Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
Interesse voor Wildstylez een beetje verloren de laatste tijd eigenlijk, kicks als ze op hun hoogst zijn hebben ook helemaal geen kracht meer. Toch jammer, want kon altijd wel genieten van Wildstylez.
Al die bootlegs en YoS-achtige dingen van Wildstylez zijn gewoon niet voor mij weggelegd, vind er echt niks aan. Terwijl ik een Timeless EP weer geniaal vind, dus geniet zeker nog wel van (een deel) van zijn tracks.
Kan me hier wel in vinden ja.wrote:Al die bootlegs en YoS-achtige dingen van Wildstylez zijn gewoon niet voor mij weggelegd, vind er echt niks aan. Terwijl ik een Timeless EP weer geniaal vind, dus geniet zeker nog wel van (een deel) van zijn tracks.
View on YouTube
Ik vind dit echt niet slecht klinken hoor! Hele sterke synth als je het mij vraagt, fijne simpele melodie ook waarbij de lijn van de kicks ervoor zorgt dat het heel gevarieerd klinkt. De kicks maak ik me geen zorgen om bij Joram, ook die hogere pitch niet. Vocalen klinken verder goed verwerkt in de track, storen me namelijk totaal niet ondanks dat ik ze bij het origineel nogal overdreven vind doordat ze daar langzamer worden gezongen. Ik luister nog eens als er een betere sample is, maar de interesse is zeer zeker gewekt
Ik vind dit echt niet slecht klinken hoor! Hele sterke synth als je het mij vraagt, fijne simpele melodie ook waarbij de lijn van de kicks ervoor zorgt dat het heel gevarieerd klinkt. De kicks maak ik me geen zorgen om bij Joram, ook die hogere pitch niet. Vocalen klinken verder goed verwerkt in de track, storen me namelijk totaal niet ondanks dat ik ze bij het origineel nogal overdreven vind doordat ze daar langzamer worden gezongen. Ik luister nog eens als er een betere sample is, maar de interesse is zeer zeker gewekt
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Denk dat dit de remix is van het orgineel.wrote:Today is all about meetings and a very interesting remix!wrote:Earth Meets Water goosebumps all over!! @Rigbymusic.
Maar weinig producers vind ik goede bootlegs maken maar Wildstylez is daar absoluut 1 van de beste in! Melodie staat als een huis, vocals netjes verwerkt, prima! 
-
DHardtraxxer
- 146 posts member since 2012
- last seen Jan 2019
Wat ik me er nog van kan herinneren was dat ik het nummer heel traag in opbouw vond.
Liever platen als Soundstorm maar eerst deze in hq beluisteren voor ik een definitief oordeel geef
Liever platen als Soundstorm maar eerst deze in hq beluisteren voor ik een definitief oordeel geef
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Klinkt lekker zegggg 
True!!wrote:Maar weinig producers vind ik goede bootlegs maken maar Wildstylez is daar absoluut 1 van de beste in!
Jeej weer een ellenlange break met muziek die niks met HS te maken heeft.
Kicks gaan ook weer hoger dan de euromast
Lekker bezig hoor
Kicks gaan ook weer hoger dan de euromast
Lekker bezig hoor
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
-
J
Ik vind hem leuk
wrote:Al die bootlegs en YoS-achtige dingen van Wildstylez zijn gewoon niet voor mij weggelegd, vind er echt niks aan. Terwijl ik een Timeless EP weer geniaal vind, dus geniet zeker nog wel van (een deel) van zijn tracks.
Wow, als je zulke nummers gaat remixen, dan ben je toch echt zwaar inspiratieloos om eigen nummers te maken

-
J
Dikke vette CAREwrote:Wow, als je zulke nummers gaat remixen, dan ben je toch echt zwaar inspiratieloos om eigen nummers te maken![]()
-
AHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2011
- last seen May 2013
wrote:Ik vind hem leuk
wrote:wrote:Al die bootlegs en YoS-achtige dingen van Wildstylez zijn gewoon niet voor mij weggelegd, vind er echt niks aan. Terwijl ik een Timeless EP weer geniaal vind, dus geniet zeker nog wel van (een deel) van zijn tracks.
Yup, hij was zojuist op 3FM. Klonk echt beresterk, supergave remix!
http://www.3fm.nl/gemist#/ajax/overlay/ ... /ug/238798
Start ongeveer op 1:25:25
http://www.3fm.nl/gemist#/ajax/overlay/ ... /ug/238798
Start ongeveer op 1:25:25
-
A
wrote:wrote:Ik vind hem leuk
-
J
Zeg wat je wilt, maar dit is toch een ijzersterke remix imo, radio of niet, niets mis mee.
Maargoed, nu krijgen we vast een stel huilende mensen
Maargoed, nu krijgen we vast een stel huilende mensen
Last edited by JEFSKIII on 03 May 2013 11:18, edited 1 time in total.
-
AHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2011
- last seen May 2013
Heerlijke remix weer! Die wildstylez flikt het hem weer!