Last edited by Rickzel on , edited 6 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Dit is the Machine die ik wil horen, die kick 
Jaaaa zo hoort het 
Zeer benieuwd naar HQ!!
Zeer benieuwd naar HQ!!
-
DHardtraxxer
- 107 posts member since 2011
- last seen Oct 2015
Klinkt als de Different kind of therapy kick
. Het klinkt nu al als een goed harde plaat, nu maar afwachten op de HQ. 
Klinkt beter dan de vorige platen van hem 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
DIK DIK DIK DIK! 
volgens mij is het een totaal andere kick dan DKOTwrote:Klinkt als de Different kind of therapy kick. Het klinkt nu al als een goed harde plaat, nu maar afwachten op de HQ.
Volgens mij ook, en ik weet het bijna wel zeker.wrote:volgens mij is het een totaal andere kick dan DKOTwrote:Klinkt als de Different kind of therapy kick. Het klinkt nu al als een goed harde plaat, nu maar afwachten op de HQ.
Klinkt nice
benieuwd naar de volledige track 
Ja dit wil ik van The Machine horen! Kicks klinken heeeerlijk 

Post ie net op FB, zal deze dan wel zijn.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Klinkt gruwelijk 
Er vanuit gaande dat die foto de track is die hij vanmorgen postte, heb ik de titel even aangepast 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
JA! 
Dus we kunnen tot nu toe 2 hardere tracks verwachten van hem 
Ben benieuwd, eerst maar even HQ afwachten voordat er weer valse oordelen gegeven worden lijkt me zo.
Klinkt wel goed, wel lekkere 'drop'.
Mis wel een beetje het Machine gevoel.
Mis wel een beetje het Machine gevoel.
door de vocals ga ik er vanuit dat de TMS teaser van vandaag over deze track gaat, vandaar de bump 
edit: sommige comments op soundcloud
"sowieso dat het Radical of Gunz is"
edit: sommige comments op soundcloud
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Machine heeft mij nooit echt wat gedaan zelfs DKOT niet, bij deze heb ik wederom dezelfde gedachten 
Alleen Renaissance vind ik vet eigenlijk.
Geen enkele andere?? Explorers Of The Mind, Loud Tool, No Mad Soul, Times Like These, Green Forest?wrote:Machine heeft mij nooit echt wat gedaan zelfs DKOT niet, bij deze heb ik wederom dezelfde gedachten
On topic: wat klinkt dit super vet
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Haha die doen me eigenlijk vrij weinigwrote:Geen enkele andere?? Explorers Of The Mind, Loud Tool, No Mad Soul, Times Like These, Green Forest?wrote:Machine heeft mij nooit echt wat gedaan zelfs DKOT niet, bij deze heb ik wederom dezelfde gedachten
Kwestie van smaak! Live kan ik het nog wel bekoren, maar thuis luister ik het niet! Zelfde geld eigenlijk voor Delete, geen enkele track van hem vind ik echt vet ofzo
Gunz 4 Hire die releasen bij TMS..... Jaja. RR zou nog kunnen aangezien hij zn eerste boeking had als RR door TMS.wrote:door de vocals ga ik er vanuit dat de TMS teaser van vandaag over deze track gaat, vandaar de bump
edit: sommige comments op soundcloud"sowieso dat het Radical of Gunz is"
Ga dit thuis ff checken.
Je vergeet Mosquitowrote:Geen enkele andere?? Explorers Of The Mind, Loud Tool, No Mad Soul, Times Like These, Green Forest?wrote:Machine heeft mij nooit echt wat gedaan zelfs DKOT niet, bij deze heb ik wederom dezelfde gedachten
On topic: wat klinkt dit super vet