Citaat:
Ik hoop dat jij ook donders goed weet dat het voor veel mensen 'herrie' en 'allemaal hetzelfde' is. Of spreek je nooit mensen buiten dit wereldje of zelfs buiten?
Dus omdat voor onwetende, totaal niet geïnteresseerde mensen die nooit enige moeite hebben genomen zich te verdiepen in dit soort muziek, alles waar een kick in zit en met de computer gemaakt hetzelfde is, mag ik niet zeggen dat deze plaat dertien in een dozijn is? In dat geval mag nooit iemand meer ergens zijn mening over geven, omdat er altijd wel mensen te vinden zijn die ergens een andere mening over hebben, maar er verder niets van af weten.
Citaat:
En besides, mijn eerste post hier was de vergelijking dat als Wonderland 13 in een dozijn is, dat die van Thera en Geck-O dat ook zijn. Misschien een verkeerde vergelijking, maar dat onrelevante heb je aan jezelf te danken om daar eens flink diep op in te gaan
Dus je post waarmee je mijn mening probeert te ontkrachten is een verkeerde vergelijking? Dan blijft er toch helemaal niets van je post over? Nog los gezien van het feit dat "zij doen het ook" al een drogreden op zich is?