Omegatypez - Calling (ft. The Vision)

Listen onSoundCloud Was onzippyshare.com
Tracklist · 18 tracks
- 01Headhunterz - Psychedelic (Thrillogy Edit)Headhunterz - Psychedelic (SCREL023) on Tracks
- 02Geck-o - It's What We Are (Headhunterz Edit)Gecko - It's What we are (Headhunterz Edit) on Tracks
- 03Omegatypez - Calling (ft. The Vision)Omegatypez & The Vision - Calling on Tracks
- 04Wasted Penguinz - MelancholiaWasted Penguinz - Melancholia / Far From Reality (SCAN057) on Tracks
- 05Frontliner - Dream DustFrontliner - Dream Dust on Tracks
- 06Headhunterz - From Within (Winne Edit)Headhunterz - From Within' on Tracks
- 07Headhunterz - Power Of Your Mind (Live Edit)
- 08D-Clear - Midnight SkiesJosh & Wesz ft D-Clear - Mindgame on Tracks
- 09Headhunterz & Wildstylez ft Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix)Headhunterz & Wildstylez meets Noisecontrollers - Tonight (SCREL019) on Tracks
- 10Headhunterz - Hard With StyleHeadhunterz - Hard With Style on Tracks
- 11Brennan & Heart - We Are Possesed (Headhunterz Remix)
- 12Max Enforcer & Frontliner - On The Go (Interview)Max Enforcer & Frontliner - On The Go (TILLT009) on Tracks
- 13Headhunterz - Eternalize (Hard Bass 2012 Anthem) (interview )Headhunterz - Eternalize (Hard Bass 2012 Anthem) on Tracks
- 14Headhunterz & Zatox ft Nikkita - The Perfect WeaponHeadhunterz & Zatox ft Nikkita - The Perfect Weapon on Tracks
- 15B-Front - Face The TruthB-Front - Face The Truth on Tracks
- 16Headhunterz - HeadshotHeadhunterz - Headshot on Tracks
- 17B-Front - Musical AnalysisB-Front - Musical Analysis on Tracks
- 18Headhunterz - Doomed (Blah Blah Blah Edit)Headhunterz - Doomed on Tracks
Erg sterke set van Headhunterz! Baal er nog steeds van dat ik de edit van Power of The Mind heb gemist door een toiletbezoekje..
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
Heady mun persoonlijk held heeft het weer geflikt 
Dat was ik...wrote:Heel erg vette lijst. Benieuwd naar Headshot!
Edit: dat gekrijs de hele tijd op de achtergrond :'):') lijkt wel een Justin Bieber concert.
Echt een dikke set inderdaad! Psychedelic (ja, ik ben denk ik de enige op HT die het een lekkere plaat vindt), Eternalize, Headshot, Doomed edit (made me laugh
) En idd We Are Possessed, ja, eigenlijk de hele set! Lekkorrrrr... 
enige¿¿¿ Voor mij 1 van de beste platen van 2009/10wrote:Echt een dikke set inderdaad! Psychedelic (ja, ik ben denk ik de enige op HT die het een lekkere plaat vindt), Eternalize, Headshot, Doomed edit (made me laugh) En idd We Are Possessed, ja, eigenlijk de hele set! Lekkorrrrr...
D
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Wat een geweldige set was dit!! Althans zaterdag nacht klonk tie fantastisch thuis op de bank 
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Een van de beste sets van de avond. En psychedelic is zeker een vette plaat.
Op de gok tijdens het meeschreeuwen van Doomed zei ik blablablabla. En ik gokte goed! 
S
Hardtraxxer
60 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Ey man ik vind het echt fijn als q-dance radio er doorheen zit te lullen als Eternalize wordt gedraaid. Wederom, perfecte timing 
Die track van Omegatypez is echt heeeel erg lekker!
Soundcloudwrote:Ey man ik vind het echt fijn als q-dance radio er doorheen zit te lullen als Eternalize wordt gedraaid. Wederom, perfecte timing
Af en toe is het zo simpel.wrote:Soundcloudwrote:Ey man ik vind het echt fijn als q-dance radio er doorheen zit te lullen als Eternalize wordt gedraaid. Wederom, perfecte timing
samen met de set van Zatox toch de beste van Qlimax vind ik zelf
Net Dreamdustwrote:Die track van Omegatypez is echt heeeel erg lekker!
Jij bent dreamdust! heerlijk nummer man. Kzou zeer trots zijn als Heady m'n track zou draaien Qlimax! :Owrote:Net Dreamdustwrote:Die track van Omegatypez is echt heeeel erg lekker!
Moet zeggen dat ik ook eerst een paar seconden dacht dat het een edit was van Dreamdust hoorwrote:Jij bent dreamdust! heerlijk nummer man. Kzou zeer trots zijn als Heady m'n track zou draaien Qlimax! :Owrote:Net Dreamdustwrote:Die track van Omegatypez is echt heeeel erg lekker!
En dit wordt dus ook de live cd bij de Qlimax DVD/Blueray 
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Ja, dus als je deze set download zonder interviews, heb je de live cd al. Het gejuich en geluiden uit het publiek + mc zul je ook te horen krijgen.wrote:En dit wordt dus ook de live cd bij de Qlimax DVD/Blueray
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Weer een lekker setje van hem, ga hem steeds weer beter terug waarderen.
Respect dat hij we are possesed draait blijft een heerlijk nummer
Respect dat hij we are possesed draait blijft een heerlijk nummer
Ik moet zeggen dat deze set me heel erg heeft verrast. Ik heb het niet zo heel erg meer op HHZ maar moet toegeven dat deze set wel heel erg lekker is 
D
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2011
last seen Feb 2012
Ik vond Noisecontrollers echt verassend die avond op Qlimax!
Bij Headhunterz had ik meer het gevoel dat hij een Hard with Style episode draaide...
Bij Headhunterz had ik meer het gevoel dat hij een Hard with Style episode draaide...
Klopt, al zal de cd wat voller klinken door de betere kwaliteit.wrote:Ja, dus als je deze set download zonder interviews, heb je de live cd al. Het gejuich en geluiden uit het publiek + mc zul je ook te horen krijgen.wrote:En dit wordt dus ook de live cd bij de Qlimax DVD/Blueray