HS Event set

Mikez Live Mixes @ January 2014

Event
January 2014
Listen onSoundCloud
Hardtraxxer
452 posts member since 2012
last seen Jan 2015
Mikez Live Mixes - January 2014:
View on SoundCloud

Tracklist:
01 Phuture Noize Ft. Mc DL - Fadin (Atmozfears Remix)
02 Bass Modulators - Bounce & Break
03 Noisecontrollers - Break The Show
04 Psyko Punkz - Fate or Fortune
05 D-Block and S-Te-Fan - Built This City
06 Alpha² - Tonight (Qlimax 2013 Edit)
07 Artic - Future
08 Brennan Heart And Zatox - Fight The Resistance
09 Ran-D - Never Scared
10 Frequencerz - Bitch (Original Mix)
11 Tatanka - Shine Again
12 Krusaders - This Is What I Like
13 Atmozfears - Destroy
14 The Machine - Rollin'
15 Titan - Hooked
16 Digital Punk And Crypsis - Radiant
17 Ran-D And B-Front - The Message
18 B-Front - Virus
19 Artic - Fuck That Fake Shit
20 Ran-D And Digital Punk - Born To Die

Tijd voor een nieuwe, probeer steeds wat oudere erin te krijgen maar het valt soms niet mee.. Ook een nieuwe artiest in deze lijst namelijk Krusaders! :)

Hoop toch op wat meer reacties ;)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
MikezDJ wrote: Tijd voor een nieuwe, probeer steeds wat oudere erin te krijgen maar het valt soms niet mee..
Potverdorie wat is dat toch lastig altijd om een oude track in een tracklist te doen
S
Hardtraxxer
514 posts member since 2012
last seen Dec 2018
Daveytl wrote:
MikezDJ wrote: Tijd voor een nieuwe, probeer steeds wat oudere erin te krijgen maar het valt soms niet mee..
Potverdorie wat is dat toch lastig altijd om een oude track in een tracklist te doen
:lol: :lol:

Zoeken, zoeken, zoeken en zoeken. Sorry deze lijst valt niet in mijn straatje, misschien volgende x :thumbup:
Hardtraxxer
last seen Jan 2015
Daveytl wrote:
Wel die ik zelf ook nog wat vind ;) Dr zitten bijna 1000 nummers in mn verzameling moeilijk om de goeie eruit te halen..
S
Hardtraxxer
514 posts member since 2012
last seen Dec 2018
MikezDJ wrote:
Daveytl wrote:
Wel die ik zelf ook nog wat vind ;) Dr zitten bijna 1000 nummers in mn verzameling moeilijk om de goeie eruit te halen..
Dan adviseer ik je in het vervolg geen troep meer te downloaden/kopen zodat je minder moeite hebt de goede eruit te filteren (er zijn zat goede oude tracks) ;)

Tip: probeer eens door de livesets te bladeren die in 2009/2010 gepost zijn bijvoorbeeld
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Nieuwe artiest: Krusaders :huh: ??
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Leuk lijstje, gaat straks aan.
Hardtraxxer
last seen Jan 2015
Sensive wrote: Dan adviseer ik je in het vervolg geen troep meer te downloaden/kopen zodat je minder moeite hebt de goede eruit te filteren (er zijn zat goede oude tracks) ;)

Tip: probeer eens door de livesets te bladeren die in 2009/2010 gepost zijn bijvoorbeeld
Dat kan ja, mijn lijst begint pas eind 2011 draai pas 3 jaar mee... Bedankt voor de tip

@vincent in mijn mixen is het een nieuwe naam ja..

Active topics in Livesets

Moderators