Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2014 17:06 
 
Hardtraxx Elite

Is dit niet gewoon precies dezelfde kick als rebel to the grave en born to die? De plaat doet me niet heel veel, ik mis het speciale wat Adaro vaak heeft/had in zijn platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2014 11:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Is dit niet gewoon precies dezelfde kick als rebel to the grave en born to die? De plaat doet me niet heel veel, ik mis het speciale wat Adaro vaak heeft/had in zijn platen.


Dat kan niet anders inderdaad, dat het dezelfde kick is als in die tracks. Volgens mij is het ook zo dat Ran-d een groot aandeel heeft in de kicks van Adaro. Vindt het persoonlijk een vrij statische track, zit niet echt veel beleving in zoals in zijn andere tracks helaas! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Helaas niet mijn ding. Is denk ik voor het eerst dat ik dat bij een plaat van Adaro zeg :( Volgende keer beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Helaas niet mijn ding. Is denk ik voor het eerst dat ik dat bij een plaat van Adaro zeg :( Volgende keer beter.

Idem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 13:58 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Helaas niet mijn ding. Is denk ik voor het eerst dat ik dat bij een plaat van Adaro zeg :( Volgende keer beter.

Nog nooit naar R3belz & Adaro - Air geluisterd?

Ontopic:
Dit is een van de zeer weinige platen van adaro waar ik niet weg van ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol, kwam die lyrics net tegen bij het kijken van de trailer van de nieuwe The Women in Black film :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Daveytl schreef:
Helaas niet mijn ding. Is denk ik voor het eerst dat ik dat bij een plaat van Adaro zeg :( Volgende keer beter.

Nog nooit naar R3belz & Adaro - Air geluisterd?

Ontopic:
Dit is een van de zeer weinige platen van adaro waar ik niet weg van ben


dat was echt een verschrikking inderdaad >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Nog nooit naar R3belz & Adaro - Air geluisterd?

Dat vind ik nog steeds een heerlijke plaat. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 16:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
phoenix schreef:
Nog nooit naar R3belz & Adaro - Air geluisterd?

Dat vind ik nog steeds een heerlijke plaat. ^^

Op de vocals na vind ik die ook prima. In ieder geval leuker dan deze saaie 13 in een dozijn plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2014 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
JeftaElachouri schreef:
phoenix schreef:
Nog nooit naar R3belz & Adaro - Air geluisterd?

Dat vind ik nog steeds een heerlijke plaat. ^^

In ieder geval leuker dan deze saaie 13 in een dozijn plaat.

Eensch
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks