Wauw waar komt dit ineens weg? Wat een held 
This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on zippyshare.com.
Tracklist · 17 tracks
- 01Wildstylez - Phantom BeatWildstylez - Phantom Beat/Single Sound (SSL005) on Tracks
- 02DJ Phil ty - Miami BelchDJ Phil TY - Miami Belch (POLL297) on Tracks
- 03Brennan Heart & Wildstylez - Lose My MindBrennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind on Tracks
- 04Showtek - Black Anthem 2008VA - BLACK Amsterdam 2008 CD on Tracks
- 05Wildstylez & Max Enforcer - Lose ControlMax Enforcer & Wildstylez - Lose Control on Tracks
- 06Southstylers - CrystalVA - Hardstyle Best Of 2008 (CDDA) 3CD on Tracks
- 07Wildstylez - No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010)Wildstylez - No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010) (Q047) on Tracks
- 08The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix)Wildstylez & The Masochist - Pleasure / LDMF (SCANTRAXX040) on Tracks
- 09Wildstylez - A Complex SituationVA - Hardstyle Volume 19 (Mixed by Showtek & Tuneboy) on Tracks
- 10Nicky Romero - Toulouse (Headhunterz Remix) (Hard Bass Live Edit)Nicky Romero - Toulouse (Headhunterz Remix) on Tracks
- 11Wildstylez feat. Niels Geusbroek - Year Of SummerWildstylez feat. Niels Geusebroek - Year Of Summer on Tracks
- 12Crypsis - Break Down LowCrypsis - Break Down Low (MIM015) on Tracks
- 13Wildstylez - ForeverWildstylez - Timeless on Tracks
- 14Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind /Timeless Mashup
- 15Headhunterz, Wildstylez & Noisecontrollers - Tonight (Alpha² Remix)Headhunterz & Wildstylez meets Noisecontrollers - Tonight (SCREL019) on Tracks
- 16Project 1 - Art of Creation (Wildstylez Kick Edit)Audiotricz - Free Gift on Tracks
- 17Rigby - Earth Meets Water (Wildstylez Remix)Rigby - Earth Meets Water (Wildstylez Remix) on Tracks
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht, beetje ala HHz op BTB aantal jaar terug. Vet hoor!
Zo fantastisch is dit toch niet? Enige echt verrassende vind ik Crystal. Black 2008 en Miami Belch draait ie buiten z'n eigen plaatjes al een aantal jaar vrij regelmatig. Kies dan een paar platen die je echt nooit meer hoort.
Zeker geen slecht lijstje, maar totaal niet zo boeiend als iedereen hier beweerd imo.
Zeker geen slecht lijstje, maar totaal niet zo boeiend als iedereen hier beweerd imo.
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Phantom Beat? Draait hij nooit. A Complex Situation ook niet. Maar als deze op Intents langskomen zaterdag. Please let it bewrote:Zo fantastisch is dit toch niet? Kies dan een paar platen die je echt nooit meer hoort.
wrote:wrote:Afgezien van Year Of Summer en Lose My Mind en Earth Meets Water Remix echt een gave setHij kan het dus nog wel!!
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Ik vond hem al een held op de XQ dat ie redelijk oudere tracks draaide van zichzelf in ze 2 uur set. Hopen dat ie dit vaker gaat doen, en dan niet dezelfde tracks natuurlijk 
Op je eigen X-Qlusive vind ik dat eigenlijk ook wel een soort van 'verplichting' om je oudere tracks te draaien.wrote:Ik vond hem al een held op de XQ dat ie redelijk oudere tracks draaide van zichzelf in ze 2 uur set. Hopen dat ie dit vaker gaat doen, en dan niet dezelfde tracks natuurlijk
Ja precies, wel spijtig dat hij plaatjes zoals Clubbin' en de plaatjes onder de naam van Outsiders die nacht niet draaidewrote:Op je eigen X-Qlusive vind ik dat eigenlijk ook wel een soort van 'verplichting' om je oudere tracks te draaien.wrote:Ik vond hem al een held op de XQ dat ie redelijk oudere tracks draaide van zichzelf in ze 2 uur set. Hopen dat ie dit vaker gaat doen, en dan niet dezelfde tracks natuurlijk
D
Hardtraxxer
377 posts member since 2012
last seen Feb 2016
Goede timing was datwrote:We liepen heel toevallig voorbij toen we wat aan het rondlopen waren. Was zo te zien bij dit stukje:
06. Southstylers - Crystal
07. Wildstylez - No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010)
08. The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix)
09. Wildstylez - A Complex Situation
Zijn mooi ff blijven staan vanaf het moment dat hij Crystal erop smeet.Geniaal moment!
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Het was X-Qlusive Wildstylez, geen Outsiders dus ik snap wel waarom die dat niet draaide.wrote:
Ja precies, wel spijtig dat hij plaatjes zoals Clubbin' en de plaatjes onder de naam van Outsiders die nacht niet draaide
D
8 posts member since 2013
last seen Feb 2017
wrote:Zo fantastisch is dit toch niet? Enige echt verrassende vind ik Crystal. Black 2008 en Miami Belch draait ie buiten z'n eigen plaatjes al een aantal jaar vrij regelmatig. Kies dan een paar platen die je echt nooit meer hoort.
Daarnaast nog Phantom beat, NTTW, LDFM Remix, A Complex Situation, Break Down Low, Art of Creation. Allemaal zeer lekkere plaatjes en je gaat me niet vertellen dat die die elke set draait?wrote:Zo fantastisch is dit toch niet? Enige echt verrassende vind ik Crystal. Black 2008 en Miami Belch draait ie buiten z'n eigen plaatjes al een aantal jaar vrij regelmatig. Kies dan een paar platen die je echt nooit meer hoort.