Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 00:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ah oke ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 14:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker plaatje! Hopelijk te horen op HB :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 17:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gisteren 2 keer gedraaid, de vocals vind ik niet alles...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 16:51 
 
Hardtraxxer

vind dit echt een heerlijk plaatje :)
Na vele dikke collabs heeft hij eindelijk een vette solotrack :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 11:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 12:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Lekkere shit.
Maar volgensmij klinkt die pitchkick in HQ wat minder.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks