Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blijft altijd moeilijk om de camera stil te houden op zo'n bazen track :D
Echt dik ! :oh:

Ik benieuwd naar de HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 22:46 
 
Hardtraxxer

Of zou Wildstylez em gemaakt hebben ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 22:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is me toch een potje lekker joh :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

H4rdstyleLova schreef:
Of zou Wildstylez em gemaakt hebben ?

Wie anders :D ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Who cares wie hem maakt?
Dat Wildstylez bij de tracks van Alpha2 betrokken is weten we nu wel een keer.

Maar wie zegt dat ze zelf niet bepalen hoe een track wordt en dat Wildstylez het alleen uitvoert.

Het lijkt me zeer sterk dat de Alpha's niet gekend worden in de productie van de tracks, ze hebben zeker zelf ook een dikke vinger in de pap :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 23:14 
 
Hardtraxx Addict

Luca77 schreef:
Who cares wie hem maakt?
Dat Wildstylez bij de tracks van Alpha2 betrokken is weten we nu wel een keer.

Maar wie zegt dat ze zelf niet bepalen hoe een track wordt en dat Wildstylez het alleen uitvoert.

Het lijkt me zeer sterk dat de Alpha's niet gekend worden in de productie van de tracks, ze hebben zeker zelf ook een dikke vinger in de pap :P


Mij maakt het zeker wel uit. Stukje kwaliteit en in de veelzijdigheid van een artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 23:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Luca77 schreef:
Who cares wie hem maakt?
Dat Wildstylez bij de tracks van Alpha2 betrokken is weten we nu wel een keer.

Maar wie zegt dat ze zelf niet bepalen hoe een track wordt en dat Wildstylez het alleen uitvoert.

Het lijkt me zeer sterk dat de Alpha's niet gekend worden in de productie van de tracks, ze hebben zeker zelf ook een dikke vinger in de pap :P


Mij maakt het zeker wel uit. Stukje kwaliteit en in de veelzijdigheid van een artiest.


Zo zou je er inderdaad over kunnen denken ;).
Ik heb liever dat ze de uitvoering van een track aan een ander overlaten als die ander dat beter kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 23:19 
 
Hardtraxx Addict

Bedoel ik ook voor beide desbetreffende artiesten. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 08:56 
 
Artiest

Hoe is dat hele verhaal hier terecht gekomen, als je ook op Discogs kijkt zie je gewoon dat credits uit gaan naar de Alpha Twins zelf en niet naar Wildstylez zoals bij The Pitcher naar Pollen.
Vraag me dus ook af wie dat hele verhaal de wereld in heeft geholpen.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat Wildstylez zich bezig houdt met hele andere dingen dan een productie voor de Alpha Twins, aangezien die net een nieuw label is gestart. Lijkt me sterk dat hij zich dan intens bezig gaat houden met een plaatje voor de Alpha Twins.
persoonlijk geloof ik niks van dat hele "Wildstylez produced voor Alpha Twins." verhaal, ik hoor geen echte Wildstylez elementen in de Alpha Twins platen en niemand is eigenlijk nog met een duidelijke bron gekomen en een duidelijke uitleg dat dit het geval is.
Dus ik houd het er op dat deze 2 jongens zelf hun dingen regelen, het enige wat er bij mij nog in gaat is dat 1 v.d. 2 er maar beetje bij zit en de ander het werk doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stond dacht ik op de site van Fusion, en hoor je geen Wildstylez elementen in Yellow Minute remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 09:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Hoe is dat hele verhaal hier terecht gekomen, als je ook op Discogs kijkt zie je gewoon dat credits uit gaan naar de Alpha Twins zelf en niet naar Wildstylez zoals bij The Pitcher naar Pollen.
Vraag me dus ook af wie dat hele verhaal de wereld in heeft geholpen.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat Wildstylez zich bezig houdt met hele andere dingen dan een productie voor de Alpha Twins, aangezien die net een nieuw label is gestart. Lijkt me sterk dat hij zich dan intens bezig gaat houden met een plaatje voor de Alpha Twins.
persoonlijk geloof ik niks van dat hele "Wildstylez produced voor Alpha Twins." verhaal, ik hoor geen echte Wildstylez elementen in de Alpha Twins platen en niemand is eigenlijk nog met een duidelijke bron gekomen en een duidelijke uitleg dat dit het geval is.
Dus ik houd het er op dat deze 2 jongens zelf hun dingen regelen, het enige wat er bij mij nog in gaat is dat 1 v.d. 2 er maar beetje bij zit en de ander het werk doet.


Dit is alleen gezegd op de site bij fusion bij de discografie van NC.
Daar staat de Yellow minute remix gemaakt door wildstylez ofsow iets.

Zal het wel ff snel opzoeken

Edit: Kan het niet meer vinden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 09:19 
 
Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Hoe is dat hele verhaal hier terecht gekomen, als je ook op Discogs kijkt zie je gewoon dat credits uit gaan naar de Alpha Twins zelf en niet naar Wildstylez zoals bij The Pitcher naar Pollen.
Vraag me dus ook af wie dat hele verhaal de wereld in heeft geholpen.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat Wildstylez zich bezig houdt met hele andere dingen dan een productie voor de Alpha Twins, aangezien die net een nieuw label is gestart. Lijkt me sterk dat hij zich dan intens bezig gaat houden met een plaatje voor de Alpha Twins.
persoonlijk geloof ik niks van dat hele "Wildstylez produced voor Alpha Twins." verhaal, ik hoor geen echte Wildstylez elementen in de Alpha Twins platen en niemand is eigenlijk nog met een duidelijke bron gekomen en een duidelijke uitleg dat dit het geval is.
Dus ik houd het er op dat deze 2 jongens zelf hun dingen regelen, het enige wat er bij mij nog in gaat is dat 1 v.d. 2 er maar beetje bij zit en de ander het werk doet.



ik ben het helemaal met je eens als je zegt dat je een beetje voorzichtig moet zijn met wie je de credits geeft voor het maken van tracks als je er nog geen goede bron van gezien hebt. Maar het is natuurlijk de grootste onzin om te zeggen dat het Joram niet zou kunnen zijn omdat je zogenaamd geen elementen van Wildstylez er in hoort. Een beetje een professionele producer kan prima in een ander stijltje produceren zonder dat zijn eigen gangbare stijltje er doorheen klinkt. Zeker als je naar Joram zijn veelzijdigheid kijkt acht ik hem daar zeker toe in staat.

en daarmee wil ik niet zeggen dat ik denk dat Wildstylez voor A2 produceert, alleen dat ik het wel mogelijk acht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 09:24 
 
Artiest

Ik heb het gelezen, maar ik neem de hele biografie v.d. Noisecontrollers niet zo serieus. Gezien het aantal fouten die er in staan, discogs staan zulke dingen niet en dat is naar mijn gevoel een betere bron.
Het kan best dat Wildstylez te maken heeft gehad met die remix, maar geloof er niks van dat die jongen al het Alpha Twins werk op z'n naam heeft staan, zit geen vleugje Wildstylez element in al die platen, Yellow Minute remix kun je dan naar mijn mening nog over twijfelen, maar dan houdt het ook echt op.

In te gaan op dat elementen gedoe dat is onzin, een produceer kan veelzijdig zijn maar je hoort altijd elementen, zoals je bij Pavelow en SMD elementen hoort die je in NC terug hoort, bij Dozer hoor je elementen die in Pitcher platen te vinden zijn en dan is Pollen toch echt een veelzijdige artiest. Gostosa hoorde je elementen van HHZ (met cold Rockin remix weer van Wildstylez).
Een goede producer kan meerdere dingen maken, maar er blijft een bepaald idee/visie bestaan want dat zit in de artiest. Zolang ik hier geen filmpje heb met Alpha Twins die zeggen: "Wildstylez maakt al onze platen." geef ik hun de credits.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 09:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

robinD schreef:
Blijft altijd moeilijk om de camera stil te houden op zo'n bazen track :D
Echt dik ! :oh:

Ik benieuwd naar de HQ

Sorry, maar kan nooit echt stilstaan.. al mijn filmpjes bewegen heen en weer. Zult het vooral met geluid moeten doen bij me uploads haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 09:36 
 
Hardtraxxer

Kan best zijn dat collega,s elkaar wel eens om advies vragen. En dat je daarom mischien herkenbare elementen hoort,in bepaalde tracks. ben het trouwens met Skedoedelefloeps eens,eerst maar eens hard bewijs. Zoveel solo tracks maken die jongens niet,Unleashed/Fragile stamt alweer uit 2009.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 10:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Discogs is ook niet altijd 100% correct. Het zijn slechts mensen die de credits van de hoes overschrijven. Zo staan er bij de SAIFAM producties ook wel mensen tussen die niet zelf kunnen produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 10:15 
 
Artiest

Lyst schreef:
Discogs is ook niet altijd 100% correct. Het zijn slechts mensen die de credits van de hoes overschrijven. Zo staan er bij de SAIFAM producties ook wel mensen tussen die niet zelf kunnen produceren.


Ik zeg ook niet dat Discogs 100% gelijk heeft, maar een site waar spellingsfouten in zitten etc. is minder betrouwbaar dan Discogs die over algemeen toch als zeer betrouwbaar wordt ervaren.
Plus het feit dat er op dat ene zinnetje bij de NC site na niks te vinden is en niemand een verdere bron heeft, dus een conclusie dat Wildstylez alles voor Alpha2 maakt gaat me te ver. Niet genoeg bewijs naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat maakt het ook uit eigenlijk wie het maakt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 10:20 
 
Artiest

Jolle schreef:
Wat maakt het ook uit eigenlijk wie het maakt >.<


Nou beetje zonde als iemand credits krijgt voor iets wat diegene niet doet toch >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 10:36 
 
Artiest
Avatar gebruiker

En weer een dikke track van a2records. Dat album kan wel eens HET album gaan worden zeg :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 10:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sjuul schreef:
En weer een dikke track van a2records. Dat album kan wel eens HET album gaan worden zeg :woot:

op het album van coone na :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

als ze met zo'n tracks blijven komen dan denk ik dat dat album van coone toch flink wat concurrentie gaat krijgen. Zo niet overtroffen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo hee deze klapt er goed in, in mijn ogen een echt A2 Track. Even een goede preview afwachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piep schreef:
als ze met zo'n tracks blijven komen dan denk ik dat dat album van coone toch flink wat concurrentie gaat krijgen. Zo niet overtroffen :x

A² album wordt echt 1000 keer zo goed als album van Coone.
Album van Coone staan naar mijn smaak 3 leuke platen op, en album van A² zijn ALLE platen die tot nu toe bekend zijn MEGADIK.

Deze plaat klinkt ook goed :thumbsup: Al kun je er nog niet heeel veel van maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt echt ontzettend vet. Had in de opbouw iets van is dit nou al die reacties waard? Maar dan komt die kick met die hele zieke scherpe synth. :drool:

A2 album wordt de bom.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks