Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2021 13:09 

Hardtraxx Veteran

Artiest: BENGR

Track(s): Activator - Sparta (BENGR Bootleg)

Sample/video:

41:20

Bron: ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2021 15:37 

Hardtraxx Veteran

die kicks zijn niet best
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2021 16:21 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
die kicks zijn niet best

Je hoort echt ook overduidelijk dat de kick uit meerdere onderdelen bestaat (wat natuurlijk logisch is) maar dan net op een manier waardoor het niet een mooi geheel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2021 14:27 

Hardtraxx Veteran

Enige kicks die wel dik zijn zijn die op 44:42 :D

Voor de rest een nietszeggend plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 10:04 

Hardtraxx Addict

Ik ga voortaan posts van deze meneer negeren. Dit is nu de derde waarbij ik me vreselijk erger aan de manier waarop hij denkt iets bij te dragen aan de scene met dit soort onzin. Gatverdamme
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 20:10 

Hardtraxx Veteran

InfinI schreef:
Ik ga voortaan posts van deze meneer negeren. Dit is nu de derde waarbij ik me vreselijk erger aan de manier waarop hij denkt iets bij te dragen aan de scene met dit soort onzin. Gatverdamme

Waarom moet je dan 3 keer reageren? 1 keer is wel genoeg hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2021 21:01 

Hardtraxx Veteran

InfinI schreef:

Muziek maken staat dus gelijk aan iets willen bijdragen? Misschien vind hij het origineel heel tof en wil er een eigen draai aan geven, ongeacht of het aanslaat of niet.

Vind die bootlegs ook niet heel bijzonder verder, mja, moet ie toch lekker zelf weten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 08:47 

Hardtraxx Veteran

Het ergste van dit alles vind ik dan nog dat er bij Scantraxx iemand zit die denkt 'wauw dit klinkt goed dit gaan we releasen en we tekenen die gast'
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 10:01 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Het ergste van dit alles vind ik dan nog dat er bij Scantraxx iemand zit die denkt 'wauw dit klinkt goed dit gaan we releasen en we tekenen die gast'

Het ergste is nog dat er andere gasten zijn die kwalitatief beter produceren die zo hard werken aan hun productieniveau om vervolgens te zien dat één van de grootste labels het plekje geven aan deze amateurische rauwe bende.

Het gaat om hard doen om hard te zijn, meh niet mijn stijl. Maarja schijnbaar slaat het bij vele andere meer aan en zijn er mensen die dit wel tof vinden, harde kicks, simpel en dunnetjes, geen gedoe en pakt Scantraxx die kans. Vind het zelf erg jammer.

Edit:
Niet ten nadelen van BENGR. Voor hem is het wel leuk dat hij een publiek en label heeft die achter zijn muziek staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2021 10:04 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
ULTIMO schreef:

Het ergste is nog dat er andere gasten zijn die kwalitatief beter produceren die zo hard werken aan hun productieniveau om vervolgens te zien dat één van de grootste labels het plekje geven aan deze amateurische rauwe bende.

Het gaat om hard doen om hard te zijn, meh niet mijn stijl. Maarja schijnbaar slaat het bij vele andere meer aan en zijn er mensen die dit wel tof vinden, harde kicks, simpel en dunnetjes, geen gedoe en pakt Scantraxx die kans. Vind het zelf erg jammer.

Edit:
Niet ten nadelen van BENGR. Voor hem is het wel leuk dat hij een publiek en label heeft die achter zijn muziek staat.

Dit ook ja. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2021 09:48 

Hardtraxx Addict

Pedaalemre schreef:
InfinI schreef:

Muziek maken staat dus gelijk aan iets willen bijdragen? Misschien vind hij het origineel heel tof en wil er een eigen draai aan geven, ongeacht of het aanslaat of niet.

Vind die bootlegs ook niet heel bijzonder verder, mja, moet ie toch lekker zelf weten?

De uitleg staat in de 2 comments eronder :) Iets verder denken dan twee dingen "gelijk aan" elkaar stellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2021 10:36 

Kraak... Piep...

InfinI schreef:
Pedaalemre schreef:
InfinI schreef:

De uitleg staat in de 2 comments eronder :) Iets verder denken dan twee dingen "gelijk aan" elkaar stellen.

Hoe staat dat niet gelijk aan elkaar dan? Wat is het verschil precies? Want in de uitleg die jij even makkelijk aanwijst is evengoed te zeggen dat iemand denkt dat het iets toevoegt aan het label.

Het draagt niks bij voor jou, maar deze stijl (Sickmode e.d. achtig) is niet enorm aanwezig bij Scantraxx Carbon. Zodoende voegt hij op dat gebied wat toe aan het label en voor de mensen die meer van de stijl willen. Ongeacht of jij het vet vindt of niet.

Wie zou dan anders in zijn plaats moeten? Noem iemand die ook in die stijl produceert die wel meteen goed zou zijn dan en die opeens heel veel toevoegt of niet een plek inneemt? Want als Scantraxx een TNT, B-Front, Thera, D-Block & S-Te-Fan, Vyral of whatever zou zoeken dan zouden ze die ook wel op het label plaatsen, maar niet op deze plek op Scantraxx Carbon.

Ik vind dit ook niet best, qua productieniveau kan het ook echt nog wel erger, maar nergens is dit niet op zijn plek of raar/onverdiend.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks