkelijk

Dat laatste doet t m hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 18:37 
 
Hardtraxxer

HQ:



Heldige screech :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 21:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Valt me tegen dit, irritant ook hoe die vocals gebruikt worden in de intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Valt me tegen dit, irritant ook hoe die vocals gebruikt worden in de intro.


Dus je bedoelt dat je het origineel ook irritant vind aangezien het daarbij al was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 12:37 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Pommer schreef:
Valt me tegen dit, irritant ook hoe die vocals gebruikt worden in de intro.


Dus je bedoelt dat je het origineel ook irritant vind aangezien het daarbij al was :lol:


Die zijn toch echt anders hoor. Hij bedoelt die stutter in de vocals. das inderdaad erg irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

Er zitten twee stukjes in die het Eforce-niveau aanhouden, de rest is niet zo toevoegend. Die nieuwe kick is daarbij ook niet van je het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een vette plaat, maar er komt toch een einde aan de killingspree van E-force. Lang niet zo geweldig als crucifix/tba/second nightmare/liberty/ga zo maar verder/ga zo maar door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke plaat, maar stukken minder dan z'n laatste platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 01:33 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 01:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is al een HQ, dan hoeft toch geen live filmpje? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 12:55 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Er is al een HQ, dan hoeft toch geen live filmpje? :P


Hij vind het gewoon tof dat hij mocht filmen op het podium, ik zou hetzelfde gedaan hebben :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ik niet, reinste zelfverheerlijking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 20:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aaaah die kick die pitched echt super kut in mijn gehoor. Zo'n btje alles wat vast zat op en aan mijn bureau is nu los getrild.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2013 21:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wanneer release?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks