Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 21:14 
 
Hardtraxxer

Jor-D schreef:
Man man man. Waar gaat dit over.

Andere kant van het verhaal is dat wij de laatste tijd bergen "onzin reports" krijgen. Dus meldingen op berichten waar we niks mee kunnen. Ook wij hebben wel wat beters te doen dan politie agentje spelen.

Dat het daarna een beetje escaleerde was natuurlijk niemand z'n bedoeling, maar gewoon ongelukkig.

Ja dat kan zeker, maar ik doel er meer op dat iemand daar niet publiekelijk in de shoutbox over hoeft te worden aangesproken, dat kan ook zonder andere erbij te betrekken, vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 21:17 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
Jor-D schreef:
Man man man. Waar gaat dit over.

Andere kant van het verhaal is dat wij de laatste tijd bergen "onzin reports" krijgen. Dus meldingen op berichten waar we niks mee kunnen. Ook wij hebben wel wat beters te doen dan politie agentje spelen.

Dat het daarna een beetje escaleerde was natuurlijk niemand z'n bedoeling, maar gewoon ongelukkig.

Ja dat kan zeker, maar ik doel er meer op dat iemand daar niet publiekelijk in de shoutbox over hoeft te worden aangesproken, dat kan ook zonder andere erbij te betrekken, vind ik.


Klopt, dat was ook niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2017 21:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat is dan een misstap idd.

Maar wat Kees aangeeft, dat er voor de minste en kleinste dingen al zeur reports komen is imo net zo kwalijk.

Het is niet een full time job en het is het internet. Als je tweede kamer niveau netheid en discussie verwacht zit je verkeerd.

Mensen moeten niet gaan raporten om zo alles maar naar hun vorm proberen te krijgen, omdat hun of een miniscuul groepje iets niet aanstaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom heeft het interview met NSCLT nog een sticky? Kan inmiddels wel weg, toch?

(Weet niet zo goed waar ik dit moet vragen, dus dan maar hier :$ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2017 12:18 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Waarom heeft het interview met NSCLT nog een sticky? Kan inmiddels wel weg, toch?

(Weet niet zo goed waar ik dit moet vragen, dus dan maar hier :$ )

Zal ik inderdaad weghalen, thanks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stel deze vraag ook nog maar even hier :$, aangezien 95% van de leden dit wss niet weet, en mij er dus ook niet mee helpen kan haha.
Svbtwee schreef:
Kun je, bij een al lopende poll, een optie verwijderen zonder dat je de hele poll reset of opnieuw begint?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 13:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee, niet mogelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2017 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Okayy, thanks voor het snelle antwoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Avatars weg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 12:51 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Avatars weg?


Niet weg, maar tijdelijk even uit t/m 29 april:
beta-f87/livegang-nieuwe-website-wat-gaat-er-29-april-gebeuren-t59295.html

We moeten een paar keer bestanden overzetten, en dan willen we er zeker van zijn dat dat altijd hetzelfde is. Avatars uploaden heeft daar effect op, dus dat moeten we even uitzetten.

Avatars zijn niet verwijdert, die bestaan nog :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 14:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarom krijg nu ineens heel veel reclame op mijn scherm, terwijl ik wel ingelogd bent? Dat had ik eerst niet. Sinds de Beta versie heb ik dit. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2017 23:26 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

dave schreef:
Waarom krijg nu ineens heel veel reclame op mijn scherm, terwijl ik wel ingelogd bent? Dat had ik eerst niet. Sinds de Beta versie heb ik dit. :(


Omdat er inkomsten nodig zijn om Hardtraxx draaiende te houden hebben we iets meer advertenties op het forum gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2017 06:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
dave schreef:
Waarom krijg nu ineens heel veel reclame op mijn scherm, terwijl ik wel ingelogd bent? Dat had ik eerst niet. Sinds de Beta versie heb ik dit. :(


Omdat er inkomsten nodig zijn om Hardtraxx draaiende te houden hebben we iets meer advertenties op het forum gezet.



Ha, Ik nu begrijp, dacht dat het aan een instelling lag of zoiets...Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2017 20:56 
 
Hardtraxxer

Weet niet of deze vraag of het antwoord op deze vraag al gegeven is, maar wordt forum.hardtraxx.com ook nog geupdate en dat het samensmelt met hardtraxx.com? Ik heb het idee dat hardtraxx.com weinig gebruikt wordt en dat er echt een gat zit tussen forum.hardtraxx.com en hardtraxx.com. Ik heb zelf namelijk nog zo goed als niks gedaan met hardtraxx.com. Alleen in het begin een paar minuten rond gekeken en een account aangemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2017 14:35 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ShatterDJ schreef:
Weet niet of deze vraag of het antwoord op deze vraag al gegeven is, maar wordt forum.hardtraxx.com ook nog geupdate en dat het samensmelt met hardtraxx.com? Ik heb het idee dat hardtraxx.com weinig gebruikt wordt en dat er echt een gat zit tussen forum.hardtraxx.com en hardtraxx.com. Ik heb zelf namelijk nog zo goed als niks gedaan met hardtraxx.com. Alleen in het begin een paar minuten rond gekeken en een account aangemaakt

Zoals het nu staat blijft het forum zoals het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2017 15:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Blijft voorlopig nog zoals het nu is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2017 09:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het blijft denk ik zoals het nu is
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil graag mijn gebruikersnaam veranderd hebben. Ik heb al een bericht gestuurd naar The Venator, maar ik heb nog geen bericht terug gekregen dat het in behandeling is genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2017 15:35 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Ik wil graag mijn gebruikersnaam veranderd hebben. Ik heb al een bericht gestuurd naar The Venator, maar ik heb nog geen bericht terug gekregen dat het in behandeling is genomen.

Nog geen tijd gehad, ik ga het vanavond voor je regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2017 16:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Oja, ben op vakantie dus de volgende TOTW poll(s) zullen later pas komen, voor de mensen die straks ongeduldig worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 09:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
JeftaElachouri schreef:
Het loopt nog niet echt storm heb ik het idee met dit nieuwe concept?


Helemaal mee eens! Als het meest recente bericht van 4 dagen geleden is, of een track al in de top staat als hij maar 3 likes heeft, gaat er toch iets mis met je concept. Een tip voor de directie: focus je gewoon op het forum, dat is waar Hardtraxx goed in is en bekend voor is. Het is soms lastig om toe te geven dat iets niet goed werkt/aanslaat, maar het is beter om het te accepteren (en weghalen), want nu komen mensen binnen op die vage pagina's terwijl er een best leuk forum achter verstopt zit.

Nog een gratis tip: In het menu staan de items Tracks en Releases wat voor een simpel persoon hetzelfde betekend, maar deze items gaan naar totaal verschillende websites... :surrender:

Hoe denken de moderators hier over? Als je nu kijkt zie je dat het meest recente bericht van 15 dagen terug is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 12:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ideaal voor het bijhouden van releases, maar een ieder zal daar zelf over moeten oordelen en heeft zelf vast eigen manieren, so be it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2017 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het mogelijk om het subforum Algemeen toe te voegen aan de menubalk, net zoals Feesten, Livesets en Releases? Voor mij (en ik denk vele andere) een veel bezocht onderdeel van het forum, aangezien daar veel nieuws over de scene wordt geplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 11:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Ideaal voor het bijhouden van releases, maar een ieder zal daar zelf over moeten oordelen en heeft zelf vast eigen manieren, so be it.

En dit was niet eens de intentie. Ik ben nooit een hele grote fan geweest van het concept, maar was wel benieuwd naar hoe het zou gaan lopen omdat het echt iets 'nieuws' is. Misschien is dat ook wel de reden dat het wat langzaam op gang komt. Laten we hopen dat het wel actiever gebruikt wordt nu de Hardstyle (naar mijn idee) weer aardig aantrekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Probleem is ook gewoon naar mijn ogen dat er totaal 0,0 promotie heeft plaatsgevonden op plekken waar veel potentiƫle bezoekers kunnen zitten. Misschien dat er wel eens een gesponsord bericht is geweest maar daar trek je nou ook niet ontzettend veel gebruikers mee. Als ik hier niet op het forum had gezet had ik waarschijnlijk heel niet van het bestaan van de nieuwe site afgeweten. Erg zonde in mijn ogen want de potentie is er zeker, wellicht dat het nog komt in de toekomst!
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates