Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

heerlyk nummer ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 22:16 
 
Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Wat mij betreft nog altijd een ondergewaardeerde producer, dit klinkt echt weer heerlijk ^^

Precies!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 23:49 
 
Hardtraxx Elite

Woow, vetjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 01:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou zowaar de eerste solo-plaat van 'm worden die me echt weet te boeien, klinkt zeker niet verkeerd dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere drive, lekkere sounds! Kicks zijn vaak wel redelijk in orde bij deze man! Klinkt goed in deze preview :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Zou zowaar de eerste solo-plaat van 'm worden die me echt weet te boeien, klinkt zeker niet verkeerd dit.

Same :D
Klinkt erg lekker dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 17:10 
 
Hardtraxx Addict

Facking vet! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 19:53 
 
Hardtraxxer

Lekker plaatje, eindelijk weer iets interessants van DP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 21:34 
 
Hardtraxxer

Ritsurt schreef:
Wat mij betreft nog altijd een ondergewaardeerde producer, dit klinkt echt weer heerlijk ^^


hier ben ik het ook mee eens al heeft ie in t verleden toch wel een aantal verdwaalde tracks/remixes geproduceerd wat me niet aanstond. De vocalen die ie in zijn tracks gebruikt zijn verre van storend !
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow erg vet, nog is een solo plaat van Digital Punk die me boeit.

Dat schreeuwgeluidje. :drool: Verder wel veel invloeden die Spectral ook heeft maar dat mag de pret niet drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die mid-intro :worship:
Climax gaat lekker hard! Heerlijke track :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 19:39 
 
Hardtraxxer

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 19:43 
 
Hardtraxx Veteran

wizzieuploadzz schreef:
[youtube]-[/youtube] :)

De vid in de beginpost is niet goed genoeg, nee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

Drive :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke track dit! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 00:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette sounds! Als die kicks en sound pitchen is het echt genieten! Wel iets wat rommelig maar de originaliteit maakt dit goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 02:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Klinkt nog wel rommelig, ff door de mixdown en mastering en je hebt een heerlijk nummer :drool: :drool:

Stoer dat jij dit uit een matig YT preview al kan opmaken. :thumbup: Verder zijn alle DP producties technisch gewoon goed. Dus deze zal dat wel niet zijn dan heh.. >.<

Ot: Zeer dikke track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 11:04 
 
Hardtraxx Veteran

The_Gospel schreef:
Wout1997 schreef:
Klinkt nog wel rommelig, ff door de mixdown en mastering en je hebt een heerlijk nummer :drool: :drool:

Stoer dat jij dit uit een matig YT preview al kan opmaken. :thumbup: Verder zijn alle DP producties technisch gewoon goed. Dus deze zal dat wel niet zijn dan heh.. >.<

Ot: Zeer dikke track :worship:

In de preview hoor je toch dat het rommelig is? Ik snap ook nog wel dat het nummer wss nog niet gemastert is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Want een matige opname, dan uitgezonden op 96 kpbs gecombineerd met de nogal karige soundcompressie van youtube maken dat heel duidelijk.. Onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 18:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
The_Gospel schreef:
Wout1997 schreef:
Klinkt nog wel rommelig, ff door de mixdown en mastering en je hebt een heerlijk nummer :drool: :drool:

Stoer dat jij dit uit een matig YT preview al kan opmaken. :thumbup: Verder zijn alle DP producties technisch gewoon goed. Dus deze zal dat wel niet zijn dan heh.. >.<

Ot: Zeer dikke track :worship:

In de preview hoor je toch dat het rommelig is? Ik snap ook nog wel dat het nummer wss nog niet gemastert is.

Gast even serieus, ik zie jou bijna overal wel alleen maar lopen zaniken over wat er niet goed is aan een track. Ben je nu zo gefixeerd op de minpunten uit een track te zoeken, en die benoemen. Dat even 2 tellen bedenken of wat je zegt wel klopt te moeilijk is?
Of heb je mijn reactie gewoon totaal niet gelezen, want als je die leest lijkt het me vrij duidelijk.. Het is een simpel rekensommetje Wout:
Nog nooit een technisch slecht uitgekomen track van DP+De incompetente meuk kwaliteit van YT=Gewoon een
deugende track. Of kan je die link niet leggen?

En als ik jou was zou ik eens goed uitzoeken wat de termen ''mixdown'' en ''mastering'' in houden voor je die gaat rondslingeren. Want dan zou je weten dat de mastering 0,0 invloed heeft op ''rommeligheid'' En dat een artiest nooit een tot dit punt belabberde mixdown van hun track zullen draaien.
Sterker nog, voor een ervaren producer is het bijna onmogelijk om zo'n rommelige track te hebben VOOR de afmix. Afmix en mastering zijn niet de wonder middelen van een track die je denkt dat het zijn!
Sorry als ik iets wat bot overkom..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Noouuuu, dat is niet helemaal waar wat je daar zegt. Onder mastering valt ook bijvoorbeeld volumeverschillen onderdrukken en de flaws daar uithalen. Stel je hebt 5 samples die om elkaar heen spelen in een plaat, waarvan de een veel harder volume heeft dan de ander, en de ander weer een harder volume heeft dan de een kan je dat ook zien als rommelig, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 22:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Noouuuu, dat is niet helemaal waar wat je daar zegt. Onder mastering valt ook bijvoorbeeld volumeverschillen onderdrukken en de flaws daar uithalen. Stel je hebt 5 samples die om elkaar heen spelen in een plaat, waarvan de een veel harder volume heeft dan de ander, en de ander weer een harder volume heeft dan de een kan je dat ook zien als rommelig, toch?

Nee, Volume verschillen zijn de Dynamic Range, die in tegenwoordige mastering (BIJNA) niet meer zitten aangezien alles helemaal plat gedrukt wordt.. (Wat ik geen hele goeie ontwikkeling vind, maar das een lang verhaal en daar doe je de dag van vandaag niks meer aan..) En als er volume verschillen inzitten die zo extreem zijn dat het rommelig is kan ik je aanraden om even naar de afmix te kijken. Als je extreme volume verschillen met mastering probeert te maskeren (want weghalen kan je het niet met mastering) wordt het juist 1 grote overcompreste bende.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 23:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik noemde maar een voorbeeld hoor xD Niet dat ik daar last van heb of zo :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 00:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Ik noemde maar een voorbeeld hoor xD Niet dat ik daar last van heb of zo :p

Het was ook niet direct naar jou gericht, ik nam jou alleen maar als voorbeeld :P
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks