Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2014 13:18 
 

IK WIL HQ :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2014 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
IK WIL HQ :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 09:39 
 

AndyAsteroids schreef:
IK WIL HQ :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 13:09 
 
Hardtraxxer

AndyAsteroids schreef:
IK WIL HQ :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2014 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
IK WIL HQ :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 20:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/video.php?v=73 ... =2&theater

Adaro schreef:
TEASER - "Adaro - My Soul to Take"

This friday the Video of my new track "My Soul to Take" will premiere. It's also the Aftermovie of the Comeback Night! Expect it friday on my Youtube channel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 20:13 
 

Haha, daar hebben we wat aan -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2014 10:28 
 
Hardtraxx Addict

Uhm leuk deuntje en vette vocals? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 17:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt weer vet, zoals bijna altijd bij Adaro :thumbsup:
Het doet me een beetje denken aan Haunter Of The Dark, met die vocals met akkoorden daarachter en zo'n screechachtige/schelle melodie. In ieder geval een heerlijke plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind m saai. Valt tegen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 17:39 
 

Mid-intro is saai, break is heel vet, climax is ook vrij saai. Kicks zijn op zich oke maar ik hou niet zo van die plofkicks. Beetje een tegenvaller dit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas niet mijn ding. Is denk ik voor het eerst dat ik dat bij een plaat van Adaro zeg :( Volgende keer beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer dat ook Adaro zo'n beetje meegaat met de hype, en dan doel ik op de mid-intro. Nogal standaard screeches met zo'n hollere kick. Zo zijn er al genoeg van, had gehoopt dat Adaro er toch z'n eigen ding mee ging doen daar.
De rest pakt me ook niet erg, wat jammer is. Want er zat toch wel potentie in de climax als je de break hoort. Dan hoor je die screeches opkomen, en dan heb je het meteen zo al van, nee dit is iets te standaard.
Verder eens met Davey, volgende keer beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, alleen de sfeer in de break vind ik vet. Daarnaast zijn de vocals in andere tracks beter uitgewerkt imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkere track! Lyrics vind ik zo vet, ook in deze track erg vet verwerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 18:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind het echt een heel gaaf nummer. Die vocalen zijn ontzettend gaaf verwerkt en die climax is heel energiek gedaan. Kicks in orde. Heerlijk nummer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk een keer een "typische raw plaat" die me wel aanspreekt. Het is de standaard formule kicks en sreeches, maar op de een of andere manier raakt deze plaat me zoals alle andere standaard "raw" plaatjes me totaal niet raken. Lekker die tempo wisselingen in de intro van de screeches, echt dikke drive!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro doet me erg denken aan Haunter Of The Dark, heel vet! Climax weet me nog niet echt te boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gave Track hoor!

De tekst komt uit "Enter Sandman" van Metallica.



@ 3m28s
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 19:48 
 
Hardtraxx Addict

Maximize schreef:
Intro doet me erg denken aan Haunter Of The Dark, heel vet! Climax weet me nog niet echt te boeien.


Dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2014 20:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Track bevat een stevige portie met drive, vind het alleen iets te standaard en zeker voor Adaro begrippen. Al vind ik de sfeer wel erg vet met bijvoorbeeld de vocals. Ook de snares (denk dat het dat is) vind ik erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 00:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pakt me totaal niet, net als eigenlijk al z'n laatste paar tracks. Hoop erg dat ie het niveau van HOTD en FTFS Remix nog eens terug krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 00:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Econz schreef:
De tekst komt uit "Enter Sandman" van Metallica.

Niet helemaal waar, de tekst komt oorspronkelijk uit een gebedje voor kinderen. (http://en.wikipedia.org/wiki/Now_I_Lay_Me_Down_to_Sleep#Lyrics)

OT: Nummer pakt me nog niet echt. Misschien dat het me na wat vaker luisteren wat meer weet te boeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 11:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mis hier een beetje het Adaro stijltje, niet helemaal mijn ding dit.
Heb het onderhand ook wel gehad met die holle kicks :/
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks