Ik bedoel niet nog harder knallen maar meer in de context van nog wat harder knallen op het laast met een andere DJ... Ik ben gwn geen fan van Zatox sorrywrote:zoveel harder gaat zany niet hoor.wrote:gast gaat het nietwrote:Wat een kut set was dit man had veel liever nog wat harder geknalt met B-front of Zany mjaa ik houw zowieso niet zo van Zatox.. niet mijn smaak
This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on q-dance.nl.
Tracklist · 20 tracks
- 01Zatox & Ran-D - IndoctrinationZatox & Ran-D - Indoctrination on Tracks
- 02Tatanka & Zatox - Loops & ThingsBlutonium & Dutch Master Works pres. HARDSTYLE VOL. 22. on Tracks
- 03Tatanka & Zatox - ID (Hardbass 2011 Anthem)
- 04Zatox & Sarah Maria - Can't Hold Us BackZatox & Sarah Maria - Can't Hold Us Back on Tracks
- 05Zatox & Nikkita - Raw StyleZatox - Raw Style EP (ITAL003) on Tracks
- 06Zatox - IrreplacableZatox - Irreplacable on Tracks
- 07Zairon - Stand Up (Zatox Remix)/ Machinehead - Headwave (Zatox 2010 remix)
- 08D-Block & S-te-Fan & Zatox - MadhouseD-Block & S-Te-Fan & Zatox - Madhouse on Tracks
- 09Zatox - CreationVarious Artists - Hard Bass volume 10 (SMCCD18) on Tracks
- 10Zatox & Vamper - The CrewZatox - Raw Style EP (ITAL003) on Tracks
- 11Zatox & Nikkita - PoltergeistIn Qontrol - Save.Exit.Planet (QDACM2010003) on Tracks
- 12Zatox - Tanz Elektric (The R3bels Remix)Zatox - Tanz Elektric (The R3bels Remix) on Tracks
- 13Zatox - A New DimensionZatox & A-Lusion - No One Excluded (ITAL006) on Tracks
- 14Zatox - Gangchoirs (DJ Tool)
- 15Tatanka & Zatox - Kickin AssZatox and Tatanka - Kickin' Ass / Loops & Things 2010 (ITAL007) on Tracks
- 16Zatox & Zany Ft. Nikkita - ID
- 17Zatox - So HighV.A. REVERZE 2012 (toff029) on Tracks
- 18I Like it Loud / United Force mash-up
- 19Zatox - How Much Can You TakeDecibel 2009 (CD) (SMCCD17) on Tracks
- 20Ran-D - Feel My FireRan-D - Feel My Fire / Crossroads (A2R014) on Tracks
Waarom kijk je hier dan?wrote:Ik bedoel niet nog harder knallen maar meer in de context van nog wat harder knallen op het laast met een andere DJ... Ik ben gwn geen fan van Zatox sorry
Het laat dikke gehoorbeschadiging na, ook al heb je oordoppen in.. wat een snoei hard nummer!wrote:It's coming to your face, and it leaves no trace. It's my big... fat... Hard Bass!
is dat zeker, of gokken jullie dat.. als dat zo is ben ik echt een gelukkige jongen!wrote:Ja net zoals vorig jaar bij brennan heartwrote:Ojah deze komt bij de DVD combi pack toch?wrote:Dit wordt zo'n rag CD! Moet ik hebben!![]()
Helden set!
Jesus wat heb ik staan beuken daar op Madhouse, die mid-intro gods jesus

W
Hardtraxxer
265 posts member since 2010
last seen Feb 2023
Die intro lijkt op killing scum!
Is ckrwrote:is dat zeker, of gokken jullie dat.. als dat zo is ben ik echt een gelukkige jongen!wrote:Ojah deze komt bij de DVD combi pack toch?wrote:Dit wordt zo'n rag CD! Moet ik hebben!![]()
Helden set!
http://www.q-dance.nl/q/events/Qlimax_B ... ages/11889
- Van Qlimax wordt ook dit jaar een digipack uitgebracht, bestaande uit een Blu-Ray, DVD en CD.
Op de bonus-CD zal de liveset van Zatox te horen zijn.
Verder zullen er naast de uitgebreide live-registratie van Qlimax ook een documentaire en artiesten-interviews op de Blu-Ray en DVD staan.
Wat een matige plaat is dat zegwrote:Jesus wat heb ik staan beuken daar op Madhouse, die mid-intro gods jesus![]()
![]()
Ik vind het ook niet zo wat, ik had blijkbaar te hoge verwachtingen.
Helaas heb ik van deze set vrijwel niks mee gekregen
morgen maar even terug luisteren.
Deze set heeft mijn avond helemaal goed gemaakt
wat een helden set

wat een helden set
Z
Artist
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
HardBass anthem 
wat een koningset was dit
kan niet wachten tot zijn set op loudness & qountdown, laat staan hardbass
kan niet wachten tot zijn set op loudness & qountdown, laat staan hardbass
Wat is er zo goed aan deze set? Dat er promo's in zitten?
Ik vind het maar een eentonige tracklist en erg voorspelbaar. Maar schijnbaar wordt het gewaardeerd als je 19 van de 20 tracks je eigen tracks speelt.
Ik vind het maar een eentonige tracklist en erg voorspelbaar. Maar schijnbaar wordt het gewaardeerd als je 19 van de 20 tracks je eigen tracks speelt.
omdat ik het gewoon goede nummers vind,
en ik weet niet of jij zaterdag op qlimax was.
maar deze set klonk toch beestig goed hoor !
en ik weet niet of jij zaterdag op qlimax was.
maar deze set klonk toch beestig goed hoor !
ondanks de niet gevarieerde tracklist was dit wel het lekkerste setje van de avond. de producties van Zatox vervelen mij niet! 
Zatox produceert redelijk gevarieerd (alhoewel hij laatste tijd wel erg vaak dezelfde kicks en screeches gebruikt), het mixwerk is goed en er ligt een heerlijk hoog tempo in zijn setwrote:Wat is er zo goed aan deze set? Dat er promo's in zitten?
G
nee, de tracks, dummywrote:Wat is er zo goed aan deze set? Dat er promo's in zitten?
Nee lyst, er zit niet zo veel oud-spul in nee. Maar dan is het niet gelijk slecht toch? Vind het toch wel een vet lijstje tracks.wrote:Wat is er zo goed aan deze set? Dat er promo's in zitten?
Variatie is idd belangrijk in een set, dus er zou best wat ouder spul in mogen en spul van andere artiesten.wrote:Nee lyst, er zit niet zo veel oud-spul in nee. Maar dan is het niet gelijk slecht toch? Vind het toch wel een vet lijstje tracks.wrote:Wat is er zo goed aan deze set? Dat er promo's in zitten?
Ik had het niet over oud spul? Ik had het over 95% eigen tracks, dat maakt sets zo voorspelbaar, zeker als je dan ook nog eens alleen de nieuwe tracks gebruikt. Variatie, originaliteit en diversiteit zijn toch wel vaak belangrijke aspecten van een set. Nee ik vind Zatox steeds verder wegzakken.wrote:Nee lyst, er zit niet zo veel oud-spul in nee. Maar dan is het niet gelijk slecht toch? Vind het toch wel een vet lijstje tracks.wrote:Wat is er zo goed aan deze set? Dat er promo's in zitten?
Des te leuker was het om Stand Up/Headwave te horen.
Ik ben het met Lyst eens dat het op zichzelf staand geen bijzondere set is, maar in de context van het feest was dit een verademing.
Ik ben het met Lyst eens dat het op zichzelf staand geen bijzondere set is, maar in de context van het feest was dit een verademing.
heerlijk setje! echt een held _0_
komt zeker in de buurt van het setje van zatox op qbase 2009!
komt zeker in de buurt van het setje van zatox op qbase 2009!
B
Hardtraxxer
78 posts member since 2009
last seen Dec 2010
Het is en blijft een held!
Wat een set heeft ie weer neergezet
Wat een set heeft ie weer neergezet