Deze gaat morgen aan voor op de fiets!
Ben benieuwd
Ben benieuwd
Waar zie jij die staan dan? Heb hem ook niet gehoord?wrote:Causing Hysteria bijvoorbeeld
Neh is geen mashup. Attention komt er gewoon als stop-play achteraan..wrote:Revolution & Attention is trouwens een mashup, dus kunnen als 1 track in de tl.
Haha heerlijk dat je dat hoortwrote:Neh is geen mashup. Attention komt er gewoon als stop-play achteraan..wrote:Revolution & Attention is trouwens een mashup, dus kunnen als 1 track in de tl.
Nja ik vind het zo in ieder geval niet echt een mashupwrote:Haha heerlijk dat je dat hoortwrote:Neh is geen mashup. Attention komt er gewoon als stop-play achteraan..wrote:Revolution & Attention is trouwens een mashup, dus kunnen als 1 track in de tl.![]()
Nou zo'n knappe overgang is het toch niet.wrote:Werd precies op dezelfde manier ingemixt op hardbass dan, is ook wel knap dan haha.
Gok dat C1 die outro heeft gemaakt op 150.10 of 150.15 ofzo. haha held. je zag ze ook hele tijd bijdraaienwrote:Haha heerlijk dat je dat hoortwrote:Neh is geen mashup. Attention komt er gewoon als stop-play achteraan..wrote:Revolution & Attention is trouwens een mashup, dus kunnen als 1 track in de tl.![]()
Verder over de set... Ja frequencerz hebben duidelijk minder moeite gedaan voor deze gig dan Chris One. veel respect voor deze man om hoe hij bezig is geweest met die lompe edits en toolsGenieten hoe die dan zegt succes met het inmixen nu heren en dat de overgang vervolgens ook echt heel matig is
Ik bedoel Act Of Rage. In de war.wrote:Waar zie jij die staan dan? Heb hem ook niet gehoord?wrote:Causing Hysteria bijvoorbeeld
Kan gebeuren.wrote:Ik bedoel Act Of Rage. In de war.wrote:Waar zie jij die staan dan? Heb hem ook niet gehoord?wrote:Causing Hysteria bijvoorbeeld
Ik vind act of rage toch wel meer in het straatje van C1 passen, daarnaast heb ik de frequencers hem nog nooit horen draaienwrote:Ik bedoel Act Of Rage. In de war.wrote:Waar zie jij die staan dan? Heb hem ook niet gehoord?wrote:Causing Hysteria bijvoorbeeld
Wat helemaal naaiend zou zijn is een automation op de BPM in de outro zetten, dat ie constant een klein beetje anders iswrote: Gok dat C1 die outro heeft gemaakt op 150.10 of 150.15 ofzo. haha held. je zag ze ook hele tijd bijdraaien
Die komen niet in verband met te veel promo's.wrote:wanneer komer de andere sets van knock out?