Last edited by TheSoundOfHardstylez on 23 Aug 2012 18:45, edited 3 times in total.
Bevalt me wel
Ditwrote:Die track is inspritatieloos als een MF zoals ik 'm nu kan horenHeb 2 minuten lang naar hetzelfde simpele deuntje geluisterd? Hoop dat C1 'm wat beter uit gaat werken
Eensch.wrote:Die track is inspritatieloos als een MF zoals ik 'm nu kan horenHeb 2 minuten lang naar hetzelfde simpele deuntje geluisterd? Hoop dat C1 'm wat beter uit gaat werken
wrote:Knalt gewoon goed dus niks mis mee.
Heb hem gister voor de 2e x live gehoord, en hij is ook wel aanzienlijk aangepast sinds Hard Bass. De intro is echt heel bruut, dikke sidechain en vette kicks. Vocals zijn ook erg nice.wrote:Het is niet echt afwisselend maar dat (simpele) klinkt echt geweldig. Ik zou hem graag een keertje live willen horen.
wrote:Knalt gewoon goed dus niks mis mee.
weer een kuttrack van C1... pffwrote:Die track is inspritatieloos als een MF zoals ik 'm nu kan horenHeb 2 minuten lang naar hetzelfde simpele deuntje geluisterd? Hoop dat C1 'm wat beter uit gaat werken
Oui.wrote:Ik vind hem best wel gaaf, vooral die intro. Gave screeches met heerlijke kicks er onder.
Echt he! Wat een dikke track.wrote:Kan niet wachten om deze morgen live te horen.