Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 12:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Adaro

Track(s): TBA

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 12:57 
 
Hardtraxxer

Klinkt wel bruut op het eerste gehoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 13:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is wel laagste van het laagste kwaliteit zowat, maarrrrr dit klinkt weer lekker zoals zijn oudere tracks :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 13:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben heel benieuwd naar deze track in een hogere kwaliteit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 13:11 
 
Hardtraxxer

Heel erg benieuwd naar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 14:03 
 
Hardtraxx Veteran

Saai, alleen maar screeches. Had liever iets als History gehoord, want dit soort tracks kunnen we nu wel dromen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 14:40 
 
Hardtraxx Addict

Kan hier niet genoeg uit opmaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Benieuwd naar de HQ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 18:24 
 
Hardtraxx Addict

Brmn schreef:
Heel erg benieuwd naar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 19:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laat maar komen op Decibel :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 20:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Saai, alleen maar screeches. Had liever iets als Haunter of the Dark/No Time To Sleep gehoord, want dit soort tracks kunnen we nu wel dromen.

Desondanks wacht ik nog even op HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2014 20:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
iMark schreef:
Saai, alleen maar screeches. Had liever iets als Haunter of the Dark/No Time To Sleep gehoord, want dit soort tracks kunnen we nu wel dromen.

Desondanks wacht ik nog even op HQ.


Ik vind hem juist in de richting van Haunter Of The Dark klinken, dus ik wacht even af op HQ, maar heb er goede hoop bij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat sommigen hier al iets uit op kunnen maken :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 00:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hyperactive schreef:
Dat sommigen hier al iets uit op kunnen maken :p


Redelijk wat ja, alleen heeeeeel weinig uit de kick want de kwaliteit is gewoon echt poep, maar het deuntje en de screeches etc en de kickrolls klinken wel prima :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2014 14:24 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Ik vind hem juist in de richting van Haunter Of The Dark klinken, dus ik wacht even af op HQ, maar heb er goede hoop bij :thumbsup:



Juist! Ben erg benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 13:20 
 
Hardtraxxer

Klinkt misschien raar, maar vind de climax ook nog wel op Unleashed lijken van moridin alleen dan zonder die hele lange uithalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2014 14:12 
 
Hardtraxx Newbie

Snap niet dat mensen hier een oordeel over kunnen geven. Ik hoop in ieder geval dat Adaro zn oude stijltje weer een beetje terug krijgt, en niet zoals die remix van mad dog
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 13:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 15:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb even geprobeerd het geluid duidelijker te maken door de hoge tonen omhoog te gooien en de bass wat minder:

En is de naam niet unleash the beast? (ivm met adaro die terug is? ik zeg maar wat)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 15:47 
 
Hardtraxx Veteran

Dat heeft veel geholpen! :lol: Begin nou ook niet met Optimized/Mastered Rips he. :")
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 15:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basxt schreef:
Heb even geprobeerd het geluid duidelijker te maken door de hoge tonen omhoog te gooien en de bass wat minder:

En is de naam niet unleash the beast? (ivm met adaro die terug is? ik zeg maar wat)


Of je klikt op het filmpje boven je comment :P
En geen idee wat de titel is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 15:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Dat heeft veel geholpen! :lol: Begin nou ook niet met Optimized/Mastered Rips he. :")


hehe, nou dat was wel mijn plan :D :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 16:18 
 
Hardtraxxer

Vind die andere net iets vetter maar deze is ook ziek ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2014 22:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Draaide Adaro deze relatief aan het begin van zijn set? Want ik weet dat er ergens aan het begin een onbekende track (voor mij althans) was waar ik ineens van in de lucht schoot. Wát een drive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2014 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Adaro - My Soul To Take
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks