Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Lambregts schreef:
Leuk voor een keertje met die clip ja. Live gaat me dit toch wel tegevallen denk ik :thumbup:


Dan zit je er volledig naast want deze deed het live bij Free Festival echt geweldig goed :D Eerst meemaken en dan pas oordelen zou ik zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die clip xd
Wel een leuke track verder :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2013 16:49 
 
Hardtraxx Elite

Dit klinkt wel heel erg slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 12:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

geniaal :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een bak ellende, deze man kan zich beter richten op zijn subground, want met de hardstyle wordt het niet meer wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 20:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Davey, waar heb je het over? Het is een zeer zeer goede producer die iets in elkaar knutselt, met een lachen thema. Ik vond de film vet, de serie, met dit filmpje erbij... mocht deze live worden gedraaid, zie je mij los gaan hoor! Vind jij de track écht slecht, alsin, een slechte mix e.d.?

Als die kicks omlaag pitchen :D heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2013 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een een drive, beetje Wesker part 2 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Davey, waar heb je het over?

Die melodie klinkt he-le-maal nergens naar, wat een vreselijk amateuristische en lege sound. Kicks in de anti klinken nergens naar en die screeches zijn lachwekkend slecht. Hoor die sound van die screech dan :lol:

En dan komt de legendarische 2e climax, dit overtreft alles. Eerst weer die vreselijke melodie die om 3:24 begint :lol: Ben hier serieus aan het huilen van het lachen om die 2e climax, wat is dit voor random iets met die screeches? Overigens klinken die screeches (sound van de screech) mijns inziens ook weer helemaal nergens naar.

Als dit onder de naam van een amateur die pas een maand produceert had gestaan dan had ik het ook geloofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 16:35 
 

sounds klinken ook erg amateuristich, maar alles bij elkaar gaat die live echt lekker, die kick is ook best te pruime :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 20:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
mr_vertigo schreef:
Davey, waar heb je het over?

Die melodie klinkt he-le-maal nergens naar, wat een vreselijk amateuristische en lege sound. Kicks in de anti klinken nergens naar en die screeches zijn lachwekkend slecht. Hoor die sound van die screech dan :lol:

En dan komt de legendarische 2e climax, dit overtreft alles. Eerst weer die vreselijke melodie die om 3:24 begint :lol: Ben hier serieus aan het huilen van het lachen om die 2e climax, wat is dit voor random iets met die screeches? Overigens klinken die screeches (sound van de screech) mijns inziens ook weer helemaal nergens naar.

Als dit onder de naam van een amateur die pas een maand produceert had gestaan dan had ik het ook geloofd.


Hmm, jij moet wat aan je gehoor doen vind ik. Een amateur die een maand produceert? :P Je kan overdrijven, maar dit gaat nergens over...
Zo'n plaat moet je in context luisteren, met het filmpje erbij. Het sluit heel goed aan vind ik! De sounds passen juist in zon simpele battle scene. Mannen komen naar deze film voor maar 1 ding: bloed! Heel simpel... Ik snap het wel waarom ie voor deze synths heeft gekozen.
Ik kan erin komen dat het je niet ligt, of dat je iets niet naar je smaak is gemaakt, maar zeggen dat de productie slecht is vind ik bijzonder! Luister je het op iPod oortjes ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, sorry, hier kan ik totaal niet in komen. En dat ik wat aan mijn gehoor moet doen vind ik geen nette opmerking van je aangezien deze track overduidelijk onder de maat is voor iemand die hiermee zijn brood verdient.

Kan d'r met de kop niet bij dat dit geaccepteerd wordt hoor :P Dat je het een leuk idee vindt kan ik nog wel begrijpen, maar de uitwerking kun je volgens mij met geen mogelijkheid 'goed' noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 21:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Nee, sorry, hier kan ik totaal niet in komen. En dat ik wat aan mijn gehoor moet doen vind ik geen nette opmerking van je aangezien deze track overduidelijk onder de maat is voor iemand die hiermee zijn brood verdient.

Kan d'r met de kop niet bij dat dit geaccepteerd wordt hoor :P Dat je het een leuk idee vindt kan ik nog wel begrijpen, maar de uitwerking kun je volgens mij met geen mogelijkheid 'goed' noemen.


Activator met een amateur die een maand produceert vergelijken vind ik anders ook niet super netjes. Je plaatst een behoorlijke statement hoor... Maargoed, vind het alleen maar 'leuk' dat zulke verschillen bestaan :D
Ik heb geen super gehoor of zo, dus misschien zit ik er wel volledig naast, maar ik vind het technisch prima klinken! Juist met zulke simpele sounds lijkt het me moeilijk om een volle mix te krijgen. Dat is 'm aardig gelukt vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2013 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de track dan weer totaal niet bij de video passen xd

Vind 'm overigens ook niet echt leuk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 17:39 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

toen ik dit nummer hier voor het eerst luisterde vond ik het echt slecht klinken maar op penoze klapte deze er toch behoorlijk op. vet nummer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

Live is hij echt heel vet!
Achter de pc helaas niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat Vertigo idd zegt.. Deze track moet in de context luisteren waarmee hij gemaakt is. Ik geloof ik niet dat Acti extreem veel tijd en energie hierin heeft gestopt, maar ik vind dat t resultaat er prima mee door kan. Simpele(geen amateuristische) sounds die je met een korreltje zout moet nemen. Kicks zijn volgens mij live dik in orde ja. Zelf nog niet mee mogen maken, maar vertrouw op de verhalen die ik gehoord heb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 03:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best grappig en leuk dat Activator gewoon wat doet waar hij zin in heeft maar ik vind er niet zoveel aan. :P De track is niet bijzonder, het enige leuke hieraan is 300. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 08:37 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Zelfde als die High Voltage - Against the Law. Moet echt niet kunnen dit >.<

Die is gewoon vet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 11:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WHAT THE FUCK??

Het is lang geleden dat ik een plaatje zo op het eerste keer horen, zo fucking vet vond.
Wat een plaat. Die kick/screech combi wat heerlijk!

Pluspunt het clipje :bomb: :bomb:

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 11:53 
 
Hardtraxxer

Ik vind dit juist echt heel vet ! Hoe origineel en vet geproduceerd.
Die melodie in de break geeft echt een goede sfeer en dan nog die AAHOE AAHOE er bij, vocals goed opgebouwd en bij de climax krijg ik gelijk zin om flink te rammen net als in de clip.

Props voor activator !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2013 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

haha leuke plaat op penoze! haha deze man is ook echt open minded kwa producen, zo moet dat ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 20:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow! Dit was live echt sick lekker!! Iedereen meeschreeuwen uit volle borst en gaan :D heerlijk. Mensen die dit thuis saai vinden, geef het een kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstyle-releases/activator-sparta-actdig060-t37819.html
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks