Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2013 23:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Activator

Track(s): Sparta

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 00:17 
 
Hardtraxx Veteran

3:53 met die screeches. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha koningsnummer! Die videobeelden zijn zeker een positieve toevoeging ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 08:45 
 
Hardtraxx Elite

lekker dit! :D clip is echt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit wat klinkt dit afschuwelijk slecht.
Dit kan je toch niet serieus nemen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 10:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_0_ dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Acti maakt altijd leuke originele dingen. Deze is ook weer best leuk, vooral met het filmpje erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Acti maakt altijd leuke originele dingen. Deze is ook weer best leuk, vooral met het filmpje erbij.

Ja. Dat filmpje geeft het juiste gevoel erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

JA! :D :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 18:30 
 

Daveytl schreef:
Holy shit wat klinkt dit afschuwelijk slecht.
Dit kan je toch niet serieus nemen? :lol:


Denk je dat de artiest dat zelf wel doet? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 19:40 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een ontzettend dikke plaat. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2013 21:44 
 
Hardtraxx Addict

Heerlijk die agressie van muziek in combinatie met de clip, lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 00:40 
 
Hardtraxx Elite

Heel vet gedaan! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 02:40 
 

Deze ging hard op free festival zooooo :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 13:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Beetje een bij elkaar geraapt zootje van oude sounds die inhaken op een achterhaalde internet meme, lol.


Het is nog altijd een film waar het vanaf komt, geen meme.

Vette plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker plaatje !
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet zo lekker als de laatste plaatjes van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is echt slecht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De clip maakt dit nummer eigenlijk veel leuker en beter dan dat die is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 19:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Doet me vrij weinig dit. Die outro klinkt op de kicks na dan wel weer lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag mij af hoe het mogelijk is dat sommige mensen dit mooi vinden. Bij de meeste nummers begrijp ik wel wat er mooi gevonden KAN worden, maar dit klinkt gewoon zo tering slecht dat het echt niet acceptabel is. Zelfde als die High Voltage - Against the Law. Moet echt niet kunnen dit >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind alles aan deze track vet, behalve de climax, die sounds klinken me net wat te simpel, alsof 't door een kind gemaakt is met de standaard geluidjes uit Frooty Loops.

Daveytl schreef:
Ik vraag mij af hoe het mogelijk is dat sommige mensen dit mooi vinden. Bij de meeste nummers begrijp ik wel wat er mooi gevonden KAN worden, maar dit klinkt gewoon zo tering slecht dat het echt niet acceptabel is. Zelfde als die High Voltage - Against the Law. Moet echt niet kunnen dit >.<

Hier wel deels mee eens, maar 't is een tikkie overdreven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2013 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kapot saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 11:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk voor een keertje met die clip ja. Live gaat me dit toch wel tegevallen denk ik :thumbup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks