Daveytl schreef:
mr_vertigo schreef:
Davey, waar heb je het over?
Die melodie klinkt he-le-maal nergens naar, wat een vreselijk amateuristische en lege sound. Kicks in de anti klinken nergens naar en die screeches zijn lachwekkend slecht. Hoor die sound van die screech dan
En dan komt de legendarische 2e climax, dit overtreft alles. Eerst weer die vreselijke melodie die om 3:24 begint

Ben hier serieus aan het huilen van het lachen om die 2e climax, wat is dit voor random iets met die screeches? Overigens klinken die screeches (sound van de screech) mijns inziens ook weer helemaal nergens naar.
Als dit onder de naam van een amateur die pas een maand produceert had gestaan dan had ik het ook geloofd.
Hmm, jij moet wat aan je gehoor doen vind ik. Een amateur die een maand produceert?

Je kan overdrijven, maar dit gaat nergens over...
Zo'n plaat moet je in context luisteren, met het filmpje erbij. Het sluit heel goed aan vind ik! De sounds passen juist in zon simpele battle scene. Mannen komen naar deze film voor maar 1 ding: bloed! Heel simpel... Ik snap het wel waarom ie voor deze synths heeft gekozen.
Ik kan erin komen dat het je niet ligt, of dat je iets niet naar je smaak is gemaakt, maar zeggen dat de productie slecht is vind ik bijzonder! Luister je het op iPod oortjes ofzo?