Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: AEROS

Track(s): WONDERLAND

Sample/video:

Bron: AEROS
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze kerel is lekker bezig hoor, ook deze melodische track pakt me weer helemaal :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 12:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jammer dat deze 13 in een dozijn muziek op Theracords wordt uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Z'n vriendin heet trouwens alice, daardoor leuke tracknaam :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Z'n vriendin heet trouwens alice, daardoor leuke tracknaam :thumbup:


haha dat is ver gezocht, die link zou ik niet meteen gelegd hebben :P

prima luister nummertje, totaal geen problemen mee dat dit op Theracords wordt uitgebracht. z'n eerste release was al top :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 20:00 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Jammer dat deze 13 in een dozijn muziek op Theracords wordt uitgebracht.


Klinken alle Geck-o en Thera platen dan stuk voor stuk anders? :P
Denk voor velen ook 13 in een dozijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 20:19 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bryan dj schreef:
Lyst schreef:
Jammer dat deze 13 in een dozijn muziek op Theracords wordt uitgebracht.


Klinken alle Geck-o en Thera platen dan stuk voor stuk anders? :P
Denk voor velen ook 13 in een dozijn.


Jongens we hebben een echte kenner hier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 20:24 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Bryan dj schreef:
Lyst schreef:
Jammer dat deze 13 in een dozijn muziek op Theracords wordt uitgebracht.


Klinken alle Geck-o en Thera platen dan stuk voor stuk anders? :P
Denk voor velen ook 13 in een dozijn.


Jongens we hebben een echte kenner hier :lol:


Hoezo druk je Geck-o dik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 20:50 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Jammer dat deze 13 in een dozijn muziek op Theracords wordt uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 09:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bryan dj schreef:
Broken Balance schreef:
Bryan dj schreef:

Klinken alle Geck-o en Thera platen dan stuk voor stuk anders? :P
Denk voor velen ook 13 in een dozijn.


Jongens we hebben een echte kenner hier :lol:


Hoezo druk je Geck-o dik?


Omdat Geck-O hands down met Audiofreq de meest varierende artiesten zijn uit de hardstyle scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 11:39 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:

Jongens we hebben een echte kenner hier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 11:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bryan dj schreef:
Broken Balance schreef:

Jongens we hebben een echte kenner hier :lol:


Sick comeback bro!
Wat is volgens jouw de meest varierende artiest dan? Audiotricz of Dj Hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Bryan dj schreef:
Broken Balance schreef:

Jongens we hebben een echte kenner hier :lol:


Sick comeback bro!
Wat is volgens jouw de meest varierende artiest dan? Audiotricz of Dj Hardstyle?


Ga dat haantjesgedrag ff lekker ergens anders uitvoeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 12:09 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Bryan dj schreef:
Broken Balance schreef:

Jongens we hebben een echte kenner hier :lol:


Sick comeback bro!
Wat is volgens jouw de meest varierende artiest dan? Audiotricz of Dj Hardstyle?


Daar ging mijn eerste post hier niet echt over hè? Laten we verder afdwalen (in wonderland) :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 12:25 
 
Hardtraxx Addict

Lekkere track mag wel meer melodische tracks als deze uitgebracht worden daar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 13:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bryan dj schreef:
Broken Balance schreef:

Sick comeback bro!
Wat is volgens jouw de meest varierende artiest dan? Audiotricz of Dj Hardstyle?


Daar ging mijn eerste post hier niet echt over hè? Laten we verder afdwalen (in wonderland) :innocent:


Nu moet je de vraag ook niet ontwijken. Wat zijn volgens jou in de hedendaagse hardstyle de meest varierende, originele, dus niet 13-in een dozijn, artiesten.
Want als je Geck-O al 13 in een dozijn vindt ben ik wel heel benieuwd wie er dan volgens jouw wel bovenuit springt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Bryan dj schreef:
Broken Balance schreef:

Sick comeback bro!
Wat is volgens jouw de meest varierende artiest dan? Audiotricz of Dj Hardstyle?


Daar ging mijn eerste post hier niet echt over hè? Laten we verder afdwalen (in wonderland) :innocent:


Nu moet je de vraag ook niet ontwijken. Wat zijn volgens jou in de hedendaagse hardstyle de meest varierende, originele, dus niet 13-in een dozijn, artiesten.
Want als je Geck-O al 13 in een dozijn vindt ben ik wel heel benieuwd wie er dan volgens jouw wel bovenuit springt.


Kerel wat zei ik nou, ga lekker pm'en als je een discussie hebt die niet over deze track gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 14:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ben jij een mod?
Stel je niet aan kleuter, het is een gewone vraag. Lees het dan gewoon niet, word je niet slechter van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je bent gewoon irritant met je vragen die niet slaan op dit topic, volgens mij hoef ik ook geen mod te zijn om je op te regels te wijzen of wel, wijsneus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
Je bent gewoon irritant met je vragen die niet slaan op dit topic, volgens mij hoef ik ook geen mod te zijn om je op te regels te wijzen of wel, wijsneus?


Broken Balance is niet irritant, juist Bryan DJ is irritant met het strooien van teksten die nergens op gebaseerd zijn. Laat het hem nu maar uitleggen met zn grote smoel, ik erger me al dagen aan die domme opmerkingen van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 15:10 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Je bent gewoon irritant met je vragen die niet slaan op dit topic, volgens mij hoef ik ook geen mod te zijn om je op te regels te wijzen of wel, wijsneus?


Citaat:
Lees het dan gewoon niet

Niemand verplicht jou mijn berichten te lezen en ik ben in discussie met hem, waar een forum voor is of niet? Of moeten gewoon overal leuk of niet leuk neerplempen? Ik overtreed geen regel -.-

Waar jij nu mee begint is wel degelijk off-topic, dus wil je hier mee ophouden aub?
xoxo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 15:43 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
jaron123 schreef:
Je bent gewoon irritant met je vragen die niet slaan op dit topic, volgens mij hoef ik ook geen mod te zijn om je op te regels te wijzen of wel, wijsneus?


Citaat:
Lees het dan gewoon niet

Niemand verplicht jou mijn berichten te lezen en ik ben in discussie met hem, waar een forum voor is of niet? Of moeten gewoon overal leuk of niet leuk neerplempen? Ik overtreed geen regel -.-

Waar jij nu mee begint is wel degelijk off-topic, dus wil je hier mee ophouden aub?
xoxo

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 18:02 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Bryan dj schreef:
Broken Balance schreef:

Jongens we hebben een echte kenner hier :lol:


Sick comeback bro!
Wat is volgens jouw de meest varierende artiest dan? Audiotricz of Dj Hardstyle?

Jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Je bent gewoon irritant met je vragen die niet slaan op dit topic, volgens mij hoef ik ook geen mod te zijn om je op te regels te wijzen of wel, wijsneus?


>.< de tering wat een niveau'tje weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 19:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Bryan dj schreef:
Lyst schreef:
Jammer dat deze 13 in een dozijn muziek op Theracords wordt uitgebracht.


Klinken alle Geck-o en Thera platen dan stuk voor stuk anders? :P
Denk voor velen ook 13 in een dozijn.

Toen Theracords werd opgericht zaten er allemaal artiesten met een sound compleet anders dan dat er op dat moment was in de hardstyle/hardtrance scene. Ik meende ook altijd dat de slogan daar op sloeg, divers in de zin van het woord van anders/uniek. Maar schijnbaar slaat het (tegenwoordig?) op zoveel mogelijk verschillende soorten hardstyle uitbrengen. De opmerking 13 in een dozijn, sloeg wat dat betreft ook op de artiest, iemand die niet echt onderscheidend is. Geck-o en Thera waren dat zeker, en zijn dat ook nog steeds wel. Daarnaast kan een artiest zelf nog heel divers produceren, daarvan is Geck-o juist het ultieme voorbeeld binnen de hardstyle scene, onbegrijpelijk dan ook dat je hem aanhaalt.. De platen van Thera lijken wat meer op elkaar, al hebben die op zichzelf allemaal meestal wel weer iets unieks.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks