Blijft altijd moeilijk om de camera stil te houden op zo'n bazen track
Echt dik !
Ik benieuwd naar de HQ
Echt dik !
Ik benieuwd naar de HQ
Wie andersH4rdstyleLova wrote:Of zou Wildstylez em gemaakt hebben ?
Mij maakt het zeker wel uit. Stukje kwaliteit en in de veelzijdigheid van een artiest.Luca77 wrote:Who cares wie hem maakt?
Dat Wildstylez bij de tracks van Alpha2 betrokken is weten we nu wel een keer.
Maar wie zegt dat ze zelf niet bepalen hoe een track wordt en dat Wildstylez het alleen uitvoert.
Het lijkt me zeer sterk dat de Alpha's niet gekend worden in de productie van de tracks, ze hebben zeker zelf ook een dikke vinger in de pap
Zo zou je er inderdaad over kunnen denkenNikkel wrote:Mij maakt het zeker wel uit. Stukje kwaliteit en in de veelzijdigheid van een artiest.Luca77 wrote:Who cares wie hem maakt?
Dat Wildstylez bij de tracks van Alpha2 betrokken is weten we nu wel een keer.
Maar wie zegt dat ze zelf niet bepalen hoe een track wordt en dat Wildstylez het alleen uitvoert.
Het lijkt me zeer sterk dat de Alpha's niet gekend worden in de productie van de tracks, ze hebben zeker zelf ook een dikke vinger in de pap
Dit is alleen gezegd op de site bij fusion bij de discografie van NC.Skedoedelefloeps wrote:Hoe is dat hele verhaal hier terecht gekomen, als je ook op Discogs kijkt zie je gewoon dat credits uit gaan naar de Alpha Twins zelf en niet naar Wildstylez zoals bij The Pitcher naar Pollen.
Vraag me dus ook af wie dat hele verhaal de wereld in heeft geholpen.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat Wildstylez zich bezig houdt met hele andere dingen dan een productie voor de Alpha Twins, aangezien die net een nieuw label is gestart. Lijkt me sterk dat hij zich dan intens bezig gaat houden met een plaatje voor de Alpha Twins.
persoonlijk geloof ik niks van dat hele "Wildstylez produced voor Alpha Twins." verhaal, ik hoor geen echte Wildstylez elementen in de Alpha Twins platen en niemand is eigenlijk nog met een duidelijke bron gekomen en een duidelijke uitleg dat dit het geval is.
Dus ik houd het er op dat deze 2 jongens zelf hun dingen regelen, het enige wat er bij mij nog in gaat is dat 1 v.d. 2 er maar beetje bij zit en de ander het werk doet.
Skedoedelefloeps wrote:Hoe is dat hele verhaal hier terecht gekomen, als je ook op Discogs kijkt zie je gewoon dat credits uit gaan naar de Alpha Twins zelf en niet naar Wildstylez zoals bij The Pitcher naar Pollen.
Vraag me dus ook af wie dat hele verhaal de wereld in heeft geholpen.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat Wildstylez zich bezig houdt met hele andere dingen dan een productie voor de Alpha Twins, aangezien die net een nieuw label is gestart. Lijkt me sterk dat hij zich dan intens bezig gaat houden met een plaatje voor de Alpha Twins.
persoonlijk geloof ik niks van dat hele "Wildstylez produced voor Alpha Twins." verhaal, ik hoor geen echte Wildstylez elementen in de Alpha Twins platen en niemand is eigenlijk nog met een duidelijke bron gekomen en een duidelijke uitleg dat dit het geval is.
Dus ik houd het er op dat deze 2 jongens zelf hun dingen regelen, het enige wat er bij mij nog in gaat is dat 1 v.d. 2 er maar beetje bij zit en de ander het werk doet.
Sorry, maar kan nooit echt stilstaan.. al mijn filmpjes bewegen heen en weer. Zult het vooral met geluid moeten doen bij me uploads haha.robinD wrote:Blijft altijd moeilijk om de camera stil te houden op zo'n bazen track![]()
Echt dik !![]()
Ik benieuwd naar de HQ
Ik zeg ook niet dat Discogs 100% gelijk heeft, maar een site waar spellingsfouten in zitten etc. is minder betrouwbaar dan Discogs die over algemeen toch als zeer betrouwbaar wordt ervaren.Lyst wrote:Discogs is ook niet altijd 100% correct. Het zijn slechts mensen die de credits van de hoes overschrijven. Zo staan er bij de SAIFAM producties ook wel mensen tussen die niet zelf kunnen produceren.
Nou beetje zonde als iemand credits krijgt voor iets wat diegene niet doet tochJolle wrote:Wat maakt het ook uit eigenlijk wie het maakt
op het album van coone nasjuul wrote:En weer een dikke track van a2records. Dat album kan wel eens HET album gaan worden zeg
A² album wordt echt 1000 keer zo goed als album van Coone.Piep wrote:als ze met zo'n tracks blijven komen dan denk ik dat dat album van coone toch flink wat concurrentie gaat krijgen. Zo niet overtroffen