Bryan dj schreef:
Lyst schreef:
Jammer dat deze 13 in een dozijn muziek op Theracords wordt uitgebracht.
Klinken alle Geck-o en Thera platen dan stuk voor stuk anders?
Denk voor velen ook 13 in een dozijn.
Toen Theracords werd opgericht zaten er allemaal artiesten met een sound compleet anders dan dat er op dat moment was in de hardstyle/hardtrance scene. Ik meende ook altijd dat de slogan daar op sloeg, divers in de zin van het woord van anders/uniek. Maar schijnbaar slaat het (tegenwoordig?) op zoveel mogelijk verschillende soorten hardstyle uitbrengen. De opmerking 13 in een dozijn, sloeg wat dat betreft ook op de artiest, iemand die niet echt onderscheidend is. Geck-o en Thera waren dat zeker, en zijn dat ook nog steeds wel. Daarnaast kan een artiest zelf nog heel divers produceren, daarvan is Geck-o juist het ultieme voorbeeld binnen de hardstyle scene, onbegrijpelijk dan ook dat je hem aanhaalt.. De platen van Thera lijken wat meer op elkaar, al hebben die op zichzelf allemaal meestal wel weer iets unieks.