Last edited by TheSoundOfHardstylez on , edited 1 time in total.
T
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2014
1,063 postssince 2012
Klinkt hard, maar ook chaotisch
Ben benieuwd wat dit inhoud
A
Veelbelovend 
C
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2024
2,263 postssince 2011
Klinkt weer erg vet! E-Force wordt steeds meer een favoriet van me, heeft ook altijd een top setje! 
Deze heb ik gister 2 keer mogen horen. 1 keer bij frequencerz en idd de set van E-force zelf. Misschien een collab met frequencerz dan? aangezien die ook nog samen wat maakten geloof ik. en ik moet zeggen dat dit het vetste nummer is die ik heb gehoord op het hele feest 
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
6,527 postssince 2011
Klinkt inderdaad nogal chaotisch met de BPM die steeds veranderd, maar klinkt ook wel vet. HQ is nodig om dit goed te kunnen beoordelen. 
klinkt veelbelovend, dus kom maar op met die HQ 
Dit is het anthem van Bass Academy van Luna & E-Force
Update makenwrote:Dit is het anthem van Bass Academy van Luna & E-Force
R
Hardtraxxer
last seen May 2018
157 postssince 2012
E-Force altijd boeiend, hq wel nodig voor goede beoordeling met die bpm veranderingen maar klinkt nu al erg leuk
J
Hardtraxx Elite
last seen May 2014
2,832 postssince 2011
Wow wow wow, mega dik!
D
Hardtraxx Veteran
4,719 postssince 2008
D
Hardtraxx Veteran
4,719 postssince 2008
Is geen Bass Academy anthem, wel een nieuwe collab van deze twee heren 
Zit Luna er naast dan
Dit stond op zijn Facebook.
Just finished the anthem for Bass Academy 22 of december, with my man E-Force. Check this link for a short preview @ Q-Base.View on YouTube
Just finished the anthem for Bass Academy 22 of december, with my man E-Force. Check this link for a short preview @ Q-Base.View on YouTube
D
Hardtraxx Veteran
4,719 postssince 2008
Ik heb zelf contact gehad met Ed en hij bevestigde dat het geen officiële anthem is.wrote:Zit Luna er naast danDit stond op zijn Facebook.
Dikke track zeg! Op zijn fb staat official preview 
D
Hardtraxx Veteran
4,719 postssince 2008
Last edited by Duruz on , edited 3 times in total.
T
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2014
1,063 postssince 2012
Zie niks hoor :pwrote:Dikke track zeg! Op zijn fb staat official preview