Eerste E-Force plaat sinds tijden die me niks doet. Kick vind ik ook niet veel soeps eigenlijk, van mij mag hij zijn oude kick nog wel even gebruiken 
Related topics
- View the latest post: Alpha Twins @ Scantraxx SWAT Tour 2011
- View the latest post: Den Ouden Doosch #13: Alpha Twins @ In Qontrol 2006
- View the latest post: B-front & Alpha Twins - Liberate
- View the latest post: Alpha Twins & Noisecontrollers - Craving for the beat (atmozfears remix)
- View the latest post: Technoboy, Brennan Heart, Deepack ft. Zany & Donkey Rollers, Alpha Twins @ De Q-Dance Feestfabriek
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Sorry, maar weten de Alpha² nu zelfs niet welke platen van hun geremixed worden?
Vast wel, maar ze houden dat wss gewoon geheim zoals eerder gezegd voor het nieuwe A2 album.TiMOTHYb wrote:Sorry, maar weten de Alpha² nu zelfs niet welke platen van hun geremixed worden?
Gisteren gehoord in Adaro's set @ TMS. Klonk erg goed. Melo van origineel in tact gelaten en gewoon nog meer drive er aan toegevoegd. Heerlijk!
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
View on SoundCloud
@2:33:22
@2:33:22
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Duidelijk nieuwe kicks ook, klinkt heerlijk!
Neem aan dat je dan gewoon geen reactie geeft? Ze tweeten nu gewoon terug dat ze van niets weten..Richardd wrote:Vast wel, maar ze houden dat wss gewoon geheim zoals eerder gezegd voor het nieuwe A2 album.TiMOTHYb wrote:Sorry, maar weten de Alpha² nu zelfs niet welke platen van hun geremixed worden?
Vind 'm een beetje saai. Niet heel erg veel toegevoegde waarde. Redelijk nummer.
Verbaast me al dat ze weten welke tracks onder hun eigen naam uitkomen.
Te makkelijk
Te makkelijk
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Elke keer hetzelfde fucking trucje. Boring as fuck
Dat laatste doet t m hahahaTaxi wrote:Verbaast me al dat ze weten welke tracks onder hun eigen naam uitkomen.
Te makkelijk
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Valt me tegen dit, irritant ook hoe die vocals gebruikt worden in de intro.
Dus je bedoelt dat je het origineel ook irritant vind aangezien het daarbij al wasPommer wrote:Valt me tegen dit, irritant ook hoe die vocals gebruikt worden in de intro.
Die zijn toch echt anders hoor. Hij bedoelt die stutter in de vocals. das inderdaad erg irritant.ErikZ wrote:Dus je bedoelt dat je het origineel ook irritant vind aangezien het daarbij al wasPommer wrote:Valt me tegen dit, irritant ook hoe die vocals gebruikt worden in de intro.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 12 days ago
Er zitten twee stukjes in die het Eforce-niveau aanhouden, de rest is niet zo toevoegend. Die nieuwe kick is daarbij ook niet van je het.
Een vette plaat, maar er komt toch een einde aan de killingspree van E-force. Lang niet zo geweldig als crucifix/tba/second nightmare/liberty/ga zo maar verder/ga zo maar door.
Leuke plaat, maar stukken minder dan z'n laatste platen
-
OHardtraxxer
- 804 posts member since 2011
- last seen 9 days ago
Er is al een HQ, dan hoeft toch geen live filmpje? 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Hij vind het gewoon tof dat hij mocht filmen op het podium, ik zou hetzelfde gedaan hebbenpatrickjeb wrote:Er is al een HQ, dan hoeft toch geen live filmpje?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 12 days ago
Ik niet, reinste zelfverheerlijking.
Aaaah die kick die pitched echt super kut in mijn gehoor. Zo'n btje alles wat vast zat op en aan mijn bureau is nu los getrild.