Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 13:02 
 
Hardtraxx Veteran

Paar keer geluisterd, wat een heerlijke plaat! Vanaf de midintro zit er een drive in, kolere zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

erg maar dan ook een erg dikke plaat!
ik vind deze echt heeerlijk :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dan vind ik Everyday beter...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 20:28 
 

Zwaar vette plaat dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 14:43 
 
Hardtraxxer

Vincent_ schreef:
Het eerste wat me opvalt: 'stoere' kutvocals.

De climax vindk ook maar redelijk saai. Misschien eens wat meerdere keren luisteren, want nu doet deze track mij nog niets :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind die vocal best wel vet klinken, vooral die 2e stem.
Ook lekker drive in deze track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de vocals na best een leuk nummer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind 'm helaas saai, standaard en inspiratieloos. Vind juist de vocalen wel sterk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja echt heel saai deze
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 17:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben normaal gesproken geen fan van dit soort vocals, maar vind ze hier wel op een sterke manier uitgewerkt. Die zeurderige haal in de climax is ook wel gaaf, voor de rest niet heel bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 22:49 
 

Lekker plaatje hoor dit, al vind ik Everyday beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk plaatje. Wel iets minder dan Everyday.
Everyday: 8,5/10
Deze: 8/10
:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 12:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is nu echt hardstyle waar ik echt niet mee te maken wil hebben :/

Digital Punk is buiten Oblivion echt niet goed bezig imo, nieuwe collabs met The Beholder/Profyler zullen we vast nooit meer krijgen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

:sick: :thumbdown:

Lelijke gangstervocals en hergebruikte sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo bestaan er al 165468464 nummers. Geen reet aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 14:43 
 
Hardtraxx Elite

Jonas schreef:
Zo bestaan er al 165468464 nummers. Geen reet aan!


stop dan maar meteen met muziek luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 19:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt weer een dikke plaat van die 2 ! DP is echt lekker op dreef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De mid vind ik helemaal niks, maar de sfeer in de break en de drive in de climax zijn luisterrijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verwachtingen waren hoog, maar tot dusver kan deze plaat me weinig bekoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 09:15 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Zo bestaan er al 165468464 nummers. Geen reet aan!


Beroep: Heftruckchauffeur bij Hansen Transmissions, Zo bestaan er ook al 565646354 van
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

Climax klapt er anders aardig vet in. Leuke plaat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 15:31 
 
Hardtraxx Elite

Wout1997 schreef:
:sick: :thumbdown:

Lelijke gangstervocals en hergebruikte sounds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 15:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hannes schreef:
Jonas schreef:
Zo bestaan er al 165468464 nummers. Geen reet aan!


Beroep: Heftruckchauffeur bij Hansen Transmissions, Zo bestaan er ook al 565646354 van


Bwa, dat is wat overdreven, aangezien er maar 800 man werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt kippenvel wanneer die climax erin veegt :worship: Vanuit het niets.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks