HS Single

Warface & Deetox - Chaos Reign

YouTubeWarface & Deetox - Chaos Reign

Tracklist · 1 track

1. Warface & Deetox - Chaos ReignYouTube
Hardtraxx Crew
last seen Jun 2026 11,820 postssince 2013
Artiest: Warface & Deetox

Track(s): Chaos Reign

Sample/video:
View on SoundCloud
Last edited by Magnetron on , edited 2 times in total.
Q
Hardtraxx Veteran
6,153 postssince 2012
Track heet "Chaos Reign" (Bron).
Hardtraxx Crew
Qlown wrote:Track heet "Chaos Reign" (Bron).
Aangepast
Hardtraxx Crew
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2015 2,074 postssince 2009
Bij warface staat ook nog dat label waarop deze uitgegeven gaat worden nog onbekend is. Spoontech/Theracords of toch een overstap na een nieuw label?
Hardtraxx Veteran
last seen 46 minutes ago 17,580 postssince 2010
wat ik zo kan horen ben ik niet echt fan van de kicks... maar wie weet klinken ze live wel heel dik :)

zaterdag bij Xxlerator Outdoor maar even goed op letten of ik hem hoor :D
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017 4,391 postssince 2012
Danny H wrote:Bij warface staat ook nog dat label waarop deze uitgegeven gaat worden nog onbekend is. Spoontech/Theracords of toch een overstap na een nieuw label?
Ik verwacht dat Minus Is More het label gaat worden van Warface. Ookal hebben ze de geruchten zelf ontkracht, iets in me zegt dat Warface naar MiM gaat. Past het trouwens ook best wel bij qua sounds.
Hardtraxxer
last seen May 2014 194 postssince 2013
iMark wrote:
Danny H wrote:Bij warface staat ook nog dat label waarop deze uitgegeven gaat worden nog onbekend is. Spoontech/Theracords of toch een overstap na een nieuw label?
Ik verwacht dat Minus Is More het label gaat worden van Warface. Ookal hebben ze de geruchten zelf ontkracht, iets in me zegt dat Warface naar MiM gaat. Past het trouwens ook best wel bij qua sounds.
Laten ze Regain maar bij MiM tekenen :thumbup:
Hardtraxxer
last seen Jun 2014 563 postssince 2014
daveyfct wrote:
iMark wrote:
Laten ze Regain maar bij MiM tekenen :thumbup:
Regain verdiend het ook wel idd :thumbsup:
I
Hardtraxxer
last seen Feb 2021 160 postssince 2013
iMark wrote:
High Voltage zou ook goed kunnen aangezien hij nu een collab maakt met Crypsis, er een gemaakt heeft met Radical, zijn sounds redelijk passen, zijn track dead stars door alle MIM artieste word gedraaid en hij op meerdere Minus is More label nights staat.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025 17,991 postssince 2010
ivo024 wrote: High Voltage zou ook goed kunnen aangezien hij nu een collab maakt met Crypsis, er een gemaakt heeft met Radical, zijn sounds redelijk passen, zijn track dead stars door alle MIM artieste word gedraaid en hij op meerdere Minus is More label nights staat.
En omdat Sys-X gewoon zo dood is als maar kan.
M
Hardtraxxer
last seen Nov 2016 97 postssince 2013
View on SoundCloud 9. Warface & Deetox - Chaos Reign :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
M
Hardtraxx Veteran
14,230 postssince 2013
View on SoundCloud

^^
S
Hardtraxxer
last seen Dec 2018 514 postssince 2012
Dikkk :woot:
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025 10,235 postssince 2009
Dikke plaat hoor! :drool:
Hardtraxx Addict
1,789 postssince 2014
heul lekker! :D Klein vleugje Phuture Noize moet ik zeggen. Wat geen slecht ding is!
Z
Hardtraxx Newbie
last seen Nov 2014 12 postssince 2013
Deze plaat wil wel zeg :woot:
Q
Hardtraxx Veteran
6,153 postssince 2012
Damn, beter dan verwacht zeg! Klinkt echt DIK! :woot:
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2014 1,027 postssince 2014
Die break is dodelijk vet joh! :drool:
Hardtraxxer
last seen May 2018 504 postssince 2013
Heel vet :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025 17,991 postssince 2010
Gemengde gevoelens. Mid-intro en begin van de break vind ik erg lekker, maar dat geschreeuw, laatste stukje voor de climax en die screeches in de climax vind ik niks.
Q
Hardtraxx Veteran
6,153 postssince 2012
Dat stukje net voor de climax is wel een regelrechte kopie van Schizophrenics, hopelijk wordt dat trucje niet teveel gebruikt. Die kicks zijn trouwens wel dik!
Hardtraxx Crew
last seen 30 minutes ago 30,644 postssince 2010
Midintro is gaaf, de rest vind ik niet spannend genoeg.

Released

Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 30 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago