We gaan eventjes offline straks.
Ergens tussen 00:00 en 01:00
Duurt naar schatting een uurtje
Ergens tussen 00:00 en 01:00
Duurt naar schatting een uurtje
Dat we daarna een snellere Hardtraxx.nl hebbenTeknizion wrote:En de reden hiervoor is?
Hardtraxx.nl is weer bereikbaar...
...maar als je dit bericht ziet, kan het maximaal 24 uur duren voordat je Hardtraxx.nl weer kan bezoeken.
WAT?! Hoezo dat?!
Wij hebben de gehele site verplaatst naar een andere server, hierdoor kan het voorkomen
dat jouw provider nog niet het juiste IP adres van die server heeft.
Dat IP adres wordt dan nog automatisch verkregen binnen 24 uur waarna je Hardtraxx.nl weer kan bezoeken.
Onze excuses voor het ongemak.
www.hardtraxx.nl
Volgens mij heb ik dat probleempje nu gefixt.bRt_ wrote:Ik krijg de hele tijd foutmeldingen. Weet niet als het aan men browser ligt .. Heb pas nieuwe laptop aangeschaft maar hier staat nog internet explorer Op .. Foutmeldingen die ik krijg zijn oa.
Forbidden, you dont have the permission to enter Forum/Algemeen etc .. Heeft ie ook bij livesets, releases .. Straks of morgen eens wisselen van Browser, Ik PM je wel als ik het nog heb
Haha ja daar had ik ook nog last van.Dj C-Mind wrote:Op me iPhone deed ie het net pas
werd al bijna gek
Ja ik zat van vrijdag tot maandag in Londen, dus las geen mail, en de mods zouden mij sms'en/bellen als er wat was. Dus rond 10:00 volgens mij (Londen tijd) kreeg ik een SMSje van Khadber dat de site een blanco pagina gaf.Dj C-Mind wrote:Ja had het gemerkt khadber
ik kon vanaf zaterdagnacht tot gisteravond niet online komen
op me iPhone en pc niet
heb toen jor-d ook gemailt smorgens maa ff