HS Event set

Freakz At Night @ Hard Bass 2015

Listen onYouTube Was onzippyshare.com
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Wegens privacy redenen is ie verwijdert. Denk door de previewtjes enz
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Behoorlijk triest dit.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Delete wrote:I had a great time @ Hard Bass! Was awesome to hear 3 collabs played @ the GelreDome! 2 of which were premiered for the first time!
Nummer 11 dus wellicht de nieuwe collab van Delete (& Deetox)?
J
Hardtraxxer
330 posts member since 2013
last seen 23 days ago
SL8492 wrote:
yowan wrote:05. Noisecontrollers - Samara (Freakz At Night Remix)
Godverdomme.
Moeten ze gewoon van afblijven :(
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Juniorstylez wrote:
SL8492 wrote:
yowan wrote:05. Noisecontrollers - Samara (Freakz At Night Remix)
Godverdomme.
Moeten ze gewoon van afblijven :(
Bepaal jij niet. Als ik hierdoor een verbastering van het origineel vaker te horen krijg dan vind ik het prima.
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
E-Force & Frequencerz - Men Of Steel (Hard Bass 2015 Live Edit) :worship:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
"Live Edit"
B
Dit nog ergens terug te luisteren?
M
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2012
last seen Dec 2021
bloemkool wrote:Dit nog ergens terug te luisteren?
Zeker

uit hardbass topic pagina 46:
DonC wrote:MP3's van de sets in hogere kwaliteit uit de video opname geript

http://we.tl/fsXFZjHkIq
B
Mooissexy wrote:
bloemkool wrote:Dit nog ergens terug te luisteren?
Zeker

uit hardbass topic pagina 46:
DonC wrote:MP3's van de sets in hogere kwaliteit uit de video opname geript

http://we.tl/fsXFZjHkIq
:thumbup:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 17 days ago
Ik vond het een beste afsluiter. Overhyped? Ze zouden willen dat ze zo opgehyped werden als Minus Militia. Ze probeerden het wel door hun identiteit geheim te houden, maar een echte hype is het (nog) nooit geworden.

Daarnaast hadden ze veel nieuwe nummers (om maar weer met MM te vergelijken: die hadden 2 nieuwe nummers, een remix van Strike en 2 hardcore edits) en de hardcore edits vond ik goed uitgewerkt.
Het mixwerk vond ik wel apart (halverwege een climax uitmixen) maar er zat wel veel tempo in de set. De overige tracks die ze draaiden waren ook gaaf.
Waardige afsluiter dus naar mijn mening.
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
Chroman wrote:Ik vond het een beste afsluiter. Overhyped? Ze zouden willen dat ze zo opgehyped werden als Minus Militia. Ze probeerden het wel door hun identiteit geheim te houden, maar een echte hype is het (nog) nooit geworden.

Daarnaast hadden ze veel nieuwe nummers (om maar weer met MM te vergelijken: die hadden 2 nieuwe nummers, een remix van Strike en 2 hardcore edits) en de hardcore edits vond ik goed uitgewerkt.
Het mixwerk vond ik wel apart (halverwege een climax uitmixen) maar er zat wel veel tempo in de set. De overige tracks die ze draaiden waren ook gaaf.
amen
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Klopt wel. Het is gewoon jammer dat het neerzetten van een echte live-act niet meer belangrijk is. Het moet hot en happening zijn.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
TiMOTHYb wrote:Klopt wel. Het is gewoon jammer dat het neerzetten van een echte live-act niet meer belangrijk is. Het moet hot en happening zijn.
En het mooiste is nog dat de live-act die het minst hypet en gehypet wordt het leukste is. B-Frontliner dus :)
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Chroman wrote:Ik vond het een beste afsluiter. Overhyped? Ze zouden willen dat ze zo opgehyped werden als Minus Militia. Ze probeerden het wel door hun identiteit geheim te houden, maar een echte hype is het (nog) nooit geworden.

Helemaal gelijk. Heb echt staan genieten hiervan, stilstaan was er niet bij.
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Jij bent ook wel een ekte he Joey.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Klopt jwz.
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020

Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
pim0412 wrote:
Delete wrote:I had a great time @ Hard Bass! Was awesome to hear 3 collabs played @ the GelreDome! 2 of which were premiered for the first time!
Nummer 11 dus wellicht de nieuwe collab van Delete (& Deetox)?
Juist ja... xD
F
Hardtraxxer
210 posts member since 2012
last seen Feb 2026
Wat een drive in deze set! :woot:

Active topics in Livesets

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 57 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 10 hours ago