Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 13:21 
 
Hardtraxxer

Ben net klaargekomen ik de trein, oh my.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 19:44 
 

Zephyrus schreef:
Ben net klaargekomen ik de trein, oh my.

Vies ventje
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2015 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wow :woot: :love: . Lang geleden dat een track mij zo'n goed gevoel gaf.
Echt niet normaal goed dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 17:42 
 
Hardtraxx Veteran



Nieuw account.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2015 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk ook die korte break vlak voor het einde en dag gelijk weer doorknallen. Die vocals komen volledig tot hun recht in deze track :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2015 00:48 
 
Hardtraxx Veteran

En op dit account krijg ik wel een strike voor deze track. man man man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 08:48 
 
Hardtraxxer

sandervanbruggen schreef:
Zephyrus schreef:
Ben net klaargekomen ik de trein, oh my.

Vies ventje

Beter een kwakje in de trein, dan nu al vader zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2015 13:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
sandervanbruggen schreef:
Zephyrus schreef:
Ben net klaargekomen ik de trein, oh my.

Vies ventje

Beter een kwakje in de trein, dan nu al vader zijn.

Die is wel erg :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 22:38 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 23:51 
 

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 01:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 13:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
sandervanbruggen schreef:
Zephyrus schreef:
Ben net klaargekomen ik de trein, oh my.

Vies ventje

Beter een kwakje in de trein, dan nu al vader zijn.

OH shit ik snap hem nu pas :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 21:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2016 18:47 
 
Hardtraxx Veteran


16:07
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2016 20:20 
 

Jezus wat is dit goed zeg :surrender: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2016 11:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



(L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen echte release, geen free release, dus dan maar zo :loving:
Een toffe set van BM om toch het nummer HQ te horen zonder mc :D

Toch hoop ik dat er ooit nog eens een free release komt, rippen van youtube blijft een verlies van kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zephyrus schreef:
sandervanbruggen schreef:
Zephyrus schreef:
Ben net klaargekomen ik de trein, oh my.

Vies ventje

Beter een kwakje in de trein, dan nu al vader zijn.


Throw Back Thursday
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 00:20 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Toch hoop ik dat er ooit nog eens een free release komt

Lijkt me dat ze vrij duidelijk zijn geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
hurricane schreef:
Toch hoop ik dat er ooit nog eens een free release komt

Lijkt me dat ze vrij duidelijk zijn geweest :P

haha ja ze hebben ook wat tips en tricks gegeven op FB zag ik :P
Heb nu alsnog de track in goede kwaliteit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2016 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beetje knutselen in Fruity Loops xd


Heerlijke plaat :love:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks