WTF die TL
Wat een held zeg dat ie dit doet! 
Was onzippyshare.comzippyshare.com
Tracklist · 24 tracks
- 01Zany & Toneshifterz - The StoryZany & Toneshifterz - The Story on Tracks
- 02Jack of Sound - You're NextJack of Sound - A Ghost Story / You're Next (FUSION089) on Tracks
- 03Return Corps & Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)Return Corps & Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix) (Infirium's Personal Rekick Mix) on Tracks
- 04Zatox & Activator - OxygenZatox & Activator - Oxygen Medley E.P. (WKD1084) on Tracks
- 05Donkey Rollers - Silver Bullet (Toneshifterz Rmx)Donkey Rollers - Silver Bullet (Toneshifterz Rmx) on Tracks
- 06Frequencerz - X-PandFrequencerz - X-Pand (FUSION095) on Tracks
- 07The Pitcher - La Nuit NoireThe Pitcher - Smack (FUSIONCD-003-2) on Tracks
- 08Zany - Frequency (Jack of Sound RMX)Zany - Mr Monster EP (FUS063-5) on Tracks
- 09Zanza Labs - Industrial BugTatanka - Zanza Files Chapter 2 (ZZF002) on Tracks
- 10Zany - Goulish DelightZany - Goulish Delight on Tracks
- 11Max Enforcer & Frontliner - On the GoMax Enforcer & Frontliner - On The Go (TILLT009) on Tracks
- 12Zany - The Fairy Legend
- 13Beholder & Digital Punk - Machine MasterThe Beholder & Digital Punk - A Dark Tomorrow / Machine Master (TILLT008) on Tracks
- 14Toneshifterz & Bioweapon - Dead of the NightToneshifterz & Bioweapon - Dead of The Night on Tracks
- 15Brennan Heart - Face the Enemy (Zany Remix)Brennan Heart - Face The Enemy (Zany Remix) on Tracks
- 16Zany - Psychedelic TripDecibel Outdoor 2010 (B2SCM2010001) on Tracks
- 17Zany & Brennan Heart - Bang the BassV.A. - Qlimax 2010 Compilation on Tracks
- 18Zatox & Zany Ft. Nikkita - OldskoolZatox & Zany - Old Skool / Tanz Electrik (The R3bels Rmx) (ITAL011) on Tracks
- 19B-Front - Inner CreativityV/A - Thrillogy 2010 (CB2S201006) on Tracks
- 20Donkey Rollers - ChaosDonkey Rollers - 2012 / Chaos / Immortal (FUS086) on Tracks
- 21Mean Machine - Act of RageMean Machine - Act Of Rage on Tracks
- 22Mean Machine - Again We Will RiseMean Machine - Again We Will Rise on Tracks
- 23Bulldozer Project - Arise (Beholder & Zany RMX)Various Artists - Decibel 2008 (SMCCD14) on Tracks
- 24Chris One - PsychoVA - Hard Bass 2011 (CB2S2011001) on Tracks
Ben ik de enige die Gangsta hoorde tijdens Bang the Bass? 
Nee, denk foutjewrote:Ben ik de enige die Gangsta hoorde tijdens Bang the Bass?
Die Act of Rage, meesterlijk!
Toneshifterz remix van Silver Bullet ook erg goed te pruimen.
Toneshifterz remix van Silver Bullet ook erg goed te pruimen.
D
hele hele dikke set 
The Story, wat een gruwelijke plaat zeg. 
S
Act of My Rage zou eigenlijk een 2e hardcore climax moeten hebben, net zoals D.O.N.K.E.Y.
. Daar bouwt ie namelijk heerlijk naar op!
BTW, 2,75min per track. Is even wennen...
BTW, 2,75min per track. Is even wennen...
Zo hoort het ookwrote: BTW, 2,75min per track. Is even wennen...
Tijdens deze set heb ik gewoon 75 min met een stijve door de 013 gelopen! 
Een van de beste livesets die ik ooit gehoord heb, echt geweldig deze! 
Hij liet aan iedereen zn stijve zien!wrote:Hoezo was jij toen aan het lopen?wrote:Tijdens deze set heb ik gewoon 75 min met een stijve door de 013 gelopen!Ik stond volle gas uit mn dak te gaan.