InfinI schreef:
Pedaalemre schreef:
InfinI schreef:
Ik ga voortaan posts van deze meneer negeren. Dit is nu de derde waarbij ik me vreselijk erger aan de manier waarop hij denkt iets bij te dragen aan de scene met dit soort onzin. Gatverdamme
Muziek maken staat dus
gelijk aan iets willen bijdragen? Misschien vind hij het origineel heel tof en wil er een eigen draai aan geven, ongeacht of het aanslaat of niet.
Vind die bootlegs ook niet heel bijzonder verder, mja, moet ie toch lekker zelf weten?
De uitleg staat in de 2 comments eronder

Iets verder denken dan twee dingen "gelijk aan" elkaar stellen.
Hoe staat dat niet gelijk aan elkaar dan? Wat is het verschil precies? Want in de uitleg die jij even makkelijk aanwijst is evengoed te zeggen dat iemand denkt dat het iets toevoegt aan het label.
Het draagt niks bij voor jou, maar deze stijl (Sickmode e.d. achtig) is niet enorm aanwezig bij Scantraxx Carbon. Zodoende voegt hij op dat gebied wat toe aan het label en voor de mensen die meer van de stijl willen. Ongeacht of jij het vet vindt of niet.
Wie zou dan anders in zijn plaats moeten? Noem iemand die ook in die stijl produceert die wel meteen goed zou zijn dan en die opeens heel veel toevoegt of niet een plek inneemt? Want als Scantraxx een TNT, B-Front, Thera, D-Block & S-Te-Fan, Vyral of whatever zou zoeken dan zouden ze die ook wel op het label plaatsen, maar niet op deze plek op Scantraxx Carbon.
Ik vind dit ook niet best, qua productieniveau kan het ook echt nog wel erger, maar nergens is dit niet op zijn plek of raar/onverdiend.