Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat SVB die report knop erg goed weet te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 11:25 
 

Ook van de kant van de mods kan het melden wel verbeterd worden imo:

- Mods hoeven en eigenlijk moeten imo niet met andere leden gaan bepraten wie er allemaal meld en hoe vervelend ze die leden vinden.
- Als je het rondje aanklikt dat je op de hoogte gehouden wilt worden van je melding gebeurd dit nooit!
- De ene keer word je melding wel behandeld en de andere keer weer niet.

Voorbeeldje: ik melde afgelopen zondag het Crypsis topic omdat de OP bijgewerkt moest worden. Dit werd bijna direct gedaan door een mod :thumbsup: maar ik melde ook dit topic nieuwe-tracks-hs/armin-van-buuren-ft-sharon-den-adel-in-and-out-of-love-sub-zero-project-bootleg-t54558.html omdat het verplaatst kon worden en dat staat nu nog steeds op de verkeerde plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
- Mods hoeven en eigen moeten imo niet met andere leden gaan bepraten wie er allemaal meld en hoe vervelend ze die leden vinden.


Waar haal je dit überhaupt vandaan? Volgens mij laten de mods hier namelijk niets of nauwelijks iets over los..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 12:55 
 

The Venator laat zijn irritaties hierover in de shoutbox nog wel eens de vrije loop.

Kijk (klein voorbeeldje weer) ook even naar wat Unknown post:
Unknown schreef:
Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat SVB die report knop erg goed weet te vinden.

Mods zijn de enige die kunnen zien wie er dingen meld :whistle:. Van wie zou Unknown dan toch zulke informatie krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SVB schreef:
- Mods hoeven en eigen moeten imo niet met andere leden gaan bepraten wie er allemaal meld en hoe vervelend ze die leden vinden.

Is niet zo netjes nee :yes:

SVB schreef:
- Als je het rondje aanklikt dat je op de hoogte gehouden wilt worden van je melding gebeurd dit nooit!

Ik heb werkelijk geen flauw idee wat de functie van dat vinkje is. Ik kijk nu even naar meldingen en ik kan nergens terugvinden of die optie is aan- of uitgevinkt. Ik zou denken dat je een automatisch berichtje krijgt als de melding is gesloten, maar dat is dus niet zo?

SVB schreef:
- De ene keer word je melding wel behandeld en de andere keer weer niet.

Ach zolang de vertraging een paar dagen is, is het niet zo erg toch? Je weet dat het uiteindelijk wel netjes verplaatst zal worden. En ja, tijdens Magentrons vakantie duurde het wat langer dan een paar dagen maar dat is al eerder behandeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 13:44 
 

Ohw dat is vreemd maar verklaard wel waarom je dus nooit iets terug krijgt xd. Je krijgt iig geen berichtje als dat de melding gesloten is. Maar goed dit is dus niet iets wat de mods 'kwalijk' te nemen valt. Kronkeltje in ht laten we maar zeggen.



Dit heeft ook niks te maken met Magnetrons vakantie en nee tuurlijk is het niet erg als het wat langer kost maar dat zoiets nou al bijna een week moet duren....
Het staat gewoon niet idk hoe ik dat moet verworden super dat je leden vraagt zulk soort topic's te melden maar vervolgens duurt het soms zo lang voor er iets mee gedaan word.
Ik vind dat als je als mod team je leden vraagt dingen te melden ze zelf ook best naar een streven mogen gaan dat meldingen binnen 48 uur behandeld zijn. Dit lijkt mij ook een heel haalbaar streven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
SVB schreef:
- De ene keer word je melding wel behandeld en de andere keer weer niet.

Ach zolang de vertraging een paar dagen is, is het niet zo erg toch? Je weet dat het uiteindelijk wel netjes verplaatst zal worden. En ja, tijdens Magentrons vakantie duurde het wat langer dan een paar dagen maar dat is al eerder behandeld.


Wat je wel vergeet en wat bijv. Kees regelmatig zegt is, dat de mods ook nog een leven buiten hardtraxx hebben en dus niet altijd op hardtraxx te vinden zijn. Neemt niet weg dat ze de reports moeten behandelen, maar de ene keer is het wat sneller als de andere keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 14:03 
 

Koen schreef:
Bouke schreef:
SVB schreef:
- De ene keer word je melding wel behandeld en de andere keer weer niet.

Ach zolang de vertraging een paar dagen is, is het niet zo erg toch? Je weet dat het uiteindelijk wel netjes verplaatst zal worden. En ja, tijdens Magentrons vakantie duurde het wat langer dan een paar dagen maar dat is al eerder behandeld.


Wat je wel vergeet en wat bijv. Kees regelmatig zegt is, dat de mods ook nog een leven buiten hardtraxx hebben en dus niet altijd op hardtraxx te vinden zijn. Neemt niet weg dat ze de reports moeten behandelen, maar de ene keer is het wat sneller als de andere keer.

Binnen een week is iedere actieve mod tich keer online geweest..... Tijd zat om een melding behandeld te hebben.

En 48 uur geeft toch prima ook de ruimte aan hun eigen leven? Het komt nooit voor dat zowel Magnetron , The Venator en Zenda alle 3 precies de zelfde 2 dagen nooit online zijn.

Edit: Mocht dit ooit door een gruwelijk toeval wel gebeuren is dit ook een 100% gegrond en begrijpelijk excuus dat het niet binnen 48 uur behandeld is en zal niemand daar ook iets op aan te merken hebben lijkt me.

Dubbele edit: Als ik van dat topic nu iets had gezegd en het niet gemeld had dan was weer het 'svb niet janken als je niet gemeld hebt, als je gemeld had was het wel verplaats' excuus geweest.
Nu meld ik het wel en krijg je het excuus dat het toch niet uit maakt hoe lang het duurt als het ooit maar verplaatst word.

Op deze manier kunnen jullie je altijd wel blijven beroepen op excuses.
Je zou als mod team ook best eens kritische naar jezelf mogen kijken en concluderen dat het idd eigenlijk nergens op slaat dat een topic verplaatsen bijna een week moet duren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 17:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jeetje. Je kunt ook zeuren om het zeuren hoor. Ja, ik heb die melding niet gezien, omdat ik in m'n leven wel wat belangrijkers te doen heb dan elke seconde te checken of er misschien een topic verplaatst moet worden. Over het algemeen is de releasesectie helemaal strak en up-to-date. Als ik tijd heb check ik alle websites voor releases, maar hier komen geen free releases op. Deze plaat is overigens ook heel snel naar pagina twee afgezakt waardoor ik die melding niet heb gezien. Daarnaast heb ik aan de rest van de mods gevraagd om zich niet tot nauwelijks met de releasesectie te bemoeien, omdat ik alles ook moet bijhouden voor TOTW/M/Y en ik hier vrij autistisch in ben.

Fijn weekend verder :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 17:46 
 

Je hebt het dus gewoon een keer over het hoofd gezien, kan gebeuren. Al die andere excusesjes zijn dus daarom ook helemaal niet nodig >.<

Dankjee, jij ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2016 17:55 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

SVB schreef:
The Venator laat zijn irritaties hierover in de shoutbox nog wel eens de vrije loop.

Wat jij doet is precies wat we met de poll bewezen hebben NIET te gaan doen, het beleid 100% nastreven. Als een reactie ook maar 1 woord bevat wat niet in de context past van het topic meldt je het bericht al. Wees eens wat soepeler man, mensen haten al die veel te serieuze reacties. Ik laat mij hier zelfs graag over uit, ik vind dit namelijk veel te serieus allemaal. Heb eens lol in je leven man.

Ik ben het wel met je eens dat we meldingen die er toe doen (gemelde topics voor het verplaatsen) wat strakker mogen aanpakken. Al gaat dat naar mijn idee al aardig goed.

SVB schreef:
Op deze manier kunnen jullie je altijd wel blijven beroepen op excuses.
Je zou als mod team ook best eens kritische naar jezelf mogen kijken en concluderen dat het idd eigenlijk nergens op slaat dat een topic verplaatsen bijna een week moet duren.

Je moet niet denken dat wij altijd zin/tijd hebben om van alles op ht te doen, vooral als de leden verschrikkelijk aan het zeuren zijn en alles afdoen op de mods (Sinds dat ik mod ben al meerdere shitloads aan commentaar over me heen gehad). Je eerste zin van de bovenstaande quote ziet er een beetje raar uit. Het lijkt erop alsof wij jou/jullie leven precies moeten invullen zoals jullie dat willen (in dit geval voor HT). Zoals eerder gezegd door een lid moet je het jezelf naar je zin maken hier, jij bent de community die HT levend houdt, niet alleen de mods. Snap je wat ik bedoel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed bezig met het weghalen van de inactieve mods, weer een kleine maar goede verandering :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2016 18:01 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2016 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan de tijd een uur worden teruggezet? Bvd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2016 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nvm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcore/waarwolf-now-race-n-1-maat-wherewolf-t56580-25.html
Waarom is deze goudmijn op slot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2016 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D niet meer opzoek naar een nieuwe eigenaar?
Sticky topic is weg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Jor-D niet meer opzoek naar een nieuwe eigenaar?
Sticky topic is weg?


Waarschijnlijk zag hij toch wel in dat dit een kansloze opgave was. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 10:25 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Koen schreef:
Jor-D niet meer opzoek naar een nieuwe eigenaar?
Sticky topic is weg?


Waarschijnlijk zag hij toch wel in dat dit een kansloze opgave was. :P

Dit is inderdaad de reden. Het heeft geen zin meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 14:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ooh netjes. Komt er nog een boek over 'hoe een potentieel kapitaal van een ton te verbranden in een jaar' of is dat ook van de baan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 01:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ooh netjes. Komt er nog een boek over 'hoe een potentieel kapitaal van een ton te verbranden in een jaar' of is dat ook van de baan?


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2016 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar is Bouke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoi
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2016 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates