Zou het er niet achter staan omdat dit ongeveer een derde deel van de hele track is?
Related topics
- View the latest post: Alpha² @ Qlimax 2006
- View the latest post: A² Records Album Special (Alpha², Ran-D, Adaro & E-Force b2b) @ The Magic Show (20.04.2011)
- View the latest post: Alpha² vs Brennan Heart - Innocence
- View the latest post: Alpha² & Noisecontrollers - Craving for the beat (Official Decibel Anthem 2013)
- View the latest post: Alpha² - Wildstylez Lights Out Tour (Promo Mix)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
THardtraxx Newbie
- 44 posts member since 2010
- last seen Dec 2022
GVD Zeg! alsof er een tank door de zaal heen rijd zo hard! 
Zie dat deze er al sinds 13 april opstaat :O
View on YouTube
In iedergeval
View on YouTube
In iedergeval
malle wrote:Hardstyle op zijn best!
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Als privévideoMr Lellebel wrote:Zie dat deze er al sinds 13 april opstaat :O
View on YouTube
In iedergevalmalle wrote:Hardstyle op zijn best!
Ik kan hem nog gewoon luisteren?WZY wrote:Als privévideoMr Lellebel wrote:Zie dat deze er al sinds 13 april opstaat :O
View on YouTube
In iedergevalmalle wrote:Hardstyle op zijn best!
Klinkt erg lekker dit, maar Wildstylez elementen hoor je wel weer terug. Maakt mij op zich niets uit, want de plaat is gewoon goed.
Dat dus!malle wrote:Hardstyle op zijn best!
Intro vind ik saai, break ook maar die climax is heel vet
Kicks vind ik niet mooi, had liever die van Kick Back of nog die van Unleashed gezien 
dan stond ie er eerst op als privévideo, en hebben ze dat nu dus gewijzigd?Hunt wrote:Ik kan hem nog gewoon luisteren?
Echt een gigantisch dikke track, een van de betere in tijden. Kippenvel live denk ik.
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
Ja , alle filmpjes staan er al op en worden nu 1 voor 1 vrijgegevenPaling wrote:dan stond ie er eerst op als privévideo, en hebben ze dat nu dus gewijzigd?Hunt wrote:Ik kan hem nog gewoon luisteren?
+1, heel vet hoe er bij de melodie gebruikt is gemaakt van dat stukje stilte waar je alleen de kick hoort! Dat vond ik ook al zo briljant bij de Yellow Minute remix!Hymn wrote:Wat een dikke plaat!
Taxi wrote:Echt een gigantisch dikke track, een van de betere in tijden. Kippenvel live denk ik.
Zelfs thuis geeft die opbouw naar de climax me al kippenvel
Ja heerlijke track, hoop hem volgende week live te horen!KickinAzz wrote:Taxi wrote:Echt een gigantisch dikke track, een van de betere in tijden. Kippenvel live denk ik.![]()
Ik ook op Intents, Ran-D zal hem vast wel draaien denk ik.Roells wrote:Ja heerlijke track, hoop hem volgende week live te horen!KickinAzz wrote:Taxi wrote:Echt een gigantisch dikke track, een van de betere in tijden. Kippenvel live denk ik.![]()
-
D
hele dikke track
alleen vind wel dat Alpha Twins weer zelf moeten produceren.. 
Wie zegt dat ze deze plaat niet zelf geproduceerd hebben?DarkestSymphony wrote:hele dikke trackalleen vind wel dat Alpha Twins weer zelf moeten produceren..
Nja er zijn wel wat Wildstylez sounds in te herkennen, maar denk dat ze aan deze plaat ook zeker zelf hun steentje hebben bijgedragen
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
We gaan niet weer die discussie aan he... er is nooit bewezen dat WSZ die dingen voor hen zou maken dus tot die tijd zou ik er allemaal maar gewoon vanuit gaan dat Alpha twins zelf de studio in duiken 
Vind dit echt een beest plaat, waar ik normaal niet zo van het rauwe ben