Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Released Single Free

Return Corps & Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix) (Infirium's Personal Rekick Mix)

Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Track(s): Return Corps & Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix) (Infirium's Personal Rekick Mix)

Download: View on SoundCloud

Bron:
Infirium wrote:FREE Track Time!! grin-emoticon
Random free track for you guys, because I don't have the time in my life, to build hype for this and shit. tongue-emoticon
So go download, enjoy and please share if you like it! (Sharing is the best support you could give me!)
Also, disclaimer:
As the original track was never digitally released, this edit was made using the vinyl version, which I did some restoration work on. This does affect the quality a tiny bit, but nothing major. It sounded perfectly fine, when played at Decibel and Loudness!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Deze plaat had dus helemaal geen re-kick nodig, want die kicks zijn al ontzettend vet. Ook wel jammer dat het midintro eruit gehaald is, die gaf zo'n lekkere drive aan die plaat.
K
Khadber wrote:Deze plaat had dus helemaal geen re-kick nodig, want die kicks zijn al ontzettend vet. Ook wel jammer dat het midintro eruit gehaald is, die gaf zo'n lekkere drive aan die plaat.
Dit
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Vind persoonlijk niks mis met deze kick edit, zitten goede kicks onder. Leuke free :) Was ook erg vet toen HSM deze draaide op Loudness! ^^
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Khadber wrote:Deze plaat had dus helemaal geen re-kick nodig, want die kicks zijn al ontzettend vet. Ook wel jammer dat het midintro eruit gehaald is, die gaf zo'n lekkere drive aan die plaat.
Alleen kan het origineel niet "goed" gedraaid worden omdat 'ie nooit digitaal gereleased is.

Ik ben erg blij met deze free.
Hardtraxx Veteran
8657 posts member since 2013
last seen 2 days ago
:worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Raven wrote:
Alleen kan het origineel niet "goed" gedraaid worden omdat 'ie nooit digitaal gereleased is.
Dat is waar, blijf dat toch wel jammer vinden, want het was een geniale plaat!
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
Was hem zelfs vergeten tot Hardstyle Mafia hem draaide op Loudness. Geniale plaat idd.
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Ik zou toch zweren dat ik de originele plaat gewoon in 320 kbps heb vanuit een digitale release, maar misschien ben ik wel gek. :D
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
Guido wrote:Ik zou toch zweren dat ik de originele plaat gewoon in 320 kbps heb vanuit een digitale release, maar misschien ben ik wel gek. :D
Kwestie van bitrate veranderen, kan er ook zo .wav van maken :P
S
Hij staat op Hard bass volume 08 als WEB, gewoon eruit knippen, bpm aanpassen en de intro/outro van de vinyl rip eraanplakken.