Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 11:20 
 
Hardtraxxer

Artiest: Adaro & Digital Punk

Track(s): Natural Born Killers

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind er op dit moment niet veel aan, zal 'm misschien paar keer moeten luisteren! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkere plaat, had ook zo een G4H track kunnen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:47 
 

Haha gadverdamme! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwoaahhh. Ik had hier heel veel van verwacht maar dit valt toch wel een beetje tegen tot nu toe :(
Hopen dat ie in goede kwaliteit goed te pruimen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Mwoaahhh. Ik had hier heel veel van verwacht maar dit valt toch wel een beetje tegen tot nu toe :(
Hopen dat ie in goede kwaliteit goed te pruimen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lijkt idd wel veel op een G4H track, maar vind hem prima klinken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:03 
 
Hardtraxx Elite

Erg vette plaat! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:06 
 
Hardtraxx Addict

Lekker plaatje, moet er nog even aan wennen . Je hoort wel meer een Adaro stijltje, vooral door de typische Adaro screeches.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had er juist weinig van verwacht na Everyday, maar hij is iig beter dan die. Ben er nog niet helemaal weg van, maar hij kan er voor nu mee door :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:25 
 
Hardtraxxer

Vind hem erg lekker klinken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk nummertje. Niet geweldig, maar verder gewoon prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Leuk nummertje. Niet geweldig, maar verder gewoon prima :)


mee eens! Hij is wel beter dan Everyday :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het eerste wat me opvalt: 'stoere' kutvocals.

De climax vindk ook maar redelijk saai. Misschien eens wat meerdere keren luisteren, want nu doet deze track mij nog niets :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 20:11 
 
Hardtraxxer

vind die synth in de climax best veel lijken op die van spectral
voor de rest vind ik het wel een redelijk plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SvonD schreef:
vind die synth in de climax best veel lijken op die van spectral
voor de rest vind ik het wel een redelijk plaatje


Ik moest ook gelijk aan Spectral denken ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

redelijke plaat. vind de vocals niet eens irritant, niet echt benadrukkend op de voorgrond, zoals een ran-d plaat. oppervlakkige climax, maar niet storend slecht oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-tone schreef:
SvonD schreef:
vind die synth in de climax best veel lijken op die van spectral
voor de rest vind ik het wel een redelijk plaatje


Ik moest ook gelijk aan Spectral denken ja!


hier nog een, wel een erg gave climax! Rest van de track vind ik niet zo veel aan, vocals vind ik ook nogal overdreven allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 14:38 
 
Hardtraxx Newbie

wel een leuk nummertje maar van dit duo had ik wel wat meer verwacht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

Erg lekker hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 19:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Climax is typisch Adaro en die moet ik altijd een flink aantal keren horen voordat ik hem ga waarderen (of niet). Nu doet ie me ook nog niet heel veel, maar dat kan dus nog komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet! Lekkere screeches, drive, vocals. Goede combinatie die twee. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke nummertje weer! Top sfeertje zit er in deze plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2012 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dark Knight Rises in break +1 'Stoere' vocals hadden niet gehoeven, halen de plaat flink oplaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 03:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was een super dikke plaat zeg :drool:

Zwaar op los gegaan haha, zelfs adaro zijn vader heb ik hier op los zien gaan voor de q-dance camera!
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks