Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 19:52 
 
Hardtraxxer

Dat is waar. Ik pest je maar. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 20:01 
 
Hardtraxx Addict

Lekker makkelijk, de handdoek in de ring gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 20:09 
 
Hardtraxxer

Het gaat van 13 in een dozijn naar onderscheidend en dat is het label van Theracords wel ja, dus ben ik het met Lyst eens. Daarbij zegt hij in meer woorden dat de platen van Thera op elkaar lijken, wat ik ook met mijn post eerder zei.
En persoonlijk denk ik bij Geck-o ook wel eens "ah, weer zo'n plaat". Wil niet zeggen dat zij de enige twee artiesten zijn die zo produceren hoor.

:kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 20:21 
 
Hardtraxx Veteran

Bryan dj schreef:
Het gaat van 13 in een dozijn naar onderscheidend en dat is het label van Theracords wel ja, dus ben ik het met Lyst eens. Daarbij zegt hij in meer woorden dat de platen van Thera op elkaar lijken, wat ik ook met mijn post eerder zei.
En persoonlijk denk ik bij Geck-o ook wel eens "ah, weer zo'n plaat". Wil niet zeggen dat zij de enige twee artiesten zijn die zo produceren hoor.

:kiss2:


Weet jij de definitie van 13 in een dozijn nou niet of ga jij je eigen verhaal verdraaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 20:30 
 
Hardtraxxer

Het label is onderscheidend ten opzichte van andere labels. Thera en nog tientallen andere DJ's maken 13 in dozijn tracks. En Geck-o ook in de ogen van sommigen die het niet veel luisteren.

Dat je 13 in een dozijn produceert zegt toch niet dat je wel of niet onderscheidend bent ten opzichte van anderen?
Wat is hier godverdomme zo moeilijk aan.. :D

:list: :list: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 20:41 
 
Hardtraxx Addict

13 in een dozijn is precies niet onderscheidend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 20:49 
 
Hardtraxxer

Ja dankje.

Aeros heeft zich onderscheiden als artiest. Als je je tegenwoordig niet onderscheidt van de rest eindig je net als Pithune.
Dat hij een 13 in een dozijn track produceertis een compleet ander verhaal. Duidelijk toch?
Ben blij dat ik je wat heb kunnen leren.

Meester gaat een drankje doen. Xxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 21:02 
 
Hardtraxx Addict

Wat een grap jij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bryan dj schreef:
En Geck-o ook in de ogen van sommigen die het niet veel luisteren.

Heey Bryan leuk dat je er bent.





Luister hier maar even naar voordat je weer onnodige dingen gaat zeggen. En hier kun je nog zo 10 platen van Geck-O bij zetten die totaal buiten dit straatje vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 21:33 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Bryan dj schreef:
Het label is onderscheidend ten opzichte van andere labels. Thera en nog tientallen andere DJ's maken 13 in dozijn tracks. En Geck-o ook in de ogen van sommigen die het niet veel luisteren.


Sorry dat ik hier even op moet reageren, maar:

13 in een dozijn betekent: Heel gewoontjes, niks bijzonders, niet opvallend, te veel voorkomend, zoals de massa.
Niet apart, uniek of exclusief.

Produceert Geck-o 13 in een dozijn volgens jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 10:45 
 
Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
Bryan dj schreef:
Het label is onderscheidend ten opzichte van andere labels. Thera en nog tientallen andere DJ's maken 13 in dozijn tracks. En Geck-o ook in de ogen van sommigen die het niet veel luisteren.


Sorry dat ik hier even op moet reageren, maar:

13 in een dozijn betekent: Heel gewoontjes, niks bijzonders, niet opvallend, te veel voorkomend, zoals de massa.
Niet apart, uniek of exclusief.

Produceert Geck-o 13 in een dozijn volgens jou?


Doet Geck-o zeker niet, al vind ik wel dat veel geluiden van hem vaak terug komen in tracks. Dus alleen bij dat kan je zeggen dat je misschien bepaalde sounds al is gehoord hebt.
Verder zou ik het niet weten want ken niet alle tracks van Geck-o :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 17:26 
 
Hardtraxxer

Wat Cirixxx zegt. En Geck-E natuurlijk excluded Daveytl ... :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 17:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hahahahahahaha wat een discussies ook altijd :worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bryan dj schreef:
Wat Cirixxx zegt. En Geck-E natuurlijk excluded Daveytl ... :yawn:

Ok.



Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mijn hemel wat word er een partij onzin op dit forum uitgestrooid zeg, al de zoveelste onzinnige discussie die ik langs zie komen, Bryan wat maakt jou de "meester" dan, ik heb je nog niks slims zien zeggen? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2014 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
mijn hemel wat word er een partij onzin op dit forum uitgestrooid zeg, al de zoveelste onzinnige discussie die ik langs zie komen, Bryan wat maakt jou de "meester" dan, ik heb je nog niks slims zien zeggen? :/


Je gaat er ook gewoon in mee hihi mongol
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 09:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Rickzel schreef:
mijn hemel wat word er een partij onzin op dit forum uitgestrooid zeg, al de zoveelste onzinnige discussie die ik langs zie komen, Bryan wat maakt jou de "meester" dan, ik heb je nog niks slims zien zeggen? :/


Je gaat er ook gewoon in mee hihi mongol


Ga dat haantjesgedrag ff lekker ergens anders uitvoeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 10:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hou er gewoon over op aub en ga verder on topic, want dit plaatje is niet zo speciaal, maar ook nie verkeerd. gewoon een lekker nummertje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 12:04 
 
Hardtraxxer

Reactie maar aangepast Broken Balance? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 12:04 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Bryan dj schreef:
Wat Cirixxx zegt. En Geck-E natuurlijk excluded Daveytl ... :yawn:

Ok.



Hey kijk zoals troll face ken ik nog niet! kan ik ook weer toevoegen aan de collectie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 12:25 
 
Hardtraxx Addict

Bryan DJ voor mij nu al verkozen tot meest irritante lid van 2014, sommige mensen snappen het gewoon echt niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 12:26 
 
Hardtraxxer

Analoxx schreef:
Bryan DJ voor mij nu al verkozen tot meest irritante lid van 2014, sommige mensen snappen het gewoon echt niet...


:thumbsup:

Wie was het in 2013?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 12:33 
 
Hardtraxx Addict

Bryan dj schreef:
Analoxx schreef:
Bryan DJ voor mij nu al verkozen tot meest irritante lid van 2014, sommige mensen snappen het gewoon echt niet...


:thumbsup:

Wie was het in 2013?


Hahaha negatieve aandacht is ook aandacht denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 12:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bryan dj schreef:
Reactie maar aangepast Broken Balance? :P


Ja, problem?
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks