HS Event set Not playable

DJ Thera @ Qapital 2013

This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on zippyshare.com.

Hardtraxx Veteran
3014 posts member since 2011
online now
Nazale wrote:
Nando wrote: Wat verwacht je dan? Een lijst die half gevuld is met oude / onbekende tracks op een feest als dit? Logisch dat je jezelf en je label goed wilt promoten als je op een Q feest staat + voor maar 45 min.
Dat zeg ik toch ook niet :p Ik vind de reacties alleen wat overdreven. Zo heel spannend is het ook weer niet.
Voor een Q-Dance (hardstyle)feest vindt ik dit anders toch wel heel spannend hoor! :P
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 11 days ago
JeftaElachouri wrote:
Nazale wrote:
Nando wrote: Wat verwacht je dan? Een lijst die half gevuld is met oude / onbekende tracks op een feest als dit? Logisch dat je jezelf en je label goed wilt promoten als je op een Q feest staat + voor maar 45 min.
Dat zeg ik toch ook niet :p Ik vind de reacties alleen wat overdreven. Zo heel spannend is het ook weer niet.
Voor een Q-Dance (hardstyle)feest vindt ik dit anders toch wel heel spannend hoor! :P
Gaat om de reacties hier. Alsof ze zulke setjes nog nooit eerder hebben gezien. Zeggen dat iets spannend is voor een Q feest is zeggen dat een speler toch best wel goed is voor de Jupiler League. Dat je er op het feest van genoten hebt is best, maar laten we niet doen alsof dit beter is dan alles wat je eerder hebt gehoord, inc andere setjes van Pieter.
N
Dank u, gij snapt m! Precies wat hij zegt. ^^
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Vincent_ wrote:Sexual Thrill is toch gewoon de originele versie?
Neen.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Heerlijk was het. En ik de snap de kritiek ook wel, deze sound viel helemaal buiten de boot als je naar alles wat er voor kwam kijkt. Dus mensen die dit niet kunnen waarderen of handelen gaan nou eenmaal snel mekkeren.

Maar mij hoor je niet mekkeren, dit was werkelijk waar ge-ni-aal. Het allermooiste momentje vond ik nog Butterfly. :love:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 28 days ago
93Wesley93 wrote:Heerlijk was het. En ik de snap de kritiek ook wel, deze sound viel helemaal buiten de boot als je naar alles wat er voor kwam kijkt. Dus mensen die dit niet kunnen waarderen of handelen gaan nou eenmaal snel mekkeren.

Maar mij hoor je niet mekkeren, dit was werkelijk waar ge-ni-aal. Het allermooiste momentje vond ik nog Butterfly. :love:
Tjah mijn hele twitterlijst was volgespamd met: 'ZATOX WE LOVE YOU BEST SET OF THE EVENING KING OF RAW' dan weet ik al genoeg..

Maar deze set was echt waar ik op zat te wachten. Sloopvergunning, Soundwaves, Contact, Butterfly VIP, The Shadow, Done with my stash :worship: Gruwelijk om zo'n feest mee af te sluiten!
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Betere kwaliteit :)

View on SoundCloud
E
Steffnov wrote:
stefaneke wrote:Ik snap aan de ene kant ook wel dat DJ Thera maar drie kwartier mag draaien in het Ziggo Dome, 10 minuten langer en het hele zooitje flikkert in elkaar
Ruubiie wrote:Ik had serieus bij Done With My Stash het gevoel alsof de zooi alsnog compleet in elkaar zou sodemieteren xd godverdikkeme _O_
93Wesley93 (uit Qapital topic) wrote:Al met al heeft de locatie, het magistrale geluid, en vooral de geweldige afsluiting van Thera heel veel goed gemaakt. Bij sommige tracks in z'n set dacht ik echt even dat dat het dak naar beneden kwam, man man wat een heerlijk geweld. :D
Is het Ziggodome zo slecht gebouwd dan? :huh:
:yes:
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Hmm, volgens mij is die opgenomen set toch wel betere kwaliteit, in ieder geval harder.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Mr Lellebel wrote:Hmm, volgens mij is die opgenomen set toch wel betere kwaliteit, in ieder geval harder.
Harder = beter.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Dakpan wrote:
Mr Lellebel wrote:Hmm, volgens mij is die opgenomen set toch wel betere kwaliteit, in ieder geval harder.
Harder = beter.
Jatog.
Hardtraxxer
343 posts member since 2009
Leermomentje voor vele (hardstyle)dj's!!!
S
Hardtraxxer
514 posts member since 2012
last seen Dec 2018
Carminizerz wrote:Leermomentje voor vele (hardstyle)dj's!!!
Eens met Nazale, maar wat bedoel je hier precies??
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Sensive wrote:
Carminizerz wrote:Leermomentje voor vele (hardstyle)dj's!!!
Eens met Nazale, maar wat bedoel je hier precies??
Dakpan wrote: Harder = beter.
R
Hardtraxxer
332 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Sexual Thrill en X-Rated :love: die had ik graaaag daar willen horen zeg :D
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
...en deze nog maar een keer aangezet! :worship:

Active topics in Livesets

Moderators