G
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Te laaat, banner is al weg :P
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Misschien een kleinigheidje maar bij "forumonderwerpen" staat nog steeds Track Of The Year 2011 .
Even aanpassen naar TOTY 2012? :D
Hardtraxx Beheerder
6137 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Ruubiie wrote:Misschien een kleinigheidje maar bij "forumonderwerpen" staat nog steeds Track Of The Year 2011 .
Even aanpassen naar TOTY 2012? :D
Nu niet meer :P

Bedankt voor het melden ^^
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
You're Welcome :)
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
bij het topic track of the year staat nu hardstyle en hardcore. kan je daar niet 2 verschillende secties van maken? ééntje voor de hardstyle en ééntje voor de hardcore. nu begin het een beetje onoverzichtelijk te worden :/
B
maarten1410 wrote:
Jor-D wrote:
maarten1410 wrote: Behoorlijk irritant maar hier is dus geen oplossing voor, Jordy?
Ik ga er even naar kijken
Dank :) Ik zei het wel verkeerd, ik heb het alleen in IE 9
Ik heb het soms ook in chrome. Maar het rare is dat het altijd een paar uur goed werkt maar dan ineens niet meer. Dan doet ie het altijd pas weer als ik mn pc herstart :P
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Ik weet niet of de vraag al gesteld is, maar kan er een embed knop komen voor zippyshare? Die hebben nu een zelfde soort player als soundcloud dus vroeg ik me af of dit kan :D
F
Hardtraxx Veteran
4027 posts member since 2012
last seen Nov 2015
Forbidden Phobia wrote:bij het topic track of the year staat nu hardstyle en hardcore. kan je daar niet 2 verschillende secties van maken? ééntje voor de hardstyle en ééntje voor de hardcore. nu begin het een beetje onoverzichtelijk te worden :/
Hardtraxx Beheerder
last seen 1 hour ago
Forbidden Phobia wrote:
Forbidden Phobia wrote:bij het topic track of the year staat nu hardstyle en hardcore. kan je daar niet 2 verschillende secties van maken? ééntje voor de hardstyle en ééntje voor de hardcore. nu begin het een beetje onoverzichtelijk te worden :/
Ja dat kan :thumbup:
Hardtraxx Beheerder
last seen 1 hour ago
Nightbreaker wrote:Ik weet niet of de vraag al gesteld is, maar kan er een embed knop komen voor zippyshare? Die hebben nu een zelfde soort player als soundcloud dus vroeg ik me af of dit kan :D
Toegevoegd!

voorbeeld:

Code: Select all

[zippy]http://www17.zippyshare.com/v/34976575/file.html[/zippy]
http://www17.zippyshare.com/v/34976575/file.html
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Nice, thnx :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Ik kan in dit topic:
V.A. - Hard Bass 2012 (BYMCD002) (page 7)
niet naar pagina nummer 8. Als ik op 'volgende' of '8' klik, kom ik weer op pagina 7 uit.
Kan dit verholpen worden?
Hardtraxx Beheerder
last seen 1 hour ago
_theon_ wrote:Ik kan in dit topic:
V.A. - Hard Bass 2012 (BYMCD002) (page 7)
niet naar pagina nummer 8. Als ik op 'volgende' of '8' klik, kom ik weer op pagina 7 uit.
Kan dit verholpen worden?
Geen idee?

Werkt deze link wel gewoon V.A. - Hard Bass 2012 (BYMCD002) (page 8)
(is pagina 8)
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Zit nu op mijn iphone, dan kan er wel gewoon komen, ik post morge wel even of dat ook het geval is op mijn normale pc.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Inmiddels ben ik thuis. Nee de link werkte niet. Het rare is wel dat er nu een pagina 9 is die ik wel gewoon kan zien.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
_theon_ wrote:Inmiddels ben ik thuis. Nee de link werkte niet. Het rare is wel dat er nu een pagina 9 is die ik wel gewoon kan zien.
Als het alleen op je PC thuis is, zou ik even proberen om je cookies leeg te halen :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Denk niet dat het echt een 'bug' is, maar weet niet waar ik het anders neer moet zetten :P

Als je naar https://hardtraxx.com/the-team.html gaat, staat er nog Headhunterz, weet niet of dat de bedoeling is, maar vond het wel even nuttig om te melden :P
Hardtraxx Beheerder
last seen 1 hour ago
patrickjeb wrote:Denk niet dat het echt een 'bug' is, maar weet niet waar ik het anders neer moet zetten :P

Als je naar https://hardtraxx.com/the-team.html gaat, staat er nog Headhunterz, weet niet of dat de bedoeling is, maar vond het wel even nuttig om te melden :P
Ah thanks. Hij had even de rechten om in z'n gesloten topic te reageren, was ik alleen nog vergeten te verwijderen omdat ie die Q&A niet meer doet :)
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Komt er ook nog een apart gedeelte in TOTY voor hardcore?
Want de topics zwerven nu ergens in het algemeen rond

(ps zou ik dan de topics daar aan mogen maken omdat ik er nu al mee begonnen ben :$ )
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Project 141 wrote:Dus of ze even jou moderator willen maken? :P Maar het is inderdaad ietwat onoverzichtelijk nu ;)
Moet je daar moderator voor zijn dan?
Ik dact dat t gewoon een soort van toestemmingsding was :P
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
D-Nemacyst wrote:Komt er ook nog een apart gedeelte in TOTY voor hardcore?
Want de topics zwerven nu ergens in het algemeen rond

(ps zou ik dan de topics daar aan mogen maken omdat ik er nu al mee begonnen ben :$ )
Stuur even een PM naar Jor-D. Die kan hier wel wat voor regelen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Hoor steeds vaker dat mensen hier last van hebben, dus post het maar hier :P

Het gebeurd wel eens dat als ik op 'Shoutbox' of 'Zoeken' wil drukken in het forumoverzicht, dat ik per ongeluk druk op 'Markeer alle forums als gelezen'. Dit is natuurlijk best irritant want dan weet je niet meer wat je allemaal als laatste hebt gelezen etc.

Is er geen mogelijkheid dat je bijv. eerst een bevestiging krijg van 'Weet je zeker dat je dit wilt doen'? :D
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Ik stem voor, zeer irritant! :/
G
Zulke bevestigingen zijn juist echt leip irritant, ik gebruik die functie heel vaak en wil juist niet steeds zon dialoog hebben. Daarnaast ligt het meer aan jou dat je de fout maakt als aan de site, want ik klik nooit mis xd