Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

Vette track! Alleen kan die break wel korter..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2013 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de stem van de vocalen erg tof gedaan. Track is verder leuk, maar ik heb toch een voorkeur voor Everyday. Die voelde toch wat unieker aan.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks