Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 12:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
We gaan niet weer die discussie aan he... er is nooit bewezen dat WSZ die dingen voor hen zou maken dus tot die tijd zou ik er allemaal maar gewoon vanuit gaan dat Alpha twins zelf de studio in duiken :P

Is wel bewezen in het geval van Yellow Minute Remix, maar voor de rest zijn er geen bewijzen dus geen disscussie nodig inderdaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 14:56 
 
Artiest

KickinAzz schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
We gaan niet weer die discussie aan he... er is nooit bewezen dat WSZ die dingen voor hen zou maken dus tot die tijd zou ik er allemaal maar gewoon vanuit gaan dat Alpha twins zelf de studio in duiken :P

Is wel bewezen in het geval van Yellow Minute Remix, maar voor de rest zijn er geen bewijzen dus geen disscussie nodig inderdaad :P


Zelfs dat is niet bewezen, dat staat op de NC site, maar wie weet wanneer dat geupdate is voor het laatst, wie weet wanneer dat erop is gezet :P
Voor hetzelfde geld was de originele planning een WSZ remix, maar ging dat niet door.
Weten wij veel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Heerlijk nummer :love:
Veel gevoel in de melodie, en een lekkere/onverwachte anti-climax :thumbsup:

Waar hoor jij een anti? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 15:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
KickinAzz schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
We gaan niet weer die discussie aan he... er is nooit bewezen dat WSZ die dingen voor hen zou maken dus tot die tijd zou ik er allemaal maar gewoon vanuit gaan dat Alpha twins zelf de studio in duiken :P

Is wel bewezen in het geval van Yellow Minute Remix, maar voor de rest zijn er geen bewijzen dus geen disscussie nodig inderdaad :P


Zelfs dat is niet bewezen, dat staat op de NC site, maar wie weet wanneer dat geupdate is voor het laatst, wie weet wanneer dat erop is gezet :P
Voor hetzelfde geld was de originele planning een WSZ remix, maar ging dat niet door.
Weten wij veel :lol:

Ja en voor hetzelfde geld is de volgende paus een neger xd

Ik neem aan dat als het op de NC site staat, dat die informatie ook juist is.. aangezien zij als producers van het origineel vast wel weten wie er aan hun nummer gaat rommelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
We gaan niet weer die discussie aan he... er is nooit bewezen dat WSZ die dingen voor hen zou maken dus tot die tijd zou ik er allemaal maar gewoon vanuit gaan dat Alpha twins zelf de studio in duiken :P

:') Gast kap nou eens met dit beweren, het is gewoon een feit klaar. Begint echt een irritante discussie te worden nu, het is gewoon algemeen bekend dat Joram voor A2 produceerde en dat nu Ran-D er ook achter zit. Arjen en Anco produceren niks, hooguit wat input.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2011 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Daveytl schreef:
Heerlijk nummer :love:
Veel gevoel in de melodie, en een lekkere/onverwachte anti-climax :thumbsup:

Waar hoor jij een anti? xd

Nergens :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staat op repeat! :love: :love: :love:
En dan na een week vind ik hem waarschijnlijk niet leuk meer... xd

'Was it worth it?'....

*Cartman stemmetje opzetten*

Totally!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 14:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
We gaan niet weer die discussie aan he... er is nooit bewezen dat WSZ die dingen voor hen zou maken dus tot die tijd zou ik er allemaal maar gewoon vanuit gaan dat Alpha twins zelf de studio in duiken :P

:') Gast kap nou eens met dit beweren, het is gewoon een feit klaar. Begint echt een irritante discussie te worden nu, het is gewoon algemeen bekend dat Joram voor A2 produceerde en dat nu Ran-D er ook achter zit. Arjen en Anco produceren niks, hooguit wat input.


Het is geen feit. Er is nooit bewezen dat Wildstylez meewerkt aan de tracks.
Nu Wildstylez een eigen label heeft, gaat hij zoiezo niet in de studio zitten voor een ander.
Wildstylez heeft het druk zat met zijn eigen label. Dat hij invloed heeft gehad op de remix kan ik wel geloven, invloeden van wildstylez hoor je ook duidelijk. Maar het nieuwe werk van Alpha Twins niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roells schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
We gaan niet weer die discussie aan he... er is nooit bewezen dat WSZ die dingen voor hen zou maken dus tot die tijd zou ik er allemaal maar gewoon vanuit gaan dat Alpha twins zelf de studio in duiken :P

:') Gast kap nou eens met dit beweren, het is gewoon een feit klaar. Begint echt een irritante discussie te worden nu, het is gewoon algemeen bekend dat Joram voor A2 produceerde en dat nu Ran-D er ook achter zit. Arjen en Anco produceren niks, hooguit wat input.


Het is geen feit. Er is nooit bewezen dat Wildstylez meewerkt aan de tracks.
Nu Wildstylez een eigen label heeft, gaat hij zoiezo niet in de studio zitten voor een ander.
Wildstylez heeft het druk zat met zijn eigen label. Dat hij invloed heeft gehad op de remix kan ik wel geloven, invloeden van wildstylez hoor je ook duidelijk. Maar het nieuwe werk van Alpha Twins niet.

Lezen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 20:43 
 
Artiest

Het is nooit bewezen DAT is een feit...
ik weet niet welke feiten jij kent, maar het is niet bewezen en dus is het geen feit.
Iedereen kan op het moment hooguit gokken of het klopt of niet, er is nooit bewijs voor geweest. Zelfs de tracks van Alpha Twins zelf hebben imo niets waarvan ik zeg das Ran-D of Wildstylez.
Dus tot het tegendeel bewezen is zijn zij de producers punt uit.
Nu ophouden met die discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het een lekkere plaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 22:24 
 

Skedoedelefloeps schreef:
Het is nooit bewezen DAT is een feit...
ik weet niet welke feiten jij kent, maar het is niet bewezen en dus is het geen feit.
Iedereen kan op het moment hooguit gokken of het klopt of niet, er is nooit bewijs voor geweest. Zelfs de tracks van Alpha Twins zelf hebben imo niets waarvan ik zeg das Ran-D of Wildstylez.
Dus tot het tegendeel bewezen is zijn zij de producers punt uit.
Nu ophouden met die discussie.


Lol heb je dat niet? Hedde gij wel oren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 23:31 
 
Artiest

Nazale schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Het is nooit bewezen DAT is een feit...
ik weet niet welke feiten jij kent, maar het is niet bewezen en dus is het geen feit.
Iedereen kan op het moment hooguit gokken of het klopt of niet, er is nooit bewijs voor geweest. Zelfs de tracks van Alpha Twins zelf hebben imo niets waarvan ik zeg das Ran-D of Wildstylez.
Dus tot het tegendeel bewezen is zijn zij de producers punt uit.
Nu ophouden met die discussie.


Lol heb je dat niet? Hedde gij wel oren?


Nee, jij wel? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 23:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is te merken :lol: inkoppertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 23:42 
 
Artiest

KickinAzz schreef:
Is te merken :lol: inkoppertje


Kan er niks aan doen dat mensen iets horen en denken oh dan heeft die en die dat ook gemaakt.
Dat is hetzelfde als constateren dat 1001 nights van B-Front door The Beholder is gemaakt, vanwege de intro sound.
Totdat het tegendeel is bewezen blijven Alpha Twins voor mij de producers en voor jullie blijkbaar niet, so be it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 00:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
KickinAzz schreef:
Is te merken :lol: inkoppertje


Kan er niks aan doen dat mensen iets horen en denken oh dan heeft die en die dat ook gemaakt.
Dat is hetzelfde als constateren dat 1001 nights van B-Front door The Beholder is gemaakt, vanwege de intro sound.
Totdat het tegendeel is bewezen blijven Alpha Twins voor mij de producers en voor jullie blijkbaar niet, so be it.

:thumbup:

En nu uit met de schavuit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
We gaan niet weer die discussie aan he... er is nooit bewezen dat WSZ die dingen voor hen zou maken dus tot die tijd zou ik er allemaal maar gewoon vanuit gaan dat Alpha twins zelf de studio in duiken :P

:') Gast kap nou eens met dit beweren, het is gewoon een feit klaar. Begint echt een irritante discussie te worden nu, het is gewoon algemeen bekend dat Joram voor A2 produceerde en dat nu Ran-D er ook achter zit. Arjen en Anco produceren niks, hooguit wat input.


Hoezo dat Ran-D nu produceert? A2 solo's hebben de laatste tijd allemaal Wildstylez kicks en imo ook totaal geen Ran-D sound. De collabs met Ran-D zijn idd van hem.

Roells schreef:
Nu Wildstylez een eigen label heeft, gaat hij zoiezo niet in de studio zitten voor een ander.
Wildstylez heeft het druk zat met zijn eigen label. Dat hij invloed heeft gehad op de remix kan ik wel geloven, invloeden van wildstylez hoor je ook duidelijk. Maar het nieuwe werk van Alpha Twins niet.


Denk je echt dat ie 't zomaar voor de lol doet? Waarom denk je dat er zo ontzettend lang geen A2 materiaal is gekomen, juist terwijl Wildstylez met Digital Age bezig was. Bovendien zal 'ie er wel redelijk wat geld voor krijgen, wss een deel van alle opbrengsten van Alpha2 boekingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 16:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet iemand wanneer deze helden track uitkomt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 18:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
Weet iemand wanneer deze helden track uitkomt?

Nee, wachten op de volgende album sampler.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker nummer, niet meer, niet minder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkerste zomerplaat tot nu toe. Heerlijk gevoel zit in de track. Ik wil de full!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Lekkerste zomerplaat tot nu toe. Heerlijk gevoel zit in de track. Ik wil de full!


Dat dus :worship:
En live :drool: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Lekkerste zomerplaat tot nu toe. Heerlijk gevoel zit in de track. Ik wil de full!

Ik ook :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 16:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lekker hoor :O

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2011 16:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deze gaat live nog zoveel lekkerder dan thuis. :loving:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks