wrote:eerst Pavelow met een wcbril met een tafelkleed eraan, en toen Ruffian met een koffiezet apparaat op zn hoofd, et moet niet gekker worden!
This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on q-dance.nl.
Tracklist · 20 tracks
- 01Zatox & Ran-D - IndoctrinationZatox & Ran-D - Indoctrination on Tracks
- 02Tatanka & Zatox - Loops & ThingsBlutonium & Dutch Master Works pres. HARDSTYLE VOL. 22. on Tracks
- 03Tatanka & Zatox - ID (Hardbass 2011 Anthem)
- 04Zatox & Sarah Maria - Can't Hold Us BackZatox & Sarah Maria - Can't Hold Us Back on Tracks
- 05Zatox & Nikkita - Raw StyleZatox - Raw Style EP (ITAL003) on Tracks
- 06Zatox - IrreplacableZatox - Irreplacable on Tracks
- 07Zairon - Stand Up (Zatox Remix)/ Machinehead - Headwave (Zatox 2010 remix)
- 08D-Block & S-te-Fan & Zatox - MadhouseD-Block & S-Te-Fan & Zatox - Madhouse on Tracks
- 09Zatox - CreationVarious Artists - Hard Bass volume 10 (SMCCD18) on Tracks
- 10Zatox & Vamper - The CrewZatox - Raw Style EP (ITAL003) on Tracks
- 11Zatox & Nikkita - PoltergeistIn Qontrol - Save.Exit.Planet (QDACM2010003) on Tracks
- 12Zatox - Tanz Elektric (The R3bels Remix)Zatox - Tanz Elektric (The R3bels Remix) on Tracks
- 13Zatox - A New DimensionZatox & A-Lusion - No One Excluded (ITAL006) on Tracks
- 14Zatox - Gangchoirs (DJ Tool)
- 15Tatanka & Zatox - Kickin AssZatox and Tatanka - Kickin' Ass / Loops & Things 2010 (ITAL007) on Tracks
- 16Zatox & Zany Ft. Nikkita - ID
- 17Zatox - So HighV.A. REVERZE 2012 (toff029) on Tracks
- 18I Like it Loud / United Force mash-up
- 19Zatox - How Much Can You TakeDecibel 2009 (CD) (SMCCD17) on Tracks
- 20Ran-D - Feel My FireRan-D - Feel My Fire / Crossroads (A2R014) on Tracks
heb ik toch nog wat gemist gisterwrote:wrote:eerst Pavelow met een wcbril met een tafelkleed eraan, en toen Ruffian met een koffiezet apparaat op zn hoofd, et moet niet gekker worden!
Wat een heldenset
. Ben echt helemaal kapot gegaan op deze set,
had ook het idee dat bij deze set de show het dikst was, we stonden precies in het midden van de zaal.
had ook het idee dat bij deze set de show het dikst was, we stonden precies in het midden van de zaal.
Wat een kut set was dit man had veel liever nog wat harder geknalt met B-front of Zany mjaa ik houw zowieso niet zo van Zatox.. niet mijn smaak 
T
Artist
1037 posts member since 2009
last seen May 2022
dat hardbass anthem doet mij denken aan een andere track en ik kan er niet opkomen
kheb et nummer in mn hoofd maar kan het niet plaatsen. Misschien gewoon een oude zatox track
kheb et nummer in mn hoofd maar kan het niet plaatsen. Misschien gewoon een oude zatox track
M
2 posts member since 2010
last seen Nov 2010
waar is t nr Gangster gebleven ?:|
Zatox - Gangchoirs (DJ Tool)wrote:waar is t nr Gangster gebleven ?:|
Stond op Twitterwrote:Hoe weet je dat die met Zany is gemaakt?wrote:16. Zatox & Zany - ID, is geloof ik iets in de richting van 'Back to the Oldschool'.. wat een meester set.. die collab met ran-d
gast gaat het nietwrote:Wat een kut set was dit man had veel liever nog wat harder geknalt met B-front of Zany mjaa ik houw zowieso niet zo van Zatox.. niet mijn smaak
Dit wordt zo'n rag CD! Moet ik hebben!
Helden set!
Helden set!
Beste set van Qlimax voor mij! Bring it back to the oldschool! 
Beukset
Alleen iets té veel van zijn eigen platen, lijkt wel of hij Live staat. 
Ojah deze komt bij de DVD combi pack toch?wrote:Dit wordt zo'n rag CD! Moet ik hebben!![]()
Helden set!
Ja net zoals vorig jaar bij brennan heartwrote:Ojah deze komt bij de DVD combi pack toch?wrote:Dit wordt zo'n rag CD! Moet ik hebben!![]()
Helden set!
Ik weet 100% zeker dat ik Bodylotion's How Much Can You Take hoorde toen ik daar stond. Zit ik de set terug te luisteren hoor ik 'm niet
Ligt dat aan mij of...?
Zatox heeft een eigen versiewrote:Ik weet 100% zeker dat ik Bodylotion's How Much Can You Take hoorde toen ik daar stond. Zit ik de set terug te luisteren hoor ik 'm nietLigt dat aan mij of...?
Ja die ken ik wel, maar ik zou zweren dat ik dat stukje hoorde dat in de Bodylotion versie zitwrote:Zatox heeft een eigen versiewrote:Ik weet 100% zeker dat ik Bodylotion's How Much Can You Take hoorde toen ik daar stond. Zit ik de set terug te luisteren hoor ik 'm nietLigt dat aan mij of...?
. Zatox - How Much Can You Take.
M
2 posts member since 2010
last seen Nov 2010
wrote:Zatox - Gangchoirs (DJ Tool)wrote:waar is t nr Gangster gebleven ?:|
Thnx
zijn stijl is zo focking gruwlijk!
kan niet wachten tot hardbass
haha zany en b front harder dan zatoxwrote:Wat een kut set was dit man had veel liever nog wat harder geknalt met B-front of Zany mjaa ik houw zowieso niet zo van Zatox.. niet mijn smaak
zoveel harder gaat zany niet hoor.wrote:gast gaat het nietwrote:Wat een kut set was dit man had veel liever nog wat harder geknalt met B-front of Zany mjaa ik houw zowieso niet zo van Zatox.. niet mijn smaak
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Die met Ran-D is 'You're Being Played' of zo.
A
Hardtraxxer
56 posts member since 2009
last seen Oct 2011
Eindelijk weer eens een hele set die me echt boeit!!
Enne, KICKIN'ASS........
in het veelvoud!!
Je zal hem maar geboekt hebben voor 10 december a.s.

Enne, KICKIN'ASS........
Je zal hem maar geboekt hebben voor 10 december a.s.
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Dat hardbass Anthem is echt heel ziek!