Wegens privacy redenen is ie verwijdert. Denk door de previewtjes enz
Listen onYouTube Was onzippyshare.com
Tracklist · 14 tracks
- 01Freakz at Night - Freakz (Hard Bass 2015 Team Red OST)HARD BASS - 2015 (B2SCD005) on Tracks
- 02E-Force & Digital Punk - My GodE-Force & Digital Punk - My God (A2REC094) on Tracks
- 03ID (E-Force - ID (Qapital 2015 Anthem))
- 04Deetox - Bring The RiotDeetox - Bring The Riot (THER-146) on Tracks
- 05Noisecontrollers - Samara (Freakz At Night Remix)Noisecontrollers - Samara / Unbroken Fusion [FUS05X-5] on Tracks
- 06ID (ID)
- 07ID (ID)
- 08Warface & Deetox - Chaos ReignWarface & Deetox - Chaos Reign on Tracks
- 09ID (Freakz At Night - ID)
- 10E-Force & Luna - Masterclass (Hard Bass 2015 Live Edit)Luna & E-Force - Masterclass (Bass Acadamy Anthem) on Tracks
- 11ID (ID)
- 12E-Force - Seven (Hard Bass 2015 Live Edit)E-Force - Seven (A2REC080) on Tracks
- 13E-Force - Freakz At Night (Hard Bass 2015 Live Edit)E-Force - Freakz At Night on Tracks
- 14E-Force & Frequencerz - Men Of Steel (Hard Bass 2015 Live Edit)E-Force ft. Frequencerz - Men Of Steel (A2REC086) on Tracks
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Behoorlijk triest dit.
Nummer 11 dus wellicht de nieuwe collab van Delete (& Deetox)?wrote:I had a great time @ Hard Bass! Was awesome to hear 3 collabs played @ the GelreDome! 2 of which were premiered for the first time!
J
Hardtraxxer
330 posts member since 2013
last seen 23 days ago
Moeten ze gewoon van afblijvenwrote:Godverdomme.wrote:05. Noisecontrollers - Samara (Freakz At Night Remix)
Bepaal jij niet. Als ik hierdoor een verbastering van het origineel vaker te horen krijg dan vind ik het prima.wrote:Moeten ze gewoon van afblijvenwrote:Godverdomme.wrote:05. Noisecontrollers - Samara (Freakz At Night Remix)
E-Force & Frequencerz - Men Of Steel (Hard Bass 2015 Live Edit) 
B
Dit nog ergens terug te luisteren?
M
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2012
last seen Dec 2021
Zekerwrote:Dit nog ergens terug te luisteren?
uit hardbass topic pagina 46:
B
wrote:Zekerwrote:Dit nog ergens terug te luisteren?
uit hardbass topic pagina 46:
Ik vond het een beste afsluiter. Overhyped? Ze zouden willen dat ze zo opgehyped werden als Minus Militia. Ze probeerden het wel door hun identiteit geheim te houden, maar een echte hype is het (nog) nooit geworden.
Daarnaast hadden ze veel nieuwe nummers (om maar weer met MM te vergelijken: die hadden 2 nieuwe nummers, een remix van Strike en 2 hardcore edits) en de hardcore edits vond ik goed uitgewerkt.
Het mixwerk vond ik wel apart (halverwege een climax uitmixen) maar er zat wel veel tempo in de set. De overige tracks die ze draaiden waren ook gaaf.
Waardige afsluiter dus naar mijn mening.
Daarnaast hadden ze veel nieuwe nummers (om maar weer met MM te vergelijken: die hadden 2 nieuwe nummers, een remix van Strike en 2 hardcore edits) en de hardcore edits vond ik goed uitgewerkt.
Het mixwerk vond ik wel apart (halverwege een climax uitmixen) maar er zat wel veel tempo in de set. De overige tracks die ze draaiden waren ook gaaf.
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
amenwrote:Ik vond het een beste afsluiter. Overhyped? Ze zouden willen dat ze zo opgehyped werden als Minus Militia. Ze probeerden het wel door hun identiteit geheim te houden, maar een echte hype is het (nog) nooit geworden.
Klopt wel. Het is gewoon jammer dat het neerzetten van een echte live-act niet meer belangrijk is. Het moet hot en happening zijn.
En het mooiste is nog dat de live-act die het minst hypet en gehypet wordt het leukste is. B-Frontliner duswrote:Klopt wel. Het is gewoon jammer dat het neerzetten van een echte live-act niet meer belangrijk is. Het moet hot en happening zijn.
Helemaal gelijk. Heb echt staan genieten hiervan, stilstaan was er niet bij.wrote:Ik vond het een beste afsluiter. Overhyped? Ze zouden willen dat ze zo opgehyped werden als Minus Militia. Ze probeerden het wel door hun identiteit geheim te houden, maar een echte hype is het (nog) nooit geworden.
Jij bent ook wel een ekte he Joey.
wrote:Ik vond het een beste afsluiter. Overhyped? Ze zouden willen dat ze zo opgehyped werden als Minus Militia. Ze probeerden het wel door hun identiteit geheim te houden, maar een echte hype is het (nog) nooit geworden.
Juist ja... xDwrote:Nummer 11 dus wellicht de nieuwe collab van Delete (& Deetox)?wrote:I had a great time @ Hard Bass! Was awesome to hear 3 collabs played @ the GelreDome! 2 of which were premiered for the first time!
F
Hardtraxxer
210 posts member since 2012
last seen Feb 2026
Wat een drive in deze set!