Als je zoiets weer ziet p-stylez, wil je dan een screenshot maken en naar mij PM'en?
Als je zoiets weer ziet p-stylez, wil je dan een screenshot maken en naar mij PM'en?
Lees in het bericht eens goed wat er gevraagd wordtProject 141 wrote:Ik had een vraag over de winacties. Bijv bij de winactie voor Nothing to Lose album, staat er onderaan het bericht hier op HT dat er 44 likes zijn. Maar ik heb het bericht op Facebook zelf geliked, en daar staan maar 9 likes ofzo?
Gebeurde net dus weer, maar had dit nog niet gelezen, maak volgende keer een screenshot!Jor-D wrote:![]()
Hmm zou je willen linken naar het bericht waar het over gaat? Want dan verwijder ik het plaatje gewoon, kan begrijpen dat mensen hier van schrikken en het is ook niet helemaal de bedoeling dat je hier op Hardtraxx zo'n melding krijgt door 1 plaatjeProject 141 wrote:Lijkt mij niet omdat je alleen een hotlink naar een plaatje hebt. Maar weet het niet zeker.

Waarschijnlijk dan alleen in Chrome, zelf zag ik het net ook. Het plaatje waar het om gaat is verwijdert.Project 141 wrote:Maar jij bent blijkbaar de enige die er last van heeft, erg vreemd.
en je verbinding was weg, de accu waarschijnlijk kapot?Dj Skitzo wrote:ok ik krijg het nog steeds bij het mooiboy topic, dit is de error:
moet je even inzoomen...

Ik zeg toch ook Nu in het forum...Jor-D wrote:Alles is gewoon online. Hoe post je anders dit bericht?
ik heb die categorie nog nooit gezienDakpan wrote:Ik zeg toch ook Nu in het forum...Jor-D wrote:Alles is gewoon online. Hoe post je anders dit bericht?
Zo heb jij zelf de actieve topics op de frontpage genoemd hoor...
Edit: Nu werkt het.
Moet je ook niet constant in off-topic blijven hangen.KSwoosh wrote:ik heb die categorie nog nooit gezienDakpan wrote:Ik zeg toch ook Nu in het forum...Jor-D wrote:Alles is gewoon online. Hoe post je anders dit bericht?
Zo heb jij zelf de actieve topics op de frontpage genoemd hoor...
Edit: Nu werkt het.waar vind je die dan?
NeeRik wrote:Is er al meer bekend over ht 3.0 Jor-D?
Ja, haha, maar ff serieus, waar kan je dat vinden?Dakpan wrote:Moet je ook niet constant in off-topic blijven hangen.
Onderaan de homepage. De actieve topics.KSwoosh wrote:Ja, haha, maar ff serieus, waar kan je dat vinden?Dakpan wrote:Moet je ook niet constant in off-topic blijven hangen.
Ik zie het nergens staan.
Nu in het forumDakpan wrote:Onderaan de homepage. De actieve topics.KSwoosh wrote:Ja, haha, maar ff serieus, waar kan je dat vinden?Dakpan wrote:Moet je ook niet constant in off-topic blijven hangen.
Ik zie het nergens staan.
Jammer, moeten we er maar van uitgaan dat die niet meer komt?Jor-D wrote:NeeRik wrote:Is er al meer bekend over ht 3.0 Jor-D?
Oooooh maar dat ken ik welbiscuit wrote:Nu in het forum
Wat speelt er nu in het forum?
...
dat dus.