Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Ik weet niet of ik de enige ben, maar in Google Chrome doet ie sinds vandaag raar. Als ik een topic open, dan laadt ie het eerste bericht, maar loopt ie daarna vast (op de advertentie). In Firefox werkt alles wel gewoon, beetje vreemd.

Heb ik ook iets vergelijkbaars gehad. Maar dan gweoon via internet. Moest gewoon ff wachten en toen deed ie het weer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 06:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Ik weet niet of ik de enige ben, maar in Google Chrome doet ie sinds vandaag raar. Als ik een topic open, dan laadt ie het eerste bericht, maar loopt ie daarna vast (op de advertentie). In Firefox werkt alles wel gewoon, beetje vreemd.


Dat ie vastloopt op een advertentie is natuurlijk niet bedoeling. Weet je welke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 22:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Zenda schreef:
Ik weet niet of ik de enige ben, maar in Google Chrome doet ie sinds vandaag raar. Als ik een topic open, dan laadt ie het eerste bericht, maar loopt ie daarna vast (op de advertentie). In Firefox werkt alles wel gewoon, beetje vreemd.


Dat ie vastloopt op een advertentie is natuurlijk niet bedoeling. Weet je welke?

Geen idee, probleem is nu ook weg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 16:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Las hier een tijdje terug een bugreport over de melding 'De bewerking kan niet worden voltooid' op de iPhone bij sommige pagina's. Heb deze melding ook 1x gekregen vandaag, denk zelf dat de MP3 speler van Zippyshare hierin de boosdoener was. Dit soort meldingen krijg ik namelijk vaker als er bijvoorbeeld een Youtube filmpje op een site niet werkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 18:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Las hier een tijdje terug een bugreport over de melding 'De bewerking kan niet worden voltooid' op de iPhone bij sommige pagina's. Heb deze melding ook 1x gekregen vandaag, denk zelf dat de MP3 speler van Zippyshare hierin de boosdoener was. Dit soort meldingen krijg ik namelijk vaker als er bijvoorbeeld een Youtube filmpje op een site niet werkt!


Ik hoor hier graag meer meldingen over, want ik probeer ook uit te sluiten waar dit aan ligt.

Als iemand een patroon herkend in deze meldingen en wat er eventueel op de pagina te zien is, dan hoor ik dat graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 00:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Qz. schreef:
_O_ verwijst niet naar :worship: . Kan dat worden toegevoegd?


Ik kan helaas maar 1 code
Code:
 :worship:
toewijzen aan een smiley, niet meerdere :cry:

Dat is jammer. Is het mogelijk om hem te wijzigen, of verdwijnen dan alle reeds geplaatste smileys? Ik denk dat een meerderheid _O_ verkiest boven :worship :, maar misschien gaat het allemaal niet zo makkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 10:59 
 

Je kan ook gewoon dezelfde smiley nog een keer toevoegen, maar dan hiden uit de emoticon selectie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De zoekfunctie doet het niet bij mij als ik naar de berichten van een bepaalde gebruiker zoek, daarnaast wou ik net een bericht plaatsen, dus ik log in, ga naar het topic waar ik wou posten, klik op "Antwoord" en werd ineens uitgelogd. Na 3 of 4x opnieuw inloggen deed ie het pas weer goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Fuzzylogic schreef:
De zoekfunctie doet het niet bij mij als ik naar de berichten van een bepaalde gebruiker zoek


Bij mij doet ie het gewoon..


Hier inmiddels ook weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Project 141 schreef:
Fuzzylogic schreef:
De zoekfunctie doet het niet bij mij als ik naar de berichten van een bepaalde gebruiker zoek


Bij mij doet ie het gewoon..


Hier inmiddels ook weer.


gone
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 22:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik krijg nu al meerdere malen een nieuw tabblad met een Ipad reclame bij een willekeurige forum of topic URL. Ligt dat aan Hardtraxx of heb ik troep binnengehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2013 13:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik krijg nu al meerdere malen een nieuw tabblad met een Ipad reclame bij een willekeurige forum of topic URL. Ligt dat aan Hardtraxx of heb ik troep binnengehaald.


Ik denk dat je troep binnen hebt gehaald. Probeer anders een dag een andere browser om te kijken of het aan je browser of OS ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb dit al sinds gisteren:

Citaat:
Je kunt de zoekfunctie op dit moment niet gebruiken. Probeer het over enkele minuten nogmaals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 13:38 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Heb dit al sinds gisteren:

Citaat:
Je kunt de zoekfunctie op dit moment niet gebruiken. Probeer het over enkele minuten nogmaals.


Dat is raar. Waar krijg je die melding? Zou je daarvan een screenshot kunnen maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 15:55 
 
Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
TakkU schreef:
Las hier een tijdje terug een bugreport over de melding 'De bewerking kan niet worden voltooid' op de iPhone bij sommige pagina's. Heb deze melding ook 1x gekregen vandaag, denk zelf dat de MP3 speler van Zippyshare hierin de boosdoener was. Dit soort meldingen krijg ik namelijk vaker als er bijvoorbeeld een Youtube filmpje op een site niet werkt!

Ik hoor hier graag meer meldingen over, want ik probeer ook uit te sluiten waar dit aan ligt.
Als iemand een patroon herkend in deze meldingen en wat er eventueel op de pagina te zien is, dan hoor ik dat graag!

Citaat:
Dit soort meldingen krijg ik namelijk vaker als er bijvoorbeeld een Youtube filmpje op een site niet werkt!


Inderdaad, die melding duikt dan op wanneer ik het topic open.
Als ik overigens een track wil beluisteren via Zippyshare krijg ik deze melding ook.


Het desbetreffende topic waarin ik deze melding 3x kreeg vandaag (als je er wat mee bent):
hardcore/tieum-x-years-party-urban-poison-podcast-n-10-t32912.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 21:38 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Heb dit al sinds gisteren:

Citaat:
Je kunt de zoekfunctie op dit moment niet gebruiken. Probeer het over enkele minuten nogmaals.


Je kan trouwens maar 1 zoekopdracht om de 5 seconde uitvoeren, dit om de database server niet teveel te belasten. Probeer je soms binnen 5 seconden opnieuw te zoeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 21:40 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Jor-D schreef:
TakkU schreef:
Las hier een tijdje terug een bugreport over de melding 'De bewerking kan niet worden voltooid' op de iPhone bij sommige pagina's. Heb deze melding ook 1x gekregen vandaag, denk zelf dat de MP3 speler van Zippyshare hierin de boosdoener was. Dit soort meldingen krijg ik namelijk vaker als er bijvoorbeeld een Youtube filmpje op een site niet werkt!

Ik hoor hier graag meer meldingen over, want ik probeer ook uit te sluiten waar dit aan ligt.
Als iemand een patroon herkend in deze meldingen en wat er eventueel op de pagina te zien is, dan hoor ik dat graag!

Citaat:
Dit soort meldingen krijg ik namelijk vaker als er bijvoorbeeld een Youtube filmpje op een site niet werkt!


Inderdaad, die melding duikt dan op wanneer ik het topic open.
Als ik overigens een track wil beluisteren via Zippyshare krijg ik deze melding ook.


Het desbetreffende topic waarin ik deze melding 3x kreeg vandaag (als je er wat mee bent):
hardcore/tieum-x-years-party-urban-poison-podcast-n-10-t32912.html


Hmm, betekend het dan dat de gehele pagina niet laadt? Of slechts het gedeelte waar normaal dan de zippyshare player te zien is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Hmm, betekend het dan dat de gehele pagina niet laadt? Of slechts het gedeelte waar normaal dan de zippyshare player te zien is?

Pagina wordt geopend, ik krijg de melding. Vervolgens druk ik op OK en dan wordt de pagina pas geladen. (Is ook al voorgevallen dat ik een x aantal keer deze melding kreeg alvorens de pagina begon te laden)

Bovenstaande link werkte prima. Tot ik op de play knop drukte, toen kreeg ik de melding weer. Afspelen lukt dus niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Fuzzylogic schreef:
Heb dit al sinds gisteren:

Citaat:
Je kunt de zoekfunctie op dit moment niet gebruiken. Probeer het over enkele minuten nogmaals.


Je kan trouwens maar 1 zoekopdracht om de 5 seconde uitvoeren, dit om de database server niet teveel te belasten. Probeer je soms binnen 5 seconden opnieuw te zoeken?


Heb het niet geprobeerd binnen 5 seconden een nieuwe opdracht te doen maar inmiddels doet ie het ook weer goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Las hier een tijdje terug een bugreport over de melding 'De bewerking kan niet worden voltooid' op de iPhone bij sommige pagina's. Heb deze melding ook 1x gekregen vandaag, denk zelf dat de MP3 speler van Zippyshare hierin de boosdoener was. Dit soort meldingen krijg ik namelijk vaker als er bijvoorbeeld een Youtube filmpje op een site niet werkt!

Dit probleem heb ik ook een paar keer gehad, weet alleen niet meer of er iets speciaals zoals zippy of yt bij stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 19:11 
 

De soundcloud widget werkt niet met sets:

https://soundcloud.com/officialtih/sets ... es/s-dkBFh

wordt de 1e track uit die set:

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt het dat HT vaak sloom of offline is? Heb er de laatste dagen erg veel last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2013 18:22 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Vandaag was er een storage probleem bij de hosting. En daarvoor was het een probleem met een andere service waardoor het wat trager liep. Beide horen opgelost te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik een nieuw PB'tje krijg, staat er ook bovenaan 'Een privébericht is door de privéberichten-filters verwijderd.'.

Een keer 'oké', maar ik krijg het bij elk nieuw PB'tje :P

Is sinds enkele dagen. Om precies te zijn, de 28e rond een uur of 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 20:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Als ik een nieuw PB'tje krijg, staat er ook bovenaan 'Een privébericht is door de privéberichten-filters verwijderd.'.

Een keer 'oké', maar ik krijg het bij elk nieuw PB'tje :P

Is sinds enkele dagen. Om precies te zijn, de 28e rond een uur of 3


Ik denk dat dit komt omdat je aan het limiet van 250 privéberichten zit, dan wordt het oudste privébericht verwijdert om plaats te maken voor de nieuwe.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates