Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 20:20 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Digital Punk

Track(s): Oblivion

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 20:30 
 

Digital Punk - Oblivion
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat! Deed het erg goed op de Freaqshow :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digital punk is echt lekker bezig, fijne eigen kenmerkende sound + lekkere sound in die climax gek!<3
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 20:49 
 
Hardtraxx Veteran

:worship: :worship:

Klinkt nog wel rommelig, ff door de mixdown en mastering en je hebt een heerlijk nummer :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 20:57 
 

Vet nummer hoor, DP begint me steeds meer te boeien :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 21:08 
 
Hardtraxx Addict

Wat mij betreft nog altijd een ondergewaardeerde producer, dit klinkt echt weer heerlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 00:39 
 
Hardtraxx Veteran

Wow, heerlijke climax. :loving:
@0:23 hoor ik daar dezelfde schreeuw als in Necropsy? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 00:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bacchus schreef:
Heerlijke plaat! Deed het erg goed op de Freaqshow :D


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 01:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een hele vette track! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 11:39 
 
Hardtraxx Elite

ik vroeg me al af welke plaat dit was, klonk heerlijk live!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij gaat nog even door op het redelijke succes van Spectral?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt goed! Benieuwd naar een betere kwaliteit van deze track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 14:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lekker plaatje :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 14:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vette track is dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 14:48 
 

Op het eerste gehoor klinkt dit echt geweldig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Wow, heerlijke climax. :loving:
@0:23 hoor ik daar dezelfde schreeuw als in Necropsy? :D

En als in Chris One - Psycho en nog een aantal nummers (kan er ff niet op komen), dat geluidje is echt overused :P
http://www.freesound.org/people/FreqMan/sounds/42847/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke track :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 16:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die climax :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 16:20 
 
Hardtraxx Veteran

Fijne track dit, en wat een drive :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die drive :love:
Deze was zo lekker op Bass Academy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 16:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Wat mij betreft nog altijd een ondergewaardeerde producer, dit klinkt echt weer heerlijk ^^


Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 17:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Woow, wat een heerlijk nummer. Die intro bevat echt een bak energie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

Gehoord op Penoze, lekker hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 19:29 
 
Hardtraxx Veteran

Vind hem erg op Spectral lijken, wat hem dus lekker maakt ^^
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks