Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Deze klonk inderdaad heel erg bruut op Rebirth! Wil hem graag hebben!
Volle melodie en een vrij harde kick.

Op Rebirth zelf dreunde de kicks van A2 en consorten zo bizar hard door, heel cool!
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Goed gebruikt maakt van stilte in de melodie weer.
R
Hardtraxxer
88 posts member since 2009
last seen Mar 2014
shiiiiit :bomb:
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
dat Wildstylez verhaal is de wereld in gegaan door 'Seizure'
de Yellow Minute Remix schijnt ook 'mede' door Joram geproduceerd te zijn.
maar denk je nou serieus dat Wildstylez een HEEL album gaat maken voor A2?
ze kunnen zelf nu ook wel producen hoor!
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
frankhardenberg wrote:dat Wildstylez verhaal is de wereld in gegaan door 'Seizure'
Maneater :woot: .
Nee wat je zegt klopt denk ik ook.

Vind dit na een paar keer luisteren een nog vettere track dan na de eerste keer luitseren :bomb:
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Kan het natuurlijk helemaal mis hebben, maar vind de kick qua drive een beetje lijken op die van Reputation Game. Alle tracks van het album zijn stuk voor stuk heel tof, en dit is geen uitzondering
Hardtraxx Newbie
17 posts member since 2011
last seen Oct 2011
Kippenvel! :O
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
frankhardenberg wrote: maar denk je nou serieus dat Wildstylez een HEEL album gaat maken voor A2?
Even voor als je het niet wist: Het is een A2 Records album, dus ook met tracks van Ran-D, 2-Sidez, Adaro, Beat Providers en E-Force.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
frankhardenberg wrote:maar denk je nou serieus dat Wildstylez een HEEL album gaat maken voor A2?
Fail
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Feb 2015
Dakpan wrote:
frankhardenberg wrote:maar denk je nou serieus dat Wildstylez een HEEL album gaat maken voor A2?
Fail
ure
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
frankhardenberg wrote:dat Wildstylez verhaal is de wereld in gegaan door 'Seizure'
Ten eerste is het een A2 records album en geen A2 album. Ten tweede produceerde Joram tot nu toe vrijwel alles voor A2 en hebben die 2 zusjes zelf nog geen noot geproduceerd. Yellow Minute remix is ook 100% wildstylez, dat hoor je toch wel mag ik hopen... En ik heb het idee dat Ran-D tegenwoordig voor A2 produceert.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Gangsterdwerg wrote:
Ten eerste is het een A2 records album en geen A2 album. Ten tweede produceerde Joram tot nu toe vrijwel alles voor A2 en hebben die 2 zusjes zelf nog geen noot geproduceerd. Yellow Minute remix is ook 100% wildstylez, dat hoor je toch wel mag ik hopen... En ik heb het idee dat Ran-D tegenwoordig voor A2 produceert.
Waar baseer jij je hele verhaal op, jij brengt een roddel hier als een feit. Pure onzin want niks is hier ooit van bewezen.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Skedoedelefloeps wrote:
Gangsterdwerg wrote:
Waar baseer jij je hele verhaal op, jij brengt een roddel hier als een feit. Pure onzin want niks is hier ooit van bewezen.
Dan geloof je het toch niet, mij best jonge Alpha Twins produceren alles zelf ok! :')
D
Artiest
last seen Apr 2019
Leuke smiley erbij, kom dan eens met concreet bewijs en feiten aanzetten in plaats van roddels en gevoelens. Dan geloof ik het wel, tot dan is er geen bewijs dat Wildstylez alle Alpha2 platen heeft gemaakt.
Dus laat die smiley alsjeblieft achterwege en kom met bewijs aanzetten.
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Zo dan:

Een maat van me vroeg een keer aan zo'n dude van Alphatwins welk programma ze gebruikten om te producen. Toen wist meneer niet meteen antwoord te geven.
Logic? ... Ja logic! (ofzo)

Lijkt me duidelijk :P
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
of hij dacht van, zal het zeggen ofniet.. ofzo.. :P
Maar ze kijken ook altijd niet zo happy, en ze lijken me geen mannen die veel geduld hebben.
en dat moet je wel met producen gok ik..

daarom waag ik mij er ook niet aan xD
(toch versies van cubase etc gedownload om te kijken, kwartier later weer gaan gamen xD)

platen als SICK MF.. (L)
i.m.o ook scherpe screeches, wie maakte die dan xD ;-)
D
Artiest
last seen Apr 2019
Dat bewijst helemaal niks.
Ik wil niet zeggen nee Alpha Twins zijn de bom doen alles zelf! Alleen er is niks bewezen dat ze het niet zelf doen, dus zoals in het Nederlandse rechtssysteem ook geld "Iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is."
Alpha Twins maken dus hun eigen platen, tot het tegendeel bewezen is en dat is het so far nog niet.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Skedoedelefloeps wrote:Dat bewijst helemaal niks.
Ik wil niet zeggen nee Alpha Twins zijn de bom doen alles zelf! Alleen er is niks bewezen dat ze het niet zelf doen, dus zoals in het Nederlandse rechtssysteem ook geld "Iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is."
Alpha Twins maken dus hun eigen platen, tot het tegendeel bewezen is en dat is het so far nog niet.
Vergelijk oude A2 platen maar eens met oude Wildstylez/Seizure platen, zelfde sounds. Vergelijk nu de nieuwe A2 platen eens met de nieuwe Wildstylez platen, zelfde sounds. Verder wordt Joram ook genoemd bij een hoop platen op discogs. Simpele logica doet de rest.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Platen als Fragments, Unleashed, Fragile vind ik geen wildstylez dingetje in terug.
Hardtraxxer
226 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Zoek het op, op discogs zou ik zeggen, staat er geen wildstylez of wie dan ook bij is het simpelweg niet waar :) zowel is het wel waar.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Nogmaals, discogs is enkel datgene wat is overgenomen van de credits (op de hoes). Als een dj en producer er samen voor kiezen dat de werkelijke producer niet vermeld wordt in de credits dan komt dat ook niet op discogs.
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Ach lekker plaatje, maakt me werkelijk geen reet uit wie het gemaakt heeft, onder welke naam. :thumbup:
Hardtraxxer
485 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Het is dat de fusion site een update heeft gehad, anders had ik weer een link kunnen neerzetten. Maar daar stond letterlijk dat het jaar 2010 fantastisch was voor de NC en dat de remix van yellow minute door Wildstylez een klapper was..

Ben het wel zat om daar steeds over te beginnen.. het is een lekkere plaat, en of Wildstylez of Ran-d de plaat heeft gemaakt maakt me echt geen hol uit
D
Artiest
last seen Apr 2019
Bezemsteel wrote:Het is dat de fusion site een update heeft gehad, anders had ik weer een link kunnen neerzetten. Maar daar stond letterlijk dat het jaar 2010 fantastisch was voor de NC en dat de remix van yellow minute door Wildstylez een klapper was..

Ben het wel zat om daar steeds over te beginnen.. het is een lekkere plaat, en of Wildstylez of Ran-d de plaat heeft gemaakt maakt me echt geen hol uit
NC site staat het nog altijd gewoon :thumbup: Moet je daar maar even kijken.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Skedoedelefloeps wrote:Platen als Fragments, Unleashed, Fragile vind ik geen wildstylez dingetje in terug.
Zijn toch echt door Joram gemaakt. Introsynth van Unleashed is bijvoorbeeld bijna dezelfde als die van de put this on YouTube remix bijvoorbeeld.