Een tijd geleden had ene mr. Dakpan een bewering dat hij dacht dat 'Willem de B-Frontjes na Thrillogy wel weer zou vergeten'.. bij deze hoop ik op een rectificatie van de persoon in kwestie

Listen onSoundCloud Was onzippyshare.com
Tracklist · 18 tracks
- 01Headhunterz - Psychedelic (Thrillogy Edit)Headhunterz - Psychedelic (SCREL023) on Tracks
- 02Geck-o - It's What We Are (Headhunterz Edit)Gecko - It's What we are (Headhunterz Edit) on Tracks
- 03Omegatypez - Calling (ft. The Vision)Omegatypez & The Vision - Calling on Tracks
- 04Wasted Penguinz - MelancholiaWasted Penguinz - Melancholia / Far From Reality (SCAN057) on Tracks
- 05Frontliner - Dream DustFrontliner - Dream Dust on Tracks
- 06Headhunterz - From Within (Winne Edit)Headhunterz - From Within' on Tracks
- 07Headhunterz - Power Of Your Mind (Live Edit)
- 08D-Clear - Midnight SkiesJosh & Wesz ft D-Clear - Mindgame on Tracks
- 09Headhunterz & Wildstylez ft Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix)Headhunterz & Wildstylez meets Noisecontrollers - Tonight (SCREL019) on Tracks
- 10Headhunterz - Hard With StyleHeadhunterz - Hard With Style on Tracks
- 11Brennan & Heart - We Are Possesed (Headhunterz Remix)
- 12Max Enforcer & Frontliner - On The Go (Interview)Max Enforcer & Frontliner - On The Go (TILLT009) on Tracks
- 13Headhunterz - Eternalize (Hard Bass 2012 Anthem) (interview )Headhunterz - Eternalize (Hard Bass 2012 Anthem) on Tracks
- 14Headhunterz & Zatox ft Nikkita - The Perfect WeaponHeadhunterz & Zatox ft Nikkita - The Perfect Weapon on Tracks
- 15B-Front - Face The TruthB-Front - Face The Truth on Tracks
- 16Headhunterz - HeadshotHeadhunterz - Headshot on Tracks
- 17B-Front - Musical AnalysisB-Front - Musical Analysis on Tracks
- 18Headhunterz - Doomed (Blah Blah Blah Edit)Headhunterz - Doomed on Tracks
Heel erg vet dat Headhunterz nieuwe track van Omegatypez draaide 
T
Donateur
3777 posts member since 2009
Headhunterz is Back! mooie lijst neergezet! 
I
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2011
last seen Jun 2012
Zeker weten mooie TL, Hardbass Anthem is ook wel vet geworden.
WOW, wat een brute lijst
ook erg gewaagd, zeker voor dat tijdstip!
En als ik zo die andere lijsten zie, zal dit duidelijk de set van de avond zijn geweest.
Super Heady
Eervolle vermelding voor We are Possesed en Musical Analysis
En als ik zo die andere lijsten zie, zal dit duidelijk de set van de avond zijn geweest.
Super Heady
Eervolle vermelding voor We are Possesed en Musical Analysis
Zo dan, ziet er goed uit, gaat mee! 
Best leuk setje, had me hier best op vermaakt denk ik
. Weet alleen niet wat hij veranderd heeft aan Eternalize eigenlijk, vind 'm net zo lelijk als dat ie was eigenlijk
.
Live knalt ie echt goed jowrote:Best leuk setje, had me hier best op vermaakt denk ik. Weet alleen niet wat hij veranderd heeft aan Eternalize eigenlijk, vind 'm net zo lelijk als dat ie was eigenlijk
.
Daar ben ik idd wel benieuwd naarwrote:Live knalt ie echt goed jowrote:Best leuk setje, had me hier best op vermaakt denk ik. Weet alleen niet wat hij veranderd heeft aan Eternalize eigenlijk, vind 'm net zo lelijk als dat ie was eigenlijk
.
Vooral de outro (l) Pff ging lekker jo :pwrote:Daar ben ik idd wel benieuwd naarwrote:Live knalt ie echt goed jowrote:Best leuk setje, had me hier best op vermaakt denk ik. Weet alleen niet wat hij veranderd heeft aan Eternalize eigenlijk, vind 'm net zo lelijk als dat ie was eigenlijk
.
Vind hem sowieso fijner dan die van dit jaar.
T
Donateur
3777 posts member since 2009
Backstage interview:
View on YouTube
View on YouTube
Hele goede set, redelijk breed georienteerd en goed opgebouwd. Leuk ook dat hij naast eigen platen ook een nieuwe Omegatypez, onbekendere dingetjes als die D-Clear plaat en een oudje ala We Are Posessed gebruikt. Geeft de set en de avond wel zijn variatie.
Enige minpuntje vind ik de manier van uitmixen. Soms lijkt het niet helemaal te passen qua drukte, maar door dat effect erbij te gooien wordt hij er toch doorgefrommeld. Ik heb iets minder tracks en dan gemixt op iets logischere punten.
Tempo ligt trouwens weer lekker hoog.
Enige minpuntje vind ik de manier van uitmixen. Soms lijkt het niet helemaal te passen qua drukte, maar door dat effect erbij te gooien wordt hij er toch doorgefrommeld. Ik heb iets minder tracks en dan gemixt op iets logischere punten.
Kan me hier helemaal in vinden. Vind het uitmixen inderdaad soms wat aan de rommelige kant.wrote:Hele goede set, redelijk breed georienteerd en goed opgebouwd. Leuk ook dat hij naast eigen platen ook een nieuwe Omegatypez, onbekendere dingetjes als die D-Clear plaat en een oudje ala We Are Posessed gebruikt. Geeft de set en de avond wel zijn variatie.
wrote: Tracklist:
7. Headhunterz - Power Of Your Mind (Live Edit)
8. D-Clear - Midnight Skies
9. Headhunterz & Wildstylez ft Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Remix)
10. Headhunterz - Hard With Style
11. Brennan & Heart - We Are Possesed (Headhunterz Remix)
12. Max Enforcer & Frontliner - On The Go (Interview)
13. Headhunterz - Eternalize (Hard Bass 2012 Anthem) (interview )
14. Headhunterz & Zatox ft Nikkita - The Perfect Weapon
15. B-Front - Face The Truth
16. Headhunterz - Headshot
17. B-Front - Musical Analysis
18. Headhunterz - Doomed (Blah Blah Blah Edit)
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Die versnelling dan in het Hard Bass Anthem. Petje af!
I
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen Jun 2024
Zozo onze Willem is weer goed bezig hoor _0_
Zoals verwacht, sowieso respect voor Heady:)
Zoals verwacht, sowieso respect voor Heady:)
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Heel erg vette lijst. Benieuwd naar Headshot!
Edit: dat gekrijs de hele tijd op de achtergrond :'):') lijkt wel een Justin Bieber concert.
Edit: dat gekrijs de hele tijd op de achtergrond :'):') lijkt wel een Justin Bieber concert.
Weet niet. nooit geweestwrote:dat gekrijs de hele tijd op de achtergrond :'):') lijkt wel een Justin Bieber concert.
Wat een bazenset was dit!
Headhunterz wint heel veel krediet bij mij de laatste tijd. Headshot, wat een track! Als 3e act al B-Front tracks gaan draaien. Dan snap je de oorsprong van Qlimax.
Als het aan mij ligt de set van de avond.
Als het aan mij ligt de set van de avond.
I
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen Jun 2024
Duidelijk!wrote:Als het aan mij ligt de set van de avond.
Tsja eigenlijk welwrote:Duidelijk!wrote:Als het aan mij ligt de set van de avond.
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Alsof Noisecontrollers niet in de line up aanwezig was ofzo...wrote:Tsja eigenlijk welwrote:Duidelijk!wrote:Als het aan mij ligt de set van de avond.