Wout1997 schreef:
The_Gospel schreef:
Wout1997 schreef:
Klinkt nog wel rommelig, ff door de mixdown en mastering en je hebt een heerlijk nummer

Stoer dat jij dit uit een matig YT preview al kan opmaken.

Verder zijn alle DP producties technisch gewoon goed. Dus deze zal dat wel niet zijn dan heh..
Ot: Zeer dikke track

In de preview hoor je toch dat het rommelig is? Ik snap ook nog wel dat het nummer wss nog niet gemastert is.
Gast even serieus, ik zie jou bijna overal wel alleen maar lopen zaniken over wat er niet goed is aan een track. Ben je nu zo gefixeerd op de minpunten uit een track te zoeken, en die benoemen. Dat even 2 tellen bedenken of wat je zegt wel klopt te moeilijk is?
Of heb je mijn reactie gewoon totaal niet gelezen, want als je die leest lijkt het me vrij duidelijk.. Het is een simpel rekensommetje Wout:
Nog nooit een technisch slecht uitgekomen track van DP+De incompetente meuk kwaliteit van YT=Gewoon een
deugende track. Of kan je die link niet leggen?
En als ik jou was zou ik eens goed uitzoeken wat de termen ''mixdown'' en ''mastering'' in houden voor je die gaat rondslingeren. Want dan zou je weten dat de mastering 0,0 invloed heeft op ''rommeligheid'' En dat een artiest nooit een tot dit punt belabberde mixdown van hun track zullen draaien.
Sterker nog, voor een ervaren producer is het bijna onmogelijk om zo'n rommelige track te hebben VOOR de afmix. Afmix en mastering zijn niet de wonder middelen van een track die je denkt dat het zijn!
Sorry als ik iets wat bot overkom..