Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 14:49 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Bryan dj schreef:
Reactie maar aangepast Broken Balance? :P

Ja, problem?

Nee, wilde het alleen net weer reporten. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 15:19 

Kraak... Piep...

Ik wil hem best voor je terug aanpassen. Als je zo heilig gelooft dat ik daar een perm-ban voor krijg.
Je mag ook de jongens en meisjes zelf even vertellen want er stond sinds je er zo gefascineerd door bent.

ChrisTwo is that you?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 16:10 

Hardtraxxer

Hard times on the internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 16:43 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
jaron123 schreef:
Rickzel schreef:
mijn hemel wat word er een partij onzin op dit forum uitgestrooid zeg, al de zoveelste onzinnige discussie die ik langs zie komen, Bryan wat maakt jou de "meester" dan, ik heb je nog niks slims zien zeggen? :/

Je gaat er ook gewoon in mee hihi mongol

Ga dat haantjesgedrag ff lekker ergens anders uitvoeren

Ooehhhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 17:39 

Hardtraxx Addict

Ben jij z'n holmaatje ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 17:42 

Hardtraxxer

Ik heb geen maatjes. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 19:44 

Hardtraxx Addict

Bryan dj schreef:

Vind je het gek...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 19:48 

Hardtraxx Veteran

Zin schreef:
Bryan dj schreef:

Vind je het gek...

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 00:10 

Hardtraxxer

Zin schreef:
Bryan dj schreef:

Vind je het gek...

Reageer je in het bijzijn van jouw maatjes ook zo belachelijk serieus? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 00:22 

Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Bryan dj schreef:
En Geck-o ook in de ogen van sommigen die het niet veel luisteren.

Heey Bryan leuk dat je er bent.

paar onnodig opgezochte youtube tracks

Luister hier maar even naar voordat je weer onnodige dingen gaat zeggen. En hier kun je nog zo 10 platen van Geck-O bij zetten die totaal buiten dit straatje vallen.

Top! Nu terug naar het begin. Wat maakt deze track Wonderland dan zo 13 in een dozijn als jullie het allemaal blijkbaar met de post Lyst eens zijn? Of mag ik nu ook Aeros tracks onder elkaar posten om trots te laten horen dat ze niet op elkaar lijken, noch op een track van een andere artiest lijken? Jij mag het ook doen. Als je toch tijd over hebt om zo af te dwalen...

Geck-O, Thera, Brennan Heart en alles hebben allemaal hun eigen sound, dus na een aantal tracks krijg je het gewoon niet gevarieerder dan je eigen kunsten. Kan elke plaat wel een andere melodie of wat dan ook bevatten, de sounds blijven hetzelfde en ik zal even toegeven dat ik vroeger veel naar Theracords luisterde, maar daar ben afgehaakt omdat veel op elkaar ging lijken en het saai begon te worden. Heb je het voorstellingsvermogen om in te denken dat dat bij sommige mensen gebeurt of ben je een zo die hard eigenwijze fanboy dat je aan het egotrippen bent op je eigen mening?
In dat geval zou je niet op een forum moeten ronddwalen knul. :thumbup:

I rest my case.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 03:17 

Kraak... Piep...

:slow:
Geck-O heeft gevarieerde sounds over verschillende tracks en daar naast zijn eigen sound, Aeros niet.
Dat jij dat nou als enige niet hoort tegenover de rest van het volk bewijst alleen maar dat je of ongelijk hebt of geen flauw benul hebt wat 13 in een dozijn is.

En je weet dit donders goed want zodra iemand iets zegt waar het op staat reageer je weer met iets compleet onrelevants.

Net zo goed dat je mij, net als Davey gaat aanwijzen als TC fanboy, nu weet ik niet hoe dat met Davey zit, ik meen niet in grote zin. Maar TC is voor mij persoonlijk 50/50 interessant, er komt wel eens wat leuks uitrollen maar het ligt mij niet zo omdat het imo allemaal borderline ruig is als ik het vergelijk met wat Spoontech spul, maar mijn definitie van ruig ligt wat hoger. Desalniettemin zie ik wel dat dit label een van de, zo niet het meest gevarieerde label is in de scene.

En het is "I rest my case". Niet I'll
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 10:23 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
:slow:
Geck-O heeft gevarieerde sounds over verschillende tracks en daar naast zijn eigen sound, Aeros niet.
Dat jij dat nou als enige niet hoort tegenover de rest van het volk bewijst alleen maar dat je of ongelijk hebt of geen flauw benul hebt wat 13 in een dozijn is.

En je weet dit donders goed want zodra iemand iets zegt waar het op staat reageer je weer met iets compleet onrelevants.

Ik hoop dat jij ook donders goed weet dat het voor veel mensen 'herrie' en 'allemaal hetzelfde' is. Of spreek je nooit mensen buiten dit wereldje of zelfs buiten?

Broken Balance schreef:
het is "I rest my case". Niet I'll

Klopt. Vergissing. ^^

En besides, mijn eerste post hier was de vergelijking dat als Wonderland 13 in een dozijn is, dat die van Thera en Geck-O dat ook zijn. Misschien een verkeerde vergelijking, maar dat onrelevante heb je aan jezelf te danken om daar eens flink diep op in te gaan. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 12:02 

Aan het typen...

Citaat:
Ik hoop dat jij ook donders goed weet dat het voor veel mensen 'herrie' en 'allemaal hetzelfde' is. Of spreek je nooit mensen buiten dit wereldje of zelfs buiten?

Dus omdat voor onwetende, totaal niet geïnteresseerde mensen die nooit enige moeite hebben genomen zich te verdiepen in dit soort muziek, alles waar een kick in zit en met de computer gemaakt hetzelfde is, mag ik niet zeggen dat deze plaat dertien in een dozijn is? In dat geval mag nooit iemand meer ergens zijn mening over geven, omdat er altijd wel mensen te vinden zijn die ergens een andere mening over hebben, maar er verder niets van af weten.

Citaat:
En besides, mijn eerste post hier was de vergelijking dat als Wonderland 13 in een dozijn is, dat die van Thera en Geck-O dat ook zijn. Misschien een verkeerde vergelijking, maar dat onrelevante heb je aan jezelf te danken om daar eens flink diep op in te gaan

Dus je post waarmee je mijn mening probeert te ontkrachten is een verkeerde vergelijking? Dan blijft er toch helemaal niets van je post over? Nog los gezien van het feit dat "zij doen het ook" al een drogreden op zich is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 12:50 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
zin.

Bryan Dj, ik denk dat je beter gewoon kunt stoppen met deze discussie, want het kan heel lang doorgaan, want volgens mij is het jij tegen de rest >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 13:29 

Hardtraxx Beheerder

Is het nou klaar? Als jullie een discussie willen voeren gaan jullie elkaar maar PM'en.

Doorgaan met deze onzin onder de streep resulteert in een waarschuwing.

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 15:54 

Hardtraxx Beheerder

Lyst schreef:
Een forum is toch om discussies te voeren en de discussie gaat ook over deze track, met wat argumenten die naar andere tracks verwijzen. :huh:

Het enige wat hier gebeurt is elkaar zwart maken en elkaar uitlachen. Puur om uit te lokken. Er zijn ook bepaalde mensen die steeds weer beginnen omdat ze het blijkbaar nodig vinden om hun mening over degene wéér te uiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 19:02 

Hardtraxxer

CiRiXxX schreef:
Lekkere track mag wel meer melodische tracks als deze uitgebracht worden daar ^^

Dit. Vind het wat meer hebben dan wat delete en thera uitbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 11:49 

Aan het typen...

Hij draait pas op de grotere feesten sinds dat hij bij Theracords zit. En dat je geboekt wordt zegt niet altijd alles over je kwaliteiten en al helemaal niets over of een plaat dertien in een dozijn is. Sommigen worden geboekt, omdat ze familie zijn van mensen bij Q-dance, een ander omdat ze tieten heeft en connecties heeft met Headhunterz. Het is überhaupt een push gebeuren, Aeros heeft zijn boekingen dit jaar echt niet te danken aan een track die een hit is geworden of een eerder optreden waar de mensen allemaal lovend over waren. Hij wordt op dit moment in de markt gezet, dus dat hij boekingen heeft is niet echt een maatstaf voor wat dan ook. En al had hij dat wel, dan nog trek je conclusies op basis van iemands populariteit, hetgeen nog steeds niets zegt over kwaliteit en al helemaal niet over of individuele tracks dertien in een dozijn zijn. Want als de massa veel zou geven om dingen als creativiteit, diversiteit en originaliteit, dan had de hitparade wel vol gestaan met de meest experimentele nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 12:16 

Hardtraxxer

En je komt bij Theracords terecht omdat je muziek nergens naar klinkt zeker? Het is toch zijn beloning voor zijn werk om ergens te draaien? Dan neem ik aan dat je het in je hebt om te kunnen produceren en om kwaliteit te leveren. Anders kun je nog wel 1200 wannabe DJ's op je label toelaten.
13 in een dozijn of niet, maakt me niet uit. Die discussie ligt een paar pagina's terug. :thumbup:
En inderdaad, soms is er twijfel zoals bij Gostosa (van wat heeft die nou gedaan om te mogen draaien). Maar ik geloof niet dat je die kunt vergelijken met Aeros.. :huh:
En als de het aantal boekingen plus populariteit geen maatstaaf is, wie bepaalt dan wel de maatstaf? De meningen hier over de kwaliteit die altijd uiteen lopen? Net als dat Nederland 16 miljoen bondscoaches heeft zeker.
Die Pieter van Theracords is toch niet gek om een nietsnut een kans te gaan geven en naar voren te schuiven neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 12:28 

Aan het typen...

Er is inderdaad geen universele maatstaf; iedereen heeft zijn eigen. Ik heb meer dan 10.000 verschillende hardstyle tracks gehoord en dat is mijn maatstaf. Op basis daarvan zeg ik ook dat deze track (ja mods daar gaat deze discussie over) dertien in een dozijn is, omdat het weinig onderscheidend is van de vele andere tracks die ik heb gehoord, terwijl in mijn optiek Theracords juist altijd het label was dat de onderscheidende artiesten had. Deze artiest had wat dat betreft net zo goed bij Dirty Workz Update kunnen zitten, of misschien zelfs het hoofdlabel, want productie-technisch gezien doet deze Aeros weinig onder voor de artiesten daar. Maar blijkbaar was mijn beeld dat ik had over Theracords verkeerd en gaat het niet zo zeer om het onderscheidende (meer?), maar om zoveel mogelijk muzieksoorten binnen de hardstyle te bestrijken. Blijkbaar was het in het verleden gewoon toeval dat een Geck-o, Wavolizer, Sinith, Tiifa, Thera, Stana, Rephex, noem ze maar op allemaal een compleet andere stijl hadden dan de rest van de hardstyle/hardtrance scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 12:32 

Ik had pagina 4 nog niet gelezen dus had op basis van pagina 3 mijn reactie geplaatst, dus heb ik weer verwijderd ^^ Discussie gaat gewoon over de track ja, geen probleem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2014 07:48 

Fekete schreef:
Ik had pagina 4 nog niet gelezen dus had op basis van pagina 3 mijn reactie geplaatst, dus heb ik weer verwijderd ^^ Discussie gaat gewoon over de track ja, geen probleem :)

Vanaf nu dan, on-topic, en die kinderachtige discussies mogen via PM worden voortgezet. Diegene die de schoen past, trekke hem aan.

On-topic dus vanaf hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 17:45 

Hardtraxx Crew

@7.50
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 19:13 

Hardtraxx Veteran

Nu ik hem in hq hoor moet ik toch zeggen erg lekker hoor! Super fijne melodie, kicks kunnen wat beter maar ach, voor een 17(?) jarige producer vind ik dit toch aardig goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 12:39 

Hardtraxx Addict

Zou zomaar een zomers anthem kunnen zijn! Erg lekker! :love:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks